پیگیری قضایی ضرب و شتم معلم

مجموعه : اخبار حوادث
پیگیری قضایی ضرب و شتم معلم

پیگیری قضایی ضرب و شتم معلم در دبستان هاجر

در این سال با خبر های ناگوار همچون ضرب و شتم معلم در جای جای کشور مان باعث شده این شغل شریف مورد توهین قرار بگیرد  , سید جلال نژاد فاضل  در تشریح اتفاقی که هفته گذشته در دبستان هاجر روستای سید عباس اتفاق افتاد افزود:

 

مادر یکی از دانش آموزان دبستان هاجر روستای سید عباس که به دلیل بی انضباطی فرزندش به مدرسه دعوت شده بود وارد کلاس درس شده و معلم را در مقابل دانش آموزان مورد ضرب و شتم قرار داد.

 

وی با بیان اینکه این حادثه روز دوشنبه چهارم بهمن ماه اتفاق افتاده با تکذیب برخی اخبار و شایعه های منتشر شده در فضای مجازی در این رابطه اظهار کرد:موضوع سقط جنین ، شکستگی پا و مصدوم شدن معلم صحت نداشته و معلم در پی این حادثه بی هوش شده که به اورژانس بیمارستان منتقل شده است.

 

وی افزود:نواختن سیلی به بانوی معلم و ضرب و شتم وی از طریق امور حقوقی آموزش و پرورش در دست پیگیری قضایی است و شکایتی در این رابطه از سوی آموزش و پرورش تقدیم دستگاه قضاییشده است ضمن اینکه معلم نیز خود شخصا از فرد مذکور شکایت کرده است.

 

بیش از یک هزار معلم مسئولیت تعلیم و تربیت 14 هزار و 300 دانش‌آموز را در منطقه آموزش و پرورش شاور شهرستان شوش بر عهده دارند.

 

جدیدترین مطالب سایت