کار غیر انسانی یک زن سعودی در دانشگاه

مجموعه : اخبار حوادث
کار غیر انسانی یک زن سعودی در دانشگاه

کار فجیح یک زن عربستانی 

 

در ادامه می توانید با کار غیر انسانی یک زن سعودی در دانشگاه تالاب را دنبال نمایید. 

 

کار شرم آور یک زن عربستانی غوغایی شد به گزارش تالاب این زن باوجود این که تحصیلکرده و شاغل در دانشگاه هست کاری غیر انسانی انجام داد که واسطه سرزنش بیشمار مردم شد . یک کاربر زن سعودی که مدتهاست در شبکه هاي مجازی به شهرت رسیده، اقدام به راه اندازی یک مسابقه غوغایی کرد.

 

یک زن سعودی پس از راه اندازی یک مسابقه در شبکه هاي مجازی جایزه اي نیز برای آن تعیین نمود که همین موضوع بسیار جنجال برانگیز شد.

 

این کاربر زن که به خاطر انتشار عکسهایی از زندگی روزمره دختر خردسالش ساوانا در اسنپ چت به شهرت رسیده ، یک خدمتکار زن فیلیپینی را در بین جایزه هاي این مسابقه قرار داده که این اقدام با طیف وسیعی از خشم کاربران روبه‌رو گشت.

 

کاربران چنین جایزه اي را توهین به کرامت انسانی محسوب نمودند چرا که زن سعودی یک انسان را همچون یک جنس یا کالا معرفی کرده بود،همینطور«قاچاقچی انسان»یکی از لقب هایي بود که مردم به این زن نسبت دادند.

 

زن سعودی برای سرپوش گذاشتن بر روی توصیه شرم آوری که داده بود، یک پیام در صفحه خود گذاشت ودر آن اعلام کرد قصدش از اینکار فقط کمک به کسانی بود که نیاز به استخدام یک خدمتکار داشته اما پول کافی برای اینکار ندارند و فقط هدفش تقبل هزینه استخدام یک زن فیلیپنی برای انجام کارهای منزل برنده مسابقه بوده هست.

 

گفتنی هست این زن یکی از اعضای هیئت یادگیری دانشگاه ملک سعود نیز هست، اما ظاهرا خود به گذراندن دوره هاي یادگیری احترام به انسانها و درک ضروری از تعریف کرامت انسانی نیاز دارد.
 

جدیدترین مطالب سایت