تجاوز و کشتن سه زن توسط راننده کامیون

مجموعه : اخبار حوادث
تجاوز و کشتن سه زن توسط راننده کامیون

ماجرای تجاوز و قتل سه دختر 

 

راننده کامیون شیطان صفتی طی اقدام شرم آوری بعد از تجاوز سه زن را در کامیون به قتل رساند در ادامه می توانید با تجاوز و کشتن سه زن از طریق راننده کامیون تالاب را دنبال نمایید. 

 

به گزارش تالاب راننده ي کامیون به جرم آزار و اذیت جنسی زنان و دختران بازداشت شد. این راننده ي جنایتکار دریک اقدام وحشیانه دست به قتل سریالیچندین زن زده هست.

 

بازداشت عامل آزار و اذیت زنان و دختران

تجاوز و کشتن سه زن توسط راننده کامیون

«رابرت رمبرت» راننده کامیونی که در جاده هاي ایالت کلیولند اقدام به قتل هاي سریالی زنان می‌کرد، در دادگاه جنایی محاکمه می‌شود.

 

تحقیقات انجام شده از سمت کارآگاهان اف. بی. آی نشان داده که رابرت یک قاتل سریالی بوده که زیاد جنایات خودرا در جاده هاي کلیولند ودر مسیرهای اوهایو و پنسیلوانیا انجام می داد.

 

وی با کامیونش در جاده ها به راه می افتاد و وقتی با زن یا دختری دریک خودرو روبه رو می شد، وی را می ربود و پس از آزار و اذیت و تجاوز جنسی دریک نقطه خلوت، قربانی اش رابه قتل می‌رساند. به گزارش پلیس امریکا، شواهد DNA تأیید کرده که این مرد بعنوان یک قاتل سریالی قربانیان خودرا در ایالت هاي گوناگون شکار کرده هست.

 

گزارشات نشان می‌دهد تمامی قربانیان گذشته از قتل مورد آزار و شکنجه قرار گرفته اند و این قاتل سریالی پس از شکنجه زنان و دختران، آن ها رابا شلیک گلوله به سرشان می کشت و جنازه هاي انها را در مناطق گوناگون رها میکرد. در حال حاضر رابرت با تهمت هایي چون آدم ربایی، تجاوز، سرقت و آزار واذیت جنسی روبه رو هست.

 

این مرد قتل هاي سریالی اش را 18 سال گذشته انجام داده و تا کنون مأموران اجساد بیش از سه زن و دختر را پیدا کرده اند. به گفته قاضی پرونده، این مرد با تأیید تمامی تهمت ها بی شک به اعدام محکوم خواهد شد.

 

جدیدترین مطالب سایت