آزار اذیت 8 مرد هوسران به دختر باکره ی دانشجو

مجموعه : اخبار حوادث
آزار اذیت 8 مرد هوسران به دختر باکره ی دانشجو

تجاوز 8 مرد به دختر جوان 

 

دخترجوانی که بطرف دانشگاهش میرفت توسط 8 مرد شهوت ران ربوده شد و به وی اذيت و اذیت رسید در ادامه می‌توانید با اذيت اذیت 8 مرد هوسران به دختر باکره ي دانشجو تالاب را دنبال نمایید. 

 

یک دختر دانشجو بد بخت روزی که در مسیر دانشگاه به منزل اش در تردد بود توسط 8 مرد هوس باز ربوده شد و پس از تجاوز جنسی بی شرمانه به وی به قتل رسید. به گزارش تالاب دراین حادثه دختر 20 ساله پس از دادن امتحان در حال بازگشت به منزل بود که هنگامیکه از اتوبوس پیاده شد توسط چند نفر ربوده شد.

 

این دختر بی گناه مورد تعرض گروهی این چند نفر قرار گرفت و روزبعد جنازۀ در خون غرق شده‌اش پیدا شد.

 

به گزارش تالاب به نقل از دیلی‌میل، از 8 نفری که به دلیل این حادثه دستگیر شدند دو تن ازآن‌ها به دلیل عدم داشتن شواهد کافی ازاد شدند. سه تن از این افراد به جرم تجاوز و قتل به مرگ محکوم شدند.

 

اما سه تن دیگر به حبس ابد محکوم شدند که باعث نارضایتی و عصبانیت و تظاهرات مردم در برابر درب دادگاه شد، چرا که آن‌ها خواستار اعدام همه کسانی بودند که دراین جرم دخیل بودند.

 

نیروهای پلیس در خیابان مستقر شده بودند تا مقابل افراد تظاهر کننده بایستند. برادر قربانی اعلام کرد که دادگاه عادلانه رفتار نکرد و مردم هم از او حمایت کردند.

 

لازم به ذکر است، این حادثه تنها حادثه‌اي نبود که در هند رخداد افتاده بود. بلکه چند ماه قبل گروه دیگری به دختر دانش‌آموزی حمله و به او تعرض کرده‌بودند اما حکم آن‌ها هم متناسب با جرمی نبود که آن‌ها مرتکب شده بودند.

 

جدیدترین مطالب سایت