لت و پار کردن پسری به خاطر حرف زدن + عکس

مجموعه : اخبار حوادث
لت و پار کردن پسری به خاطر حرف زدن + عکس

پسری که با انتشار عکس صورت لت و پار شده خود احساسات دوستان و کاربران اینترنتی را برانگیخت. این پسر به خاطر حرف زدن با یک دختر به این حال و روز افتاده است.

 

به گزارش تالاب، قربانی یک حمله وحشیانه خیابانی، عکس‌های دلخراش جراحت خود را در معرض نمایش گذاشت.

 

براندون سوان که در ساعت 4 بعدازظهر روز سه‌شنبه – 9 ژوئن – توسط یک جانی مورد ضرب و شتم قرار گرفت، عکس صورت صدمه دیده‌اش را در صفحه فیس‌بوک خود گذاشت.

 

به گفته پلیس، وقتی گزارش حمله به فردی در خیابان «راسن تیبل» داده شد، خود را به سرعت به محل حادثه رساندند و قربانی را که بی‌هوش و غرق در خون رها شده بود یافتند و او را توسط اورژانس به بیمارستان فرستادند.

 

این قربانی در اظهارات خود گفت: وقتی از کافی شاپ کینک نورمن بیرون آمدم و خواستم در امتداد خیابان چورچ قدم بزنم، خانمی را دیدم که پیش‌تر او را می‌شناختم. وقتی با آن دوست قدیمی که با مردی در کنارش بود احوال‌پرسی کردم، ناگهان آن مرد به من حمله کرد و مرا بر روی زمین انداخت و با مشت و لگد بر سر و صورتم کوبید.

 

لت و پار کردن پسری به خاطر حرف زدن + عکس

عکس دلخراش از جراحات صورت این پسر جوان

 

کاربران فیس‌بوک بعد از دیدن عکس‌های او وحشت‌زده شدند و در همدردی با او گفتند: چطور امکان دارد یک انسان با هم نوع خودش این چنین رفتار کند؟ نمی‌توان باور کرد که تو فقط به خاطر حرف زدن با یک دوست قدیمی به این روز افتاده باشی. امیدواریم این جنایتکار بی‌رحم هرچه سریعتر دستگیر و به سزای عمل زشتش برسد.

 

این مرد قربانی که از جراحت و آسیب شدید در ناحیه صورت و کمرش رنج می‌برد، هم‌اکنون برای معالجه در بیمارستان بستری شده است.

 

جانی که هویتش هنوز معلوم نیست، تحت پیگرد قانونی قرار دارد و پلیس همچنان بدنبال اوست.

 

 

تهیه و تنظیم : مجله تالاب

 

جدیدترین مطالب سایت