به قتل رسیدن جوانی به خاطر تفاله چای + عکس

مجموعه : اخبار حوادث
به قتل رسیدن جوانی به خاطر تفاله چای + عکس

قتل عجیب پسری جوان به خاطر بیرون انداختن تفاله چای اتفاقی است که به تازگی رخ داده است.

 

کسی فکرش را نمیکرد که بیرون ریختن تفاله چای از پنجره ،جان یک جوان 32 ساله را بگیرد !! اما تلفنی که در در ساعت 20:45 مورخه 15 دي ماه 94 به فوریت های پلیس 110 شد خبر از وقع یک درگیری منجر به قتل در خيابان احمدي – نبش خيابان چنگيزي به کلانتري 161 ابوذر اعلام شد.

 

پس از رسیدن ماموران کلانتری محل و تحقیقات محلی مشخص شد جواني بنام مهدي . م ( 32ساله ) بر اثر اصابت ضربه به بيمارستان منتقل شده است.

 

پرونده در اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ:

 

با وجود انتقال مصدوم صحنه درگيري به بيمارستان و انجام اقدامات درماني، مهدي . م به علت مرگ مغزي در مورخه 18 دي 94 فوت مي کند.بلافاصله پرونده مقدماتي با موضوع قتل عمـد تشکيل شد و به دستور بازپرس شعبه هشتم دادسراي ناحيه 27 تهران، پرونده در اختيار اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

 

اظهارات متهم پرونده:

 

با شروع بازپرسی از متهم و شاهدان ، متهم پرونده بنام بهمن ( متولد 1347 ) که در زمان درگيري با چوب دستي ضربه اي را به سر مقتول وارد و باعث مرگ وي شده بود در شرح ماجرا به کارآگاهان گفت: حدود ساعت 20 مورخه 15 دي 94 در مقابل مغازه بنگاه املاک خود که خانه مقتول و خانواده اش در طبقات دوم و سوم آن قرار دارد، ايستاده بودم که متوجه ريخته شدن تفاله چاي از طبقات بالا شدم؛ اين کار پيش از اين نيز چندين بار از سوي مهدي ( مقتول ) انجام شده بود و با وجود تذکراتي که به او داده بودم کماکان و گاه و بيگاه ادامه داشت.

 

همزمان، برادر مهدي بنام محمدرضا در حال رفتن به داخل ساختمان بود؛ از او خواستم مهدي را صدا کند تا من با او صحبت کنم.محمدرضا پس از شنيدن صحبت هاي من داخل ساختمان شد تا اينکه پس از نيم ساعت، مجددا تفاله چاي از طبقه دوم روي موتورسيکلت من ريخته شد.

 

ديگر عصباني شده بودم؛ تصميم گرفتم تا آن شب موضوع را براي هميشه حل و فصل کنم؛ زنگ طبقه دوم را زدم و از مهدي خواستم تا بيرون بيايد اما زماني که منتظر مهدي بودم، ناگهان مهدي به همراه برادرش در حالي که ميله آهني در دست داشتند از ساختمان شده و به سمت من حمله ور شدند !!

 

چندين ضربه از سوي آنها به سمت من پرتاب شد و به همين علت، براي فرار از دست ضربات آنها به داخل مغازه رفتم و درب مغازه که از شيشه ميرال ساخته شده بود را محکم گرفتم تا آنها وارد مغازه نشوند اما آنها با ميله شروع به ضربه زدن به در مغازه کردند.

 

برای دفاع از خودم چوب دستی را از داخل مغازه برداشته و به بيرون از مغازه رفتم تا مانع از شکستن شيشه شوم؛ درگيري من با مهدي و برادرش به داخل خيابان کشيده شد؛ هر دو نفر آنها با ميله آهني ضرباتي به سمت پرتاب کرده و باعث مجروح شدن من از ناحيه دست شده بودند.

 

ناگهان مهدي تعادلش را در حين درگيري از دست داد و به سمت زمين متمايل شد؛ در همين زمان، ضربه اي که به سمت آنها پرتاب کرده بودم به سر مهدي برخورد کرد که همان ضربه باعث مرگ مهدي شد.

 

پس از این ضربه مهدی دچار مرگ مغری شده و خانواده اش اعضای بدن وی را اهدا نمودند .سرهنگ کارآگاه آريا حاجي زاده ، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ در ادامه با اعلام خبر اهداي اعضاي بدن مقتول از سوي خانواده اش عنوان کرد: با توجه به اعتراف صريح متهم و همچنين بررسي تصاوير صحنه بدست آمده از صحنه درگيري، متهم بهمن . خ به عنوان متهم اصلي پرونده با قرار بازداشت موقت جهت انجام تحقيقات تکميلي در اختيار اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

 

مادر دیوانه نوزاد 3 ساله خود را سر برید (عکس)

نجات معجزه آسا این مرد پس از سقوط از ارتفاع 20 فوتی

مرد زن باز به قتل رسید

 

جدیدترین مطالب سایت