خونسردانه ترین دزدی در تهران + عکس

مجموعه : اخبار حوادث
خونسردانه ترین دزدی در تهران + عکس

خونسردانه ترین دزدی در تهران، این دزدی را می توان خونسردانه ترین دزدی سال نامید.

 

مرد جوان وقتی به مهمانی کوتاهی رفت تصور نمی‌کرد مورد دستبرد عجیبی قرار گیرد.  این مرد وقتی به جایی که خودرویش را پارک کرده بود بازگشت با سرقت در موتور آن روبه‌رو شد.

 

ساعت 21 شامگاه 24 بهمن ماه سال جاری بود که مردی 28 ساله با پژوی 206 سفید رنگ خود در خیابان شقایق، بلوار آیت‌الله کاشانی توقف کرد و به خانه یکی از دوستانش رفت.

 

در حالی که سر شب بود و خیابان‌ها هنوز پرترافیک بودند و خودروها تردد زیادی داشتند این مرد دو ساعت بعد وقتی ساختمان را ترک کرد و بالای سر پژویش رسید صحنه باورنکردنی دید و با پلیس 110 تماس گرفت.

خونسردانه ترین دزدی در تهران + عکس

دزدان با خم کردن در سمت راننده توانسته بودند با شاسی در موتور را باز کنند و با باز کردن پیچ و مهره‌ها که نشان از خونسردی‌شان می‌داد فقط در فابریکی موتور را دزدیده بودند.

 

این در حالی بود که داخل خودرو نه تنها سیستم ضبط صوت بود بلکه اشیای دیگری نیز وجود داشت و حتی داخل موتور پژو قطعات کامپیوتری گرانقیمتی بود که دزدان از آن چشم‌پوشی کرده و تنها در صندوق را به سرقت بردند.

 

مرد جوان که شوکه شده بود به مأموران پلیس گفت: «خودرویم به‌خاطر تجهیز به قفل مرکزی، دزدگیری ندارد و من خیالم راحت بود که کسی نمی‌تواند پژو را سرقت کند، وقتی این صحنه را دیدم به اطراف نگاه‌کردم و دیدم دو خودروی پژوی دیگر شاید با مدل بالاتر در این خیابان بودند اما چون دزدگیر داشتند هیچ دستبردی به آنها زده نشده بود و عجیب این‌که در ساعاتی سرقت زمانبر رخ داده که نه تنها تردد خودروها زیاد است بلکه عابران پیاده نیز در خیابان تردد دارند و خونسردی دزدان خیلی به‌چشم می‌آید.

 

بنا بر این گزارش، پلیس با تشکیل پرونده در این خصوص به تحقیق برای ردیابی دزدان خونسرد ادامه می‌دهد.

 

دزدی عجیب از یک دختر با گربه وحشی

عجیب ترین دزدی هایی که در سال 93 رخ داد

دستگیر کردن دزدی که پوشک می پوشید (عکس)

جدیدترین مطالب سایت