خودکشی عجیب یک زن با نوشابه + عکس

مجموعه : اخبار حوادث
خودکشی عجیب یک زن با نوشابه + عکس

خودکشی عجیب یک زن با نوشابه، زنی که شاید عجیب ترین خودکشی تاریخ را رقم زده است. بتازگی نیز زنی به خاطر نوشیدن بیش از حد نوشابه مشکی جانش را از دست داد.

 

الین زن 38 ساله لندنی که مادر نیز بود، بر اثر نوشیدن 8لیتر نوشابه و دریافت بیش از حد کافئین و فلوکستین جانش را از دست داد.او که از بیماری افسردگی رنج میبرد،می بایست از طریق داروهایش نیز کافئین دریافت میکرد که بتواند آرامشش را در طول روز حفظ کند.جنازه او توسط پسر نوزده ساله اش در خانه یافت شد.

 

خودکشی عجیب یک زن با نوشابه + عکس

 

بر اساس گزارش پلیس محلی لندن؛ ویکتوریا لین به علت دریافت بیش از حد کافئین و فلوکستین جانش را از دست داد.پزشک او در گذشته به او تذکر داده بود که به علت کافئین موجود در قرص های افسردگی،باید مراقب دیگر مواد غذایی که در طول روز مصرف میکند باشد، اما او بی توجه به توصیه پزشکش، تنها به علت لذت بردن از طعم و مزه ی نوشابه ،روزی 8 لیتر نوشابه می نوشید.

 

پلیس در ادامه افزود: افسران پلیس و اورژانس به سرعت به محل حادثه اعزام شدند، اما تلاش امدادگران برای احیایی کاترین بی نتیجه بود.پزشکی قانونی عامل درگذشت خانم کاترین را مصرف افراطی و خود سرانه ی کافئین که ترکیبی از مواد غذایی روزانه وی بود، اعلام کرد.

 

خودکشی عجیب یک زن با نوشابه + عکس

 

وقتی نوشابه سیاه می‌خورید 10 قاشق چایخوری شکر وارد بدن‌تان می‌شود. می‌دانید چرا با وجود خوردن این حجم شکر دچار استفراغ نمی‌شوید؟ چون اسید فسفریک، کمی طعم آن را می‌گیرد و شیرینی‌اش را خنثی می‌کند.

 

40 دقیقه بعدحالا دیگر جذب کافئین کامل شده، مردمک‌های‌تان گشاد می‌شود، فشار خون‌تان بالا می‌رود و در پاسخ به این حالت، کبدتان قند را به داخل جریان خون رها می‌کند. متابولیسم بدن افزایش پیدا می‌کند. میزان بالای قند خون و شیرین‌کننده‌های مصنوعی، دفع هرچه بیشتر کلسیم را از طریق ادرار باعث می‌شوند.

 

مدتی بعدتر کافئین در نقش یک داروی مدر (ادرارآور) وارد عمل می‌شود. حالا دیگر کلسیم و منیزیم و روی که قرار بود جذب بدن شود، بیش از پیش از طریق ادرار دفع می‌شود و به همراه آن مقادیر زیادی آب، سدیم و دیگر الکترولیت‌ها نیز از دست می‌رود.

 

خودکشی یک زن در خانه خدا

خودکشی ترسناک این دختر خانم (عکس)

ماجرای پسری که در مدرسه دخترانه خودکشی کرد !

 

جدیدترین مطالب سایت