اجنـه دستور قتل همسرم را دادند (عکس)

مجموعه : اخبار حوادث
اجنـه دستور قتل همسرم را دادند (عکس)

ادعای مرد همسرکش در دادسرا: اجنـه دستور کشتن همسرم را دادند

 

بـه گزارش تالاب صبح دیروز این مرد 42 ساله کـه همسرش را کشت گفت: 12 سال قبل ازدواج کردم و دو فرزند دارم. دریک بنگاه معاملات ملکی کار میکنم، زندگی خوبی داشتم تا این کـه از مدتی قبل متوجه شدم جن‌ها در خانه‌ام معاشرت دارند، کسی غیر از من انها را نمی دید.

 

یک شب کـه همسرم شام آماده کرده بود یکی از جن‌ها بـه من گفت این غذا را نخور چون همسرت در ان زهر ریخته و میـــخواهد تو را بکشد.

 

از یک ماه قبل نمی‌توانستم شب‌ها بخوابم تا صبح بیدار می‌ماندم و با جن‌ها حرف می‌زدم. شب حادثه بـه من گفتند تکلیف زنت را همین امشب روشن کن چون می خواهد تو را بکشد./روزنامه ایران

 

قتل همسر توسط مرد معتاد

اجنـه دستور قتل همسرم را دادند (عکس)

قتل همسر به دستور جن ها

مرد جوان کـه دوهفته قبل همسرش رابا روسری در خانه خفه کرده بود در بازجویی‌ها مدعی شد جن‌ها بـه او دستور کشتن همسرش را داده‌اند.

 

ظهر 26 آذر مردی با پلیس تماس گرفت و از قتل عروسش در خانه خبر داد. دقایقی بعد کـه مأموران کلانتری 103 گاندی برای بررسی ماجرا بـه خانه این مرد رفتند وی گفت: پسرم همراه همسرش و دو فرزندشان در طبقه بالای خانه ما زندگی میکند اما امروز در حالی کـه خیلی آشفته و ناراحت بود بـه خانه ما آمد و گفت همسرش را کشته اسـت، بعد هم از من خواست مراقب دو فرزندش باشم.

 

در ادامه با کشف پيکر زن جوان در اتاق خواب مشخص شد وی با پیچیدن روسری دور گردنش خفه شده اسـت. در حالی کـه موضوع بـه بازپرس غلامی از شعبه سوم دادسرای جنایی تهران اعلام شده بود ساعتی بعد متهم در اطراف خانه‌اش دستگیر شد.

 

صبح دیروز این مرد 42 ساله در بازجویی‌ها بـه تشریح ماجرای قتل پرداخت و گفت: 12 سال قبل ازدواج کردم و دو فرزند دارم. دریک بنگاه معاملات ملکی کار می کنم، زندگی خوبی داشتم تا این کـه از مدتی قبل متوجه شدم جن‌ها در خانه‌ام معاشرت دارند، کسی غیر از من انها را نمیدید.

 

اجنـه دستور قتل همسرم را دادند (عکس)

قتل وحشتناک توسط شوهر

 

یک شب کـه همسرم شام آماده کرده بود یکی از جن‌ها بـه من گفت این غذا را نخور چون همسرت در ان زهر ریخته و میـــخواهد تو را بکشد. از همسرم خواستم خودش اول بخورد، او کـه تعجب کرده بود اینکار را کرد اما دفعه‌هاي‌ بعد کـه این اتفاق تکرار شد همسرم با من دعوا میکرد و می گفت تو دیوانه شده‌اي و باید خودت را بـه یک روانپزشک نشان دهی.

 

به گزارش تالاب در این مدت او دو بار قهر کرد و بـه خانه پدرش رفت، میخواست طلاق بگیرد. میگفت نمیتوانم با یک مرد بیمار زندگی کنم. دفعه آخر دوهفته قهر کرد و مرا با بچه‌ها تنها گذاشت کـه من وادار شدم برای نگه داری از بچه‌هایم پرستار بگیرم.

 

وقتی همسرم بـه خانه برگشت دوباره اجنه بـه من گفتند همسرت می خواهد تو را بکشد باید کاری کنی. از یک ماه قبل نمی‌توانستم شب‌ها بخوابم تا صبح بیدار می‌ماندم و با جن‌ها حرف می‌زدم. شب حادثه بـه من گفتند تکلیف زنت را همین امشب روشن کن چون می خواهد تو را بکشد.

 

ساعت 5 صبح بـه اتاقش رفتم همسرم خواب بود. او را بیدار کردم و گفتم چرا میخواهی مرا بکشی. خیلی خشمگین شد و گفت از دست کارهای من خسته شده اسـت. من هم با روسری کـه در اتاق بود او را خفه کردم. بعد چند ساعتی همان جا نشستم و گریه کردم. دیگر از جن‌ها هم خبری نبود.

 

حوالی ظهر از اتاق بیرون آمدم و بـه طبقه پایین کـه خانه پدرم بود رفتم و ماجرا را برایش تعریف کردم. بعد هم برای خرید سیگار از خانه خارج شدم اما وقتی برگشتم پلیس مرا دستگیر کرد.

بازپرس غلامی پس از شنیدن اظهارات این متهم، او را برای انجام آزمایش‌هاي‌ روانی و بررسی سلامت روان بـه دکتری قانونی معرفی کرد.

 

متاسفانه اعتیاد به مواد مخدر باعث اصلی بیشتر جرم و جنایت است که البته باید دید دلیل اصلی اعتیاد چیست و چرا ما در جامعه امروز مشکل اعتیاد داریم.

جدیدترین مطالب سایت