نگاهی به شایعه ازدواج مهدی طارمی با سحر قریشی

مجموعه : اخبار چهره ها
نگاهی به شایعه ازدواج مهدی طارمی با سحر قریشی

ازدواج مهدی طارمی با سحر قریشی 

 

مهدی طارمی یکی از بهتری بازیکنان ایران هست و سحر قریشی هم یکی از برترین بازیگران زن در سینمای کشور ایران هست . 

 

نگاهی به شایعه ازدواج مهدی طارمی با سحر قریشی , خبری که مانند بمب در شبکه هاي اجتماعی توزیع شد ازدواج مهدی طارمی بازیکن پرسپولیس و سحر قریشی بود. سحر قریشی که گفته می شد با امید علومی ازدواج کرده هست.

 

 این روز‌ها شایعه ازدواج سحر قریشی با یک فوتبالیست سوژه اصلی شبکه هاي اجتماعی شده هست.پس از این که سحر قریشی ازدواج با یک فوتبالیست را تکذیب نکرد, بعضی در شبکه هاي اجتماعی این مضوع را
به مهدی طارمی ربط دادند.

 

پست اخیر مهدی طارمی و خبر شایعه هم دوران با این پست در شبکه هاي اجتماعی بابت ازدواج سحر قریشی با یک فوتبالیست, این شائبه را بوجود آوردکه طارمی همان فوتبالیست هست که البته این موضوع در حد همان شایعه مانده و هنوز اظهار نظری در مورد این شایعه توزیع نشده هست.

 

نگاهی به شایعه ازدواج مهدی طارمی با سحر قریشی

 

کامنت حسین ماهینی نیز این شایعه را قوت بخشید.

 

مهدی طارمی این روز ها به همراه تیم ملی فوتبال در اردوی اتریش حضور دارد و فردا با تیم ملی به مصاف پاناما میرود.اما سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون به خبر ازدواج با یک فوتبالیست واکنش نشان داد.

 

واکنش سحر قریشی

خبری عجیب در شهر پیچید و به نوع خود جالب بود. موضوع از این قرار بود که اسم سحر قریشی به عنوان فردی برده می شد که قرار هست با یکی از بازیکنان مشهور در لیگ برتر ازدواج کند. برای اطلاع از صحت و سقم این موضوع با این بازیگر سینمای کشورمان ارتباط گرفتیم.

 

نگاهی به شایعه ازدواج مهدی طارمی با سحر قریشی

 به گزارش تالاب سحر قریشی در خصوص شایعه ازدواجش با یک فوتبالیست گفت: این بار قرار هست با چه کسی ازدواج کنم؟ «با خنده» فکر می کردم میخواهید در خصوص برادرم با من گفت و گو کنید. فقط این را بگویم که کاربران شبکه هاي اجتماعی از این حرف ها عمده میزنند.وی افزود: ازداوجم رابا آقای فوتبالیست نه تایید میکنم و نه تکذیب, چون نمیخواهم با تکذیب کردن این موضوع وادار به گفت و گو شوم .

 

واکنش برادر سحر قریشی

استوری سپهر قریشی درباره شایعات امروز مبنی بر ازدواج خواهرش, سحر قریشی با مهدی طارمی را در قسمت عکس شاهده میکنید.

 

نگاهی به شایعه ازدواج مهدی طارمی با سحر قریشی

 

واکنش مهدی طارمی

مهدی طارمی مهاجم پرسپولیس در دل اردوی اتریش تیم ملی با یک توئیت عاشقانه حسابی خبرساز شد.پس از آن که توئیت عاشقانه مهدی طارمی و پاسخ حسین ماهینی منتهی به ایجاد شایعه ازدواج مهاجم پرسپولیس شد مهدی طارمی در توئیت دیگری به این شایعه پاسخ داد و از ماهینی گلایه کرد.

 

طارمی در پستش نوشت: «آقای ماهینی ببین چه شری درست کردی. یه شمار روانی هم با آبروی مردم بازی می‌کنن و براشون مهم نیست این مطلب.»حسین ماهینی هم در پاسخ پاسخ داده هست: «نگفتم اکنون خوووو در آینده خدا بخواد.»

نگاهی به شایعه ازدواج مهدی طارمی با سحر قریشی

 

البته صبح امروز خبر عجیبی در شبکه هاي اجتماعی دست به دست شد که در نوع خود جالب توجه بود. موضوع از این قرار هست که اسم سحر قریشی به عنوان فردی برده می‌شودکه قرار هست با یک بازیکن مشهور ازدواج کند.

 

جدیدترین مطالب سایت