سومین ازدواج فوتبالیست معروف کشور با بازیگر ایرانی

مجموعه : اخبار چهره ها
سومین ازدواج فوتبالیست معروف کشور با بازیگر ایرانی

شایعه «ازدواج سوم فوتبالیست معروف کشور با بازیگر ایرانی»

 در پی خبر هاي که در سایت ها و شبکه هاي اجتماعی منتشر شده هست مبنی بر ازدواج بایکن فوتبالیست کشور با بازیگر معروف ایرانی مطلبی را برای شما عزیزان فراهم نموده ایم مطالعه نمایید یکی از بازیگران معروف و معروف کشورمون پس از دوبار ازدواج و طلاق ، این بار در سومین ازدواجش ، با بازیگر زن معروف ازدواج کرد . ستاره فوتبال کشورمون که سابقه 2 بار ازدواج و جدایی را دارد, برای سومین بار با یک هنرپیشه زن ازدواج می‌کند!

 

ستاره معروف فوتبال ایران وقتی توانست در جوانی و گذشته از 20 ساله شدن نامی برای خود در پایتخت دست و پا کند، اطرافش خیلی شلوغ شد و حاشیه به سراغش آمد.

در همین زمان ناگهان خبر آمد او قصد دارد ازدواج کند و خیلی ها شاد شدند که این ستاره فوتبال با خیلی ها فرق دارد و می‌خواهد راه درست را گزینه کند.

 

این ستاره مطرح تصمیم خود را عملی کرد و ازدواج کرد اما با زنی بسیار بزرگ‌تر از خودش از نظر سن و سال و تنها به خاطر ثروت فراوان! نتیجه همانی شد که همۀ انتظار داشتند و آقای ستاره بعد از چند سال زندگی مشترک طلاق گرفت و گرچه تمام ثروتش را هم از دست داد.

 

سومین ازدواج فوتبالیست معروف کشور با بازیگر ایرانی

سومین ازدواج فوتبالیست معروف کشور با بازیگر ایرانی

 

او بعد از چند سال دوباره ازدواج کرد و حتی این موضوع را به طور رسمی در اینستاگرامش اعلام و بارها عکسش را با همسرش منتشر کرد. این ازدواج هم اکثر از چند ماه دوام نداشت و او در فضای مجازی مجرد شدن دوباره اش را اعلام کرد!

 

حالا خبر میرسد آقای ستاره به دنبال ازدواج سوم هست. این بار او یک هنرپیشه و سوپراستار خانم را برای زندگی مشترک گزینش کرده هست. این سوپر استار هم پیش از این حواشی فراوانی اطرافش دیده می شد و حتی با یکی از مافیای هنر رابطه داشت!

 

منبع : همدم

جدیدترین مطالب سایت