دقایقی با سوپر استار جهان سلنا گومز

مجموعه : اخبار چهره ها
دقایقی با سوپر استار جهان سلنا گومز

نگاهی به زندگی سلنا گومز

سلنا گومز خواننده سرشناس اروپا و جهان هست که می خواهیم در ادامه با او همراه شویم .

 

به گزارش تالاب سلنا گومز کار حرفه‌ای خودرا در صنعت آهنگ و برنامه‌های تلویزیونی ایالات امریکا از 5 سالگی در سریال بارنی و دوستان شروع نمود. او به‌تدریج توانست خود رابه یکی از مهم‌ترین وزنه‌های صنعت موسیقی کشور کشور آمریکا تبدیل نماید.

 

دقایقی با سوپر استار جهان سلنا گومز

 

او همواره یکی از مدل‌های پرطرفدار برای نوجوانان ایالات امریکا به حساب می‌آیند و شمار زیادی از نوجوانان آمریکایی و حتی شمار زیادی از نوجوانان در سرتاسر جهان برای پوشش خود او را الگوی خود قرار داده‌اند. بدین ترتیب هنگامی‌که در مورد سلنا گومز گفت‌وگو می‌کنیم درواقع مشغول گفت و گو کردن در مورد یکی از پرطرفدار‌ترین چهره‌های جوان در صنعت موسیقی سینما و تلویزیون و همین‌طور صنعت مد و پوشاک هستیم.

 

دقایقی با سوپر استار جهان سلنا گومز

 

روابط سلنا گومز و جاستین بیبر
اما علاوه بر موفقیت‌های شخصی سلنا گومز که باعث محبوبیت روز اضافه او گردیده هست. مسئله مهم دیگری نیز در میزان محبوبیت او تاثیر به سزایی داشته هست و آن ارتباطش با خواننده‌ی جوان پرطرفدار و سرشناس دیگری به اسم جاستین بیبر هست. نتایج این رابطه که مدت زیادی نیز به طول نینجامید, برای سلنا گومز بسیار خیره کننده بودو باعث رشد انفجاری محبوبیت او در جهان گردید.

 

دقایقی با سوپر استار جهان سلنا گومز

 

سلنا گومز و دوست خودمانی او تیلور سویفت
البته عوامل دیگری نیز در رسیدن به چنین شهرت و محبوبیتی تأثیرگذار بوده‌اند, اگر بخواهیم به مهم‌ترین آن‌ها اشاره کنیم باید در مورد رفاقت خودمانی بین سلنا گومز و خواننده سبک کانتری بسیار سرشناس یعنی تیلور سویفت بگوییم. این دو بانو زیبا مدت دوران زیادی هست که باهم دوست خودمانی هستند

 

و هم‌ چنین در زمانی که سلنا با جاستین بیبر به دشوار خورده بود تیلور به او کمک زیادی کرد و پس از جدایی از جاستین نیز از سلنا بسیار محافظت کرد.

 

دقایقی با سوپر استار جهان سلنا گومز

دقایقی با سوپر استار جهان سلنا گومز

 

صدای جادویی و دل‌ نشین سلنا

قطعا توانایی‌ های شخصی سلنا گومز نیز یکی از مهم‌ترین دلایل ترقی سریعا او در صنعت موسیقی و سینمای ایالات امریکا هست. زندگی حرفه‌ای سلنا گومز بعد از 5 سالگی کهبه‌عنوان بازیگر در برنامه تلویزیونی بارنی و دوستان کمپانی کرده بود, در سن هفت سالگی و با کمپانی در سریال کمدی جادوگران محله ویورلی ادامه پیدا کرد

 

و بهمین سرعت سایر کارهای حرفه‌ای سلنا گومز نیز در سنین کودکی و نوجوانی بطور هم زمان ادامه پیدا کرد. به شکلی که پس ازآن اولین آلبوم موسیقی او در گروه سلنا گومز و سین درسال 2009 به بازار عرضه شد ودر همان سال اول از فروش بسیار بالایی برخوردار شد.

 

بدین ترتیب درسال‌های 2010 و 2011 نیز این خواننده جوان دو آلبوم موسیقی دیگر رابه همراه گروهش به بازار عرضه کرد. پس ازآن درسال 2012 اعلام نمود که از این به بعد به صورت مستقل کار موسیقی خودرا ادامه خواهد داد و از گروه موسیقی خود جدا شد.

دقایقی با سوپر استار جهان سلنا گومز

عکس سلنا گومز سفیر یونیسف

 

جوانترین سفیر صلح یونیسف
اما محبوبیت او درسال‌های شروع فعالیتش در گروه موسیقی به حدی عمده بود که سازمان ملل متحد او را به عنوان یکی از سفرای یونیسف که سازمانی هست در محافظت ازکودکان سرتاسر جهان, انتخاب نمود و با این انتخاب سلنا گومز به جوانترین سفیر صلح یونیسف تبدیل گردید. سلنا گومز درسال 2012 اعلام نمود

 

که میخواهد تمرکز بیشتری را بر روی حرفه بازیگری از بگذارد و بهمین دلیل او چند نقش در تهیه این چند سال گذشته در سینمای هالیوود اجرا نموده هست.

 

سلنا گومز خواننده پرطرفدار نوجوانان

مهم ترین عامل شهرت و موفقیت از سلنا گومز چند آهنگی بود که بعد از جدایی از گروهش به صورت تک آهنگ روانه بازار نمود این آهنگ‌ها از محبوبیت بسیار زیادی در بین نوجوانان جهان برخوردار شدند و به این دلیل سلنا گومز تبدیل به یکی از بت‌های نوجوانان در صنعت موسیقی و همین‌طور صنعت سینمای ایالات امریکا و جهان تبدیل شد.

 

دقایقی با سوپر استار جهان سلنا گومز

عکس سلنا گومز در جمع هوادارانش

 

برند لباس سلنا گومز
سلنا گومز مطابق رفتار متداول بیشتر چهره‌های سرشناس زن هالیوودی به صنعت مد علاقه بیشماری دارد ودر بیشتر فشن شو ها و کت واک‌های برندهای سرشناس جهان به عنوان مهمان مخصوصاً حضور پیدا میکند. علاوه بر کمپانی کردن در مراسم‌های مختلف صنعت مد, سلنا گومز درسال 2010 خط فرآوری لباس‌های بلند خودش را نیز افتتاح نمود.

 

لباس‌های خط فرآوری سلنا گومز درسال 2013 روانه بازار شدند. ویژگی بارز و ویژگی انحصار به فرد این لباس‌ها در سهولت در طراحی آن‌ها و همین‌طور سازگار بودن با محیط زیست هست. دو تن از سرشناس‌ترین طراحان مد جهان در برند شخصی سلنا گومز مشغول بکار شدند و طی مدت سه سال توانستند طراحی‌های لباس‌های برند سلنا گومز رابه سطح جهانی برسانند.

 

دقایقی با سوپر استار جهان سلنا گومز

 

این لباس‌ها غالباً لباس‌های اسپرت هستند به این شکل که بیشتر لباس‌های این برند را تاپ‌های گل‌دار و همین‌طور شلوار جین‌های بسیار آسان تشکیل می‌دهند. برخلاف لباس‌هایی که در برند سلنا گومز طراحی میشود, گومز علاقه‌مند به پوششی هست که گاهی مناسب افراد چندین سال بزرگ تر از سن خودش هست; یعنی طبق معمول لباس‌هایی را انتخاب میکند که زنان بالای سی و چند سال ازآن‌ها استفاده می نمایند.

 

احتمالاً انتخاب این سبک پوشش به دلیل این هست که با توجه به چهره بسیار معصومانه و کم سنی که سلنا گومز دارد این کار می تواند باعث شود که در سطح اجتماعی بیشتر جدی گرفته شده و او را به چشم یک بزرگ‌سال ببینند.

 

بطور کلی اگر از دوران‌هایی که سلنا گومز به دلیل دشواری های روحی روانی کار خودرا رها نموده بود صرفنظر نماییم, این خواننده و هنرپیشه سرشناس هالیوودی بطور کلی شخصی بسیار فعال و پر انرژی هست. او همواره در صدر اخبار مرتبط به افراد سرشناس قرار دارد.

 

برنامه زندگی سلنا گومز بسیار مشخص هست, یعنی یا مشغول ضبط موسیقی و یا مشغول بازی در فیلم‌ها و سریال‌ها و همین‌طور سینمای هالیوود هست. او هم‌ چنین در صنعت مد نیز فعالیت میکنند و با توجه به ثروت فزاینده ای که از کارهایش به دست آورده هست هر وقت که مشغول انجام فعالیت‌های تجاری نیست در حال انجام امور خیریه به نفع کودکان سرتاسر جهان هست.

 

دقایقی با سوپر استار جهان سلنا گومز

 

تیپ و استایل سلنا گومز

با توجه به این‌که سلنا گومز یکی از پرطرفدار‌ترین افراد برای نوجوانان هست, همانند‌هایی از تیپ‌های مورد علاقه او را برای شما بازگو می‌کنیم. احتمالا پرطرفدار‌ترین لباسی که سلنا گومز استفاده میکند کفش‌های کتانی برند کانورس باشد. کفش‌های کتانی برند کانورس برای سلنا گومز به عنوان یکی از ملزومات مهم در پوشش او وجود دارد.

 

بدین معنی که هرگاه او بخواهد تیپ‌ های ورزشی ناب خودرا بپوشد از کفش‌های ورزشی کانورس بهره می‌برد. اتفاقا این کفش‌ها جزو برندهای گران نیست و افراد عادی که علاقه‌مند هستند که تیپ‌های ورزشی خودرا شبیه سلنا گومز درنظر بگیرند, می توانند از این مدل کفش‌ها به سهولت استفاده نمایند.

 

دقایقی با سوپر استار جهان سلنا گومز

 

مسئله دیگری که بنظر می رسد برای سلنا گومز در پوششش اهمیت بیشماری دارد استفاده کردن از جوراب شلواری‌های مشکی هست. این جوراب شلواری‌ها را با صندل‌های لژ دار استفاده می‌نماید. بطور کلی رنگ‌های تیره, ازجمله رنگ‌های مورد علاقه سلنا گومز هست.

 

او حتی در شلوارهای پارچه‌ ای فاق بلند معروفش که در شمار زیادی از عکس‌ های او دیده می‌شود از رنگ‌ های خاکستری تیره, سورمه ای تیره و یا مشکی برای این شلوارها استفاده نموده هست. همچنین بوت های زنانه سلنا گومز نیز از شهرتِ بسیار زیادی برخوردارند. شمار زیادی از دخترانِ نوجوان سرتاسر جهان بسیار علاقه‌ مند به استفاده کردن از بوت هایی هستند که سلنا گومز ازآن‌ها در تیپ‌های مختلفش در فصول سرد سال استفاده مي نماید.

 

دقایقی با سوپر استار جهان سلنا گومز

دقایقی با سوپر استار جهان سلنا گومز

عکس های داغ سلنا گومز

دقایقی با سوپر استار جهان سلنا گومز

گالری تصاویر سلنا گومز

دقایقی با سوپر استار جهان سلنا گومز

عکس های متفاوت سلنا گومز

دقایقی با سوپر استار جهان سلنا گومز

دقایقی با سوپر استار جهان سلنا گومز

تصاویر متفاوت سلنا گومز

دقایقی با سوپر استار جهان سلنا گومز

 

جدیدترین مطالب سایت