فیلم جدید گلشیفته فراهانی و جاسوسی از حزب الله (عکس)

مجموعه : اخبار چهره ها
فیلم جدید گلشیفته فراهانی و جاسوسی از حزب الله (عکس)

گلشیفه فراهانی و فیلم جاسوسی اش 

 

گلشیفته فراهانی بازیگر فراری از ایران در فیلم جدیدش در خارج بسیار سیاسی هست و کمی طعنه پذیر ، در ادامه می‌توانید تالاب را دنبال نمایید. 

 

گلشیفته فراهانی در فیلم پناه در نقش همسر خائن رهبر حزب الله ایفای نقش خواهد کرد.خیانت گلشیفته فراهانی به رهبر حزب الله در نقش جاسوس موساد را در این فیلم دیدن می کنید.

 

جدید ترین فیلم گلشیفته فراهانی با نام «پناه» آماده نمایش شده هست. گلشیفته فراهانی در این فیلم در نقش همسر خائن رهبر حزب الله ایفای نقش خواهد کرد. این فیلم محصول مشترک اسرائیل، فرانسه و کشور آلمان هست.

 

فیلم جدید گلشیفته فراهانی و جاسوسی از حزب الله (عکس)

 

در خلاصه داستان این فیلم آمده هست:

 

داستان فیلم درمورد نائومی، مامور موساد هست که وی را در هامبورگ به منزل ي امنی می فرستند تا از دارایی مهمی پشتیبانی کند. این دارایی مونا« گلشیفته فراهانی » هست.

 

به گزارش تالاب مونا همسر سابق رهبر حزب الله هست. پس از پشت کردن به همسرش و برای رسیدن به زندگی جدیدی در کانادا که قولش رابه او داده اند چهره اش را تغییر میدهد و فرار میکند.

 

این فیلم محصول مشترک اسراییل، فرانسه و کشور آلمان میباشد.با دقت به سوژه داستان و این که این فیلم محصول کشور های اسراییل، فرانسه و کشور آلمان میباشد به نظر جز آثار پر حاشیه این بازیگرخواهد بود.

 

این فیلم 9 نوامبر در سینما های کشور آمریکا پخش خواهد شد.

 

جدیدترین مطالب سایت