هنرمند سرشناس ایرانی بعلت بیماری درگذشت +عکس

مجموعه : اخبار چهره ها
هنرمند سرشناس ایرانی بعلت بیماری درگذشت +عکس

هنرمند سرشناس ایرانی بعلت بیماری درگذشت +عکس

 

بازیگر مشهور و سالخورده سینمای ایران دار فانی را وداع گفت. به گزارش تالاب این بازیگر مدتی بود بعلت بیماری بستری بود . هنرمند پیشکسوت کشورمان زاده 1312 بوده و بعلت بیماری ریوی دار فانی را وداع گفت. جعفر والی صبح امروز ۲۷ آذر ماه در سن ۸۳ سالگی از دنیا رفت.

 

به گزارش تالاب  این هنرمند پیشکسوت که از ۱۸ آذر ماه به دلیل بیماری، در یک بیمارستان بستری و بعد به بیمارستان «تهران کلینک» منتقل شد، حوالی ساعت ۱۰ صبح ۲۷ آذر ماه در بیمارستان درگذشت.

 

مراسم تشییع این هنرمند صبح دوشنبه 29 آذرماه (از ساعت 9) از مقابل تالار وحدت به سمت بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود. پیکر این کارگردان و بازیگر قدیمی که در سن 83 سالگی درگذشت در قطعه هنرمندان به خاک سپرده خواهد شد.

 

هنرمند سرشناس ایرانی بعلت بیماری درگذشت +عکس

هنرمند سرشناس ایرانی بعلت بیماری درگذشت

 

این هنرمند که متولد ۱۳۱۲ – تهران بود به دلیل مشکلات ریوی در بیمارستان بستری بود.

 

جعفر والی که با همراهی ایرج راد و هرمز هدایت درصدد اجرای نمایش «در گوش سالمم زمزمه کن» در جشنواره تئاتر فجر بود، پیش‌تر نمایش‌های «آی باکلاه آی بی‌کلاه»، «چوب به دست‌های ورزیل» و «گاو» را اجرا کرده است.

 

او در سال‌های اخیر با بازی در دو نمایش«اتاق شماره شش» نوشته خسرو حکیم رابط بر اساس اثری از چخوف و «ویتسک؛ یک داستان ناتمام» نوشته بوشنر هر دو به کارگردانی ناصر حسینی‌مهر روی صحنه رفت.

 

جدیدترین مطالب سایت