گفتگو عاشقانه با آزاده نامداری و همسر دومش

مجموعه : اخبار چهره ها
گفتگو عاشقانه با آزاده نامداری و همسر دومش

آزاده نامداری و همسرش

 

آزاده نامداری یکی از پر حاشیه ترین مجری هاي زن ایرانی هست که امروز بسیار کم کار شده هست در ادامه می توانید با گفتگو عاشقانه با آزاده نامداری و همسر دومش تالاب را دنبال نمایید.

 

سال ۸۷ به موجب رفقا مشترکمان که در آن دوران در تلویزیون مشغول بکار بودند که یکی از انها از مدیران ارشد تلویزیون بود به هم معرفی شدیم و چندبار هم دیگر را دیدیم.

 

چون دریک دوره زمانی بود که من به شدت مشغول انجام فعالیت هاي مختلف تلویزیونی و … بودم و اصلا به ازدواج و تشکیل خانواده فکر نمی‌کردم، خیلی پیش نرفتیم و بعد از گذشت مدتی تماس مان قطع شد.

گفتگو عاشقانه با آزاده نامداری و همسر دومش

‌آزاده ‌نامداری و همسر دومش

 

گفت و گو با آزاده نامداری و همسر دومش

گفتگو مفصلی با آزاده نامداری و همسر دومش توزیع شده هست که بخشی ازآن را در ادامه میخوانید:

 

اگر به ما اجازه دهید از این جا شروع کنیم که شما از کجا با هم آشنا شدید؟

آزاده نامداری: سال ۸۷ به موجب رفقا مشترکمان که در آن دوران در تلویزیون مشغول بکار بودند که یکی از انها از مدیران ارشد تلویزیون بود به هم معرفی شدیم و چندبار هم دیگر را دیدیم. چون دریک دوره زمانی بود که من به شدت مشغول انجام فعالیت هاي مختلف تلویزیونی و … بودم و اصلا به ازدواج و تشکیل خانواده فکر نمیکردم، خیلی پیش نرفتیم و بعد از گذشت مدتی تماس مان قطع شد.

 

همان آشنایی نخست برای ازدواج بوده؟

آزاده نامداری: بله، ایشان از همان ابتدا با توصیه ازدواج جلو آمدند اما همانطور که گفتم من در آن سال‌ها اصلا شرایطش را نداشتم.

 

گفتگو عاشقانه با آزاده نامداری و همسر دومش

 

پس در واقع شما یک بار بطور جدی حدود ۷ سال گذشته پروسه خواستگار و این ها رو پشت سر گذاشته بودید؟

آزاده نامداری: بله متاسفانه اتفاق نیوفتاد چون من در آن سال ها ابدا دوست نداشتم ازدواج کنم و به ایشان هم گفتم من همین حالا به درد ازدواج نمی‌خورم وگرنه برترین فرد هستید که بخواهم بک روز با او ازدواج کنم…

 

گفتگو عاشقانه با آزاده نامداری و همسر دومش

عکس هاي ‌آزاده ‌نامداری

 

بیوگرافی آزاده نامداری :

آزاده نامداری «زاده ۹ آذر ۱۳۶۳ کرمانشاه مجری تلویزیون صدا و سیمای ایران هست. او دارای مدرک کارشناسی مدیریت صنعتی از دانشگاه شهید بهشتی تهران هست و با ایفا در برنامه تازه‌ها در سیمای خانواده به شهرت رسید.

 

گفتگو عاشقانه با آزاده نامداری و همسر دومش

 

او کار خودرا با همکاری با شبکه زاگرس «کرمانشاه» شروع کرد و آنگاه با کمک اقبال واحدی به تهران آمد ودر برنامه خط مستقیم شبکه تهران به ایفا در تلویزیون ادامه داد. نامداری درسال ۱۳۸۴ همچون مجری بخش تازه‌ها در برنامه سیمای خانواده شبکه یک شروع به فعالیت کردکه تا ۴ سال ادامه داشت که در بهمن ۱۳۸۸ به اجرای خود در تازه‌ها پایان داد.

 

در ادامه مجری برنامه غیرمنتظره شد که روزهای شنبه تا چهارشنبه از شبکه دو سیما اکران می ‌شد. سری اول برنامه غیرمنتظره در تاریخ ۲۹ خرداد ۱۳۸۹ شروع شد ودر تاریخ ۲۸ مهر ۱۳۸۹ به اتمام رسید. سری دوم این برنامه از ۱ آبان ۱۳۸۹ شروع شد ودر آخرین پنجشنبه سال بکار خود پایان داد.

 

دعوت از یک مرد دارای ۳ زن در برنامه غیرمنتظره و واژگون کردن میز مجری در اجرای زنده خود در تلویزیون مورد دقت رسانه‌هاي داخلی و خارجی از جمله برنامه تلویزیونی پارازیت از تلویزیون فارسی صدای ایالات امریکا قرار گرفت.

 

در ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۰ در سری اخیر برنامه غیرمنتظره با عنوان جمع ما همچون مجری حضور پیدا کرد. این برنامه کاری از گروه اجتماعی شبکه دو سیما، به تهیه کنندگی الهه بهبودی به صورت زنده از شنبه تا سه‌شنبه بعد از خبر ۲۰:۳۰ ودر ۶۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌اي اکران میشد و سری اول آن تا اول ماه رمضان آن سال ادامه یافت.

 

گفتگو عاشقانه با آزاده نامداری و همسر دومش

 

وی همینطور پیشینه اجرای برنامه ورزش امروز شبکه جام جم ۱، همینطور اجرای برنامه شبنشینی از شبکه جهانی جام جم، برنامه‌هاي مناسبتی، برنامه رادیو هفت و برنامه صبحی دیگر از شبکه یادگیری را در کارنامه خود دارد.

 

او سال ۱۳۹۱ را در حالی با برنامه سال تحویل درکنار احسان علیخانی شروع کرد که در همان تعطیلات نوروزی، اجراء هر شب برنامه غوغایی خانمی که شما باشی را بر عهده داشت ولی به ناگاه خبری مبنی بر منع فعالیت وی، درکنار فرزاد حسنی و احسان علیخانی اکران شد.

 

پس از نه ماه دوری از تلویزیون بالاخره نام او همچون نویسنده در برنامه پشت صحنه احسان علیخانی ظاهر شد.

 

با شروع سال ۱۳۹۲ نامداری سری دوم برنامه خانمی که شما باشی را نویسندگی، مجری‌گری و تهیه کنندگی کرد. تاکنون پنج سری از برنامه خانمی که شما باشی] از ه‌شبکه دوم سیما اکران گردیده هست. در تاریخ ۲۵ مهرماه در حالیکه زمزمه ممنوع التصویری وی شایعه شده بود با حضور در در برنامه شب آدینه، رکورد آمار پیامکی صدا و سیمای بنگاه استان همدان را شکست. این مجری جوان در حالی از حضور خود درسال ۹۴ با ششمین سری از برنامه مستند خود با عنوان خانمی که شما باشی، در تلویزیون، خبر داده بود که یک‌بار دیگر برنامه اش توقیف شد در حالیکه تیزرهای این برنامه از شبکه دو اکران شده بود.

 

گفتگو عاشقانه با آزاده نامداری و همسر دومش

 

در اردیبهشت ۱۳۹۲، فرزاد حسنی و آزاده نامداری با حضورشان در کنسرت فرزاد فرزین ازدواج خودرا رسانه‌اي ودر ۶ تیر ۱۳۹۲ به عقد هم در آمدند و سید حسن خمینی عاقد آن‌ها بود. اما بعد از حدود یکسال در خرداد ۱۳۹۳ این دو از هم جدا شدند ودر تاریخ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ خبر طلاق رسماً از طریق آزاده نامداری رسانه‌اي گشت. وی هم اکنون همسر سجاد عبادی پسر رحیم عبادی هست.

 

آزاده نامداری و سجاد عبادی پور در مهر ۱۳۹۴ با هم ازدواج کردند

 

گفتگو عاشقانه با آزاده نامداری و همسر دومش

عکس هایی از آزاده نامداری و همسرش

گفتگو عاشقانه با آزاده نامداری و همسر دومش

گفتگو عاشقانه با آزاده نامداری و همسر دومش

عکس هایی از آزاده نامداریگفتگو عاشقانه با آزاده نامداری و همسر دومش

 

جدیدترین مطالب سایت