ازدواج جنجالی لیلا بلوکات و والیبالیست مشهور

مجموعه : اخبار چهره ها
ازدواج جنجالی لیلا بلوکات و والیبالیست مشهور

ازدواج جنجالی لیلا بلوکات و والیبالیست مشهور 

لیلا بلوکات بازیگر خوب کشورمان به تازگی ماجرای ازدواجش را گفت در ادامه با ازدواج جنجالی لیلا بلوکات و والیبالیست مشهور سایت تالاب را دنبال کنید.

 

ماجرا ازین قرار است که خانم لیلا بلوکات از شایعاتی که درباره رابطه اش با چند ورزشکار بر سر زبانها افتاده بود گلایه کرد. لیا بلوکات بازیگر کشورمان به انتقاد از شایعاتی که درباره او منتشر می شود پرداخت!  این روزها شایعاتی درباره لیلا بلوکات بازیگر و ستاره سابق فوتبال به گوش رسیده است که واکنش های این بازیگر را به دنبال داشته است. لیلا بلوکات می گوید که به دلیل روابط کاری‌اش با آدم‌های گوناگونی در ارتباط است.

 

لیلا بلوکات در پاسخ به این سوال که «بدترین شایعه‌ای که در مورد خودش شنیده‌، چه بوده‌است؟» می گوید:«ارتباط من با یک والیبالیست، البته بد نیست به این نکته اشاره کنم، چون من آدم ورزشی هستم، قطعا با افراد ورزشی زیادی در ارتبال خواهم بود، والیبالیست، فوتبالیست، حتی کشتی گیر و… این رفت و آمدها باعث شده تا شایعاتی به وجود بیاید.

 

دلیل دیگر شیوع این حرف و حدیث‌ها درباره من به دلیل خیریه‌هایی است که راه اندازی کرده‌ام و از افراد ورزشی و دیگران کمک خواسته‌ام تا در این کار پسندیده با من همراه باشند.

 

شایعه‌ای دیگر این که من با یکی از بچه‌های تیم والیبال ازدواج کرده ام! و به علت این که با آقای علی کریمی برای کارهای خیریه پیشتر در ارتباط و تعامل هستم، شایعه شده بود با ایشان دوست هستم و ..

 

به دلیل روابط کاری‌ام، با آدم‌های گوناگونی در ارتباط هستم. قطعا این بدان معنی نیست که با هر کسی اسلام و احوالی پرسی می کنم، رابطه دارم و قرار است ازدواج کنم! متاسفانه این شایعات در زندگی شخصی هر فردی تاثیرگذار خواهد بود.

 

الان یک دختر مجرد هستم اما اگر متاهل بودم، قطعا با همسرم به مشکلاتی برمیخوردم. خداروشکر افراد نزدیک و خانواده‌ام، مرا به خوبی می‌شناسند. یک بار شایعه شده بود من تصادف و فوت کرده‌ام؛ برای چند ساعتی خانواده من نگران شدند یا این که شایعه شده بود خارج از کشور زندگی می‌کنم، این موضوع باعث شد خیلی از کارگردانان نتوانند با من قرارداد ببندند و …»

 

جدیدترین مطالب سایت