استاد خواجه‌ امیری در بیمارستان بستری شد

مجموعه : اخبار چهره ها
استاد خواجه‌ امیری در بیمارستان بستری شد

حسین خواجه‌امیری در بیمارستان بستری شد

حسین خواجه‌ امیری زاده ۱۱ دی ۱۳۱۱ در شهر خالدآباد نطنز، استان اصفهان خوانندهٔ موسیقی اصیل ایرانی است. وی پدر احسان خواجه‌امیری (خواننده) و الیکا خواجه‌امیری (نوازنده و مدرس پیانو) است.

 

به گزارش تالاب:خواجه امیری در بیمارستان بستری شد. حسین خواجه‌امیری خواننده پیشکسوت موسیقی ایرانی در بیمارستان بستری شده و فردا نیز یک عمل جراحی را پشت سر خواهد گذاشت.

 

متاسفانه باخبر شدیم حسین خواجه‌ امیری خواننده موسیقی ایرانی که در فیلمهای قبل از انقلاب نیز صدای او را بسیار شنیده ایم برای انجام عمل جراحی در بیمارستان بستری شد.

 

احسان خواجه امیری فرزند این استاد آواز ایران که خود نیز یک خواننده مشهور پاپ است با انتشار عکسی از بیمارستانی که پدرش در آن بستری شده، نوشته است: «ایشالا هر کس مریض داره خدا شفاش بده. پدر من هم فردا یه عمل داره دعا کنید زودتر حالشون خوب بشه ممنون»

 

او با هنرمندان زیادی مانند علی تجویدی، همایون خرم، پرویز یاحقی، حبیب‌الله بدیعی، اسدالله ملک، جلیل شهناز، لطف‌الله مجد، فرهنگ شریف، فریدون حافظی، منصور نریمان، حسن کسایی، محمد موسوی، حسن ناهید، رضا ورزنده، منصور صارمی، فضل‌الله توکل، احمد عبادی، انوشیروان روحانی و بسیاری از نوازندگان و البته خوانندگان دیگر همکاری داشته است.

 

حسین خواجه‌امیری اسفند سال 92 آلبوم «من و استاد» را با همراهی «امیر احسان فدایی» منتشر کرد. آلبوم «بخوان با من» نیز دیگر اثری است که با همراهی محمدرضا تنها از این خواننده در دست انتشار قرار دارد. خواجه امیری در این اثر برای اولین بار در یک آلبوم پاپ 15 دقیقه هم ساز و آواز به سبک آثار پیشینش اجرا کرده است.

 

جدیدترین مطالب سایت