افشای 17 راز مهم زندگی آنجلینا جولی (عکس)

مجموعه : اخبار چهره ها
افشای 17 راز مهم زندگی آنجلینا جولی (عکس)

افشای راز زندگی آنجلینا جولی

آنجلینا جولی در شهر لس‌آنجلس متولد شد. پدر وی جان ویت استو مادرش اصالتی هلندی و فرانسوی کانادایی دارد.برادر وی جیمز هیون نیز بازیگر هست. بارها توسط رسانه‌ها بعنوان زیباترین زن گزینش شده هست.

 

راز های زندگی آنجلینا جولی

آنجلینا جولی زمان کودکی دوست داشت خون آشام شود! و همۀ کتاب‌هاي مربوط به خون آشامان را نیز می خرید و جمع میکرد. بعدها نظرش عوض شد و….

 

آنجلینا جولی بازیگری که اکثر از همۀ بازیگران مورد علاقه مردم و رسانه‌ها هست. او زوج مشهور ‌هالیوود به نام برانجلینا را تشکیل داد. آنجلینا هنوز یکی از مرموزترین ستاره‌هاي دنیای‌ هالیوود هست.

 

اگرچه ما چیزهای زیادی در مورد آنجی می دانیم «و اکثرشان شایعات پر و صدا میباشند» چیزهایی هم میباشند که تعداد خیلی زیادی از شماها درموردش نمیدانید. حال مهمترین رازهای مربوط به آنجلینا جولی چه میباشند؟

 

1. آنجلینا جولی حرف «H» را روی بازوی چپش تاتو کرده هست. بد نیست بدانید این حرف اول اسم برادرش James Haven Voight هست که خیلی هم با یکدیگر صمیمی ‌میباشند.

2. آنجی و برادرش جیمز عاشقانه یکدیگر را دوست دارند. گرچه در سال‌هاي گذشته کم و بیش شایعات بد و نامناسبی در مورد این دو گفته می‌شد که صحت آن هم تایید نشد. بعدها جیمز گفت که آنجلینا را یک زن کامل و بی نظیر میداند. او ادامه داد شاید به این خاطر من تابحال زن مناسب خود را نیافته‌ام، چون همۀ را با خواهرم مقایسه می کنم. در حقیقت زنی که من گزینه می کنم باید از دو فیلتر عبور کند؛ چرا که هم من و هم خواهرم باید وی را قبول داشته باشیم. من انسان کمال گرایی هستم و به سختی میتوان کسی را پیدا کرد که تمام این انتظارات من را برآورده کند.

 

 

3. آنجلینا جولی زمان کودکی دوست داشت خون آشام شود! و همۀ کتاب‌هاي مربوط به خون آشامان را نیز میخرید و جمع میکرد. بعدها نظرش عوض شد و شغل رویایی و مورد علاقه اش مامور مراسم تدفین بود!

 

اکثر بخوانید: جدید ترین تصویر‌ هاي آنجلینا جولی و فرزندانش

4. آنجلینا یکبار گفت که «جنا رولاند» الهام بخش او برای برگزیدن شغل بازیگری بوده هست. جولی فرصت این را پیدا کرد که در دو فیلم به نام‌هاي بازی با قلب «1998» و گرفتن زندگی‌ها Taking Lives «2004» با او همبازی شود.

5. «ویوین برتراند» مادر آنجلینا جولی اسم سومین فرزندخوانده او که از ویتنام آمده بود یعنی «پکس» را گزینه کرد.

6. آنجلینا جولی در سن 14 سالگی کار مدلینگ را برگزید. او در سن 18 سالگی از اینکار دست کشید تا بازیگر شود.

 

افشای 17 راز مهم زندگی آنجلینا جولی (عکس)

آنجلینا جولی توانسته سه بار برنده جایزه گلدن گلوب شود

 

 7. نخستین تجربه بازیگری آنجلینا جولی سال 1982 زمانی که او فقط 7 سال داشت اتفاق افتاد. او نقشی را در فیلم پدرش به نام Lookin’ to Get Out بازی کرد.

 

8. رنگ طبیعی مو هاي آنجلینا جولی بور هست. او یکبار در یکی از گفت و گو‌هایش گفت: «مو هاي من که اول قهوه اي خیلی روشن بود تدریجی قهوه اي تیره تر شد. وقتیکه من بچه بودم مادرم مو هاي من را رنگ تیره میکرد و من هم از آن زمان رنگ تیره را دوست داشتم. اما رنگ طبیعی موهایم بلوند هست.»

 

9. آنجلینا جولی بعد از به جهان آمدن دوقلوها در سال 2008 برای وزن کم کردن از بازی‌هاي آنلاین مدوکس « Nintendo DS» بهرهگیری کرد! آنجلینا به تمرینات Pilates «نوعی بدنسازی» می‌پرداخت، او سعی میکرد سه بار درهفته یک ساعت اینکار را بکند.

 

10. آنجلینا جولی زمان کودکی دو مار خانگی به نام «ولادیمیر» و «هری دین استانتون» داشت. پس او از بچگی توانایی نگه داری از مارها را داشت، برای همین سر صحنه فیلم اسکندر که باید در فیلمی‌بازی میکرد که مارها سر صحنه بودند به راحتی از پس اینکار برآمد.

11. آنجلینا جولی مجسمه اسکار، جایزه‌هاي گلدن گلاب، جوایز SAG و مجسمه‌هاي جوایز منتخب منتقدان را به مادرش داد. او احساس میکرد نیازی نیست خودش را به این جوایز بچسباند.

 

12. آنجلینا جولی به همان مدرسه اي رفت که «لنی کارویتز» می‌رفت.

 

اکثر بخوانید: تصویر هایي از چهره بدون آرایش و حقیقی آنجلینا جولی

 

افشای 17 راز مهم زندگی آنجلینا جولی (عکس)

عکس آنجلینا جولی؛ هنرپیشه آمریکایی

 

13. شخصیت محبوب دیسنی از نظر او دامبو فیل پرنده هست. جولی حتی یکبار اقرار کرد وقتی که دامبو توانست پرواز کند او گریه کرده هست!

14. آنجلینا جولی یک گواهینامه خلبانی خصوصی با هواپیمای تک موتوره دارد.

 

15. جولی به خاطر پسرش مدوکس طرفدار تیم فوتبال لیورپول شده هست. او می گوید: مدوکس دوست دارد فقط برای لیورپول بازی کند.

 

بیشتر بخوانید: ست لباس بهاری به سبک آنجلینا جولی

16. آنجلینا جولی مسئول تبلیغات ندارد. او خودش همۀ کارهایش را می کند.

17. آنجلینا جولی از درآغوش گرفتن و بغل کردن نفرت دارد. او یکبار فاش کرد: «زمانیکه در سن رشد بودم، از بغل کردن مردم بدم می‌آمد حتی اگر آن شخص برادرم بود. حالا من میتوانم نفسم را حبس کنم و فقط در موردش صحبت کنم.»

 

افشای 17 راز مهم زندگی آنجلینا جولی (عکس)

عکس آنجلینا جولی

 

جدیدترین مطالب سایت