اقدام به کاهش وزن 100 کیلویی توسط بازیگر مشهور ایرانی (عکس)

مجموعه : اخبار چهره ها
اقدام به کاهش وزن 100 کیلویی توسط بازیگر مشهور ایرانی (عکس)

کاهش وزن شدید خسرو احمدی

خسرو احمدی بازیگر سینما و تلویزیون ایران با کاهش وزن شدید 100 کیلویی توانست یک رکورد لاغری را ثبت کند. خسرو احمدی که به دلیل چاقی دچار مشکلات زیادی در سلامتی شده بود با کاهش وزن توانست تعداد زیادی از مشکلات سلامتی را حل کند.

 

به گزارش تالاب : برنامه خندوانه با اجرای رامبد جوان شب گذشته 5 بهمن 1397 ساعت 23 روی آنتن شبکه نسیم رفت. رامبد جوان در برنامه شب گذشته خندوانه شبی شلوغ را پشت سر گذاشت و میزبان افراد زیادی در خندوانه بود.

اقدام به کاهش وزن 100 کیلویی توسط بازیگر مشهور ایرانی (عکس)

دربخش ابتدایی برنامه خندوانه نیما شعبان نژاد در نقش کیا همراه خندوانه اي ها شد و بعد از ان مهران غفوریان بعنوان کمدین به خندوانه آمد و بازی پانتومیمی بین آن ها در برنامه شب گذشته برگزار شد.

 

دربخش بدانگاه پزشک محسن عبداللهیان هم همراه خندوانه اي ها شد ودر بخش بعدی خسرو احمدی بعنوان مهمان در برنامه خندوانه حضور داشت.خسرو احمدی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان شب گذشته روی صندلی خندوانه نشست و به گفت‌وگو با رامبد جوان پرداخت.

 

اقدام به کاهش وزن 100 کیلویی توسط بازیگر مشهور ایرانی (عکس)

کاهش وزن خسرو احمدی بازیگر طنز کشورمان

 

رامبد جوان بعنوان سوال ابتدایی از خسرو احمدی درباره کاهش وزنش پرسید که گفت :من 96 کیلو از وزنم را در چهارسال کم کردم و این موضوع با تعجب رامبد جوان همراه بودو خسرو احمدی ادامه داد :من خیلی زانو درد گرفتم ودر یک سال اول هر روز کوه میرفتم و باوجود این که بدن نرمی داشتم ودر جوانی مدال طلای ژیمناستیک گرفتم،

 

مجله تالاب : وقتی ازدواج کردم دستپخت خوب همسرم بیچارم کرد و شش ماه بعد از ازدواج با یه اضافه وزن عجیب مواجه شدم و ورزش و درکنارش کم کردن غذا باعث شد که بتونم وزنم را کاهش بدم و به مردم توصیه هایي برای کاهش وزن کرد.

 

خسرو احمدی درباره کارهای این روزهایش گفت :من با پسرم علی درگیر یک تئاترم و خداروشکر می کنم که علی درکنار تحصیلاتش توانست موفق باشد .مهمان خندوانه درباره النگ و دولنگ و موفقیتی که بعد از پخش نخستین قسمتهای ان حاصل شد گفت و بعد از ان خاطره اي از زمان بازی پخش این برنامه محبوب گفت و از این که مادرش هم از بازی او در النگ و دولنگ خیلی خوشحال بود صحبت کرد.

 

اقدام به کاهش وزن 100 کیلویی توسط بازیگر مشهور ایرانی (عکس)

خسرو احمدی در برنامه خندوانه

 

خسرو احمدی درباره بخشی از بازی در النگ و دولنگ گفت :در قسمتی از این برنامه قرار بود من چلوکباب ؛ موز و خیلی چیزهای دیگه بخورم و من 12 بار همه ی این‌ها را خوردم و یک سال بعد آقای طهماسب بازهم خاطره اي از خوردن من تعریف می کرد و باید بگم که ایرج طهماسب یکی از بهترین هاست و هم اکنون 3 دهه از حضور او میگذره اما همان‌ گونه محبوب است.

 

بازیگر مهمان خندوانه درباره قطار ابدی صحبت کرد و درباره بچه هایش گفت و ارژنگ امیرفضلی درباره خسرو احمدی گفت :میدونید خسرو به چی نمیتونه بگه نه ؟ خسرو تا سه سال پیش به چیپس و ماست اصلا نمیتونست نه بگه و من همیشه می گفتم میمیری خسرو ولی خداروشکر نمرد و لاغر کرد. خسرو احمدی هم در ادامه صحبت هاي‌ ارژنگ گفت :هم اکنون ولی خداروشکر میتونم به غذا نه بگم .

 

خسرو احمدی هم در ادامه به علاقه زیادی که هنوز هم به خوردن غذا دارد گفت و از ته چین بعنوان غذای مورد علاقه اش صحبت کرد و از این که همسرش ته چین هاي‌ خوبی درست می کرد گفت ودر پایان با یک لبخند 20 ثانیه اي از همراهان خندوانه خداحافظی کرد.

 

خسرو احمدی از بازیگران محبوب طنز کشورمان که زحمت زیادی در سینما و تلویزیون کشیده است را برایش آرزوی موفقیت و سلامتی مکنیم.

جدیدترین مطالب سایت