اما استون پردرآمدترین زن بازیگر جهان

مجموعه : اخبار چهره ها
اما استون پردرآمدترین زن بازیگر جهان

پردرآمدترین زن بازیگر جهان « اما استون»

بازیگر ۲۸ ساله سینما در ۱۲ ماه قبل بیش از ۲۶ میلیون دلار درآمد داشتاما استون که سال پیش برای بازی در «لالا لند» اسکار گرفت، پردرآمدترین بازیگر زن دنیا هست.

 

به گزارش تالاب اما استون در لیست فوربز از پردرآمدترین بازیگران زن سینمای دنیا بالاتر چهره‌هاي مشهوری چون جنیفر لارنس و جنیفر آنیستون قرار گرفت.

 

بازیگر ۲۸ ساله سینما در ۱۲ ماه قبل بیش از ۲۶ میلیون دلار درآمد داشت که بخش زیاد آن از بازی نقش میا در فیلم «لالا لند» به دست آمد. او برای بازی در این نقش اسکار برترین بازیگر زن نقش اول را نیز از آن خود کرد. «لالا لند» در دنیا بیش از ۴۴۵ میلیون دلار فروش داشت.

 

استون چندی پیش در اعتراض به شکاف دستمزد میان زنان و مردان سخن گفته و اعلام کرده بود که بعضی از بازیگران مرد برای رسیدن به برابری با او کمتر دستمزد گرفته‌اند.

 

در لیست امسال فوربز پس از استون نام جنیفر آنیستون به چشم می خورد که با در‌آمد ۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار دلاری در رده دوم ایستاده هست. او سال قبل فیلم‌هایي چون «مهمانی کریسمس در اداره» و «پرنده‌هاي زرد» را بر پرده سینما داشت اما بخش زیاد درآمدش از راه تبلیغ برای شرکت‌هایي چون هواپیمایی کشور امارات حاصل شد.

 

سال قبل عنوان پردرآمدترین بازیگر زن دنیا در اختیار جنیفر لارنس بود. او امسال در جایگاه سوم قرار دارد و در یکسال ۲۴ میلیون دلار کسب کرده هست. لارنس سال قبل فیلم‌هاي بزرگی چون «عطش مبارزه» را بر پرده سینما نداشت و اکثر از راه بازی در پروژه‌هاي کوچک‌تری چون فیلم وحشتناک «مادر» به کارگردانی دارن آرنوفسکی درآمد داشت.

 

در سال ۲۰۱۵ پس از هک سرورهای کمپانی سونی مشخص شده بود که جنیفر لارنس در «کلاهبرداری آمریکایی» از بازیگران مرد فیلم کمتر دستمزد گرفته هست.

 

چهارمین بازیگر زن پردرآمد سال قبل ملیسا مک‌کارتی هست و در جایگاه پنجم میلا کنیس ایستاده هست.

 

تازه وارد لیست بازیگران پردرآمد اما استون ستاره فیلم «دیو و دلبر» هست. فیلم «دیو و دلبر» با بازی اما استون در دنیا بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار فروش داشت.

 

شارلیز ترون، کیت بلانشت، جولیا رابرتس و ایمی آدامز دیگر زنان بازیگر پردرآمد لیست فوربز میباشند. در لیست زنان بازیگر پردرآمد سه نفر با درآمد بالای ۲۰ میلیون دلار وجود دارد در حالیکه سال قبل چهار نفر از این مرز قبل بودند.

 

جدیدترین مطالب سایت