نوشته امیر تتلو درباره ی بی احترامی به او

مجموعه : اخبار چهره ها
نوشته امیر تتلو درباره ی بی احترامی به او

بی احترامی به امیر تتلو

امیرحسین مقصودلو یا تتلو را می توان بعنوان پر حاشیه ترین خواننده ایران نامید زیرا وی در انتخابات هم با یکی از نامزدها یه سری حرف هاي داغ رد که باری دیگر در اساس حواشی رکورد دار شد .

 

وی در کانال تلگرامی خود نوشت:

«یه سری تصویر دارن ازم اکران میکنن از چند سال پیش! با چندتا دختر! من که خودم صدبار گفتم تا ته همۀ چی رفتم و تهش هیچی نیست! باید برگردیم به سمت نور.

 

انقدر کم آوردن که دارن عکسای گذشته توبه کردن منو اکران میکنن. همین نشون میده قدرت تتلیتیا چقدر بالاست که مجبور شدن عکسای قدیمو بکشن بیرون !! منو از چى میترسونین !! اینارو قبلا هم فحششو خوردم و هم حبسشو کشیدم خیالت راحت»

نوشته امیر تتلو درباره ی بی احترامی به او
 
 
وی هم‌چنین یکی از پست‌هاي علاقمندان خود را بعنوان پاسخی به مطالب منتشر شده بر علیه خود فروارد کرد. در این مطلب آمده هست:
 
 

برای امیرحسین مقصودلو تتلو

به یاد همۀ شهدای که با توبه به جبهه آمدند و شهید شدند. به یاد شاهرخ_ضرغام که از کاباره هاي گذشته از انقلاب به شهیدمفقود بعد از انقلاب رسید. به یاد مرتضی چرامین که تو سومار گلوله خمپاره درست روی باک موتورش فرود آمد و آتش به همۀ بدنش زبانه کشید و تاتوها «خالکوبی» را سوزاند تا به قول خودش، شرمنده بسیجیها نشود. به یاد شهیدآوینی که حضرت آقا در موردش آن گونه گفت:

 

«یکی‌ از مدیران دستگاه‌هاي‌ فرهنگی‌ درمورد‌ي‌ یک نفر از همین چهره‌هاي‌ مشهور فرهنگی‌ِ مفید – که امروز جزو شهدای‌ بینظیر‌ مقام ماست و من خیلی‌ به او علاقه داشتم و همۀ وقت به دستگاههای‌ گوناگون فرهنگی‌ پیشنهاد می‌ کردم که از وجودش بهرهگیری کنید- چند تصویر به من نشان داد که مربوط به گذشته از انقلابِ او بود و وی را در مناظری‌ – که آن زمان برای‌ جوانان خیلی‌ پیش می‌ آمد – نشان می‌ داد.

 

آن آقا به من گفت: بفرما! این همان کسی‌ هست که شما این طور از او تعریف می‌ کنید! من عکسها راکه نگاه کردم گفتم ارادتم به این شخص اکثر شد، چون او در این محیط بوده و حالا اینگونه شده هست؛ حتماً باید از ایشان بهرهگیری کنید!»

دیدار مسئولان سازمان صداوسیما ۸۱/۱۱/۱۵

 

امیرحسین جان
بعد از دیدار شما با پزشک رئیسی که مدعیان دروغین، تصویر هاي گذشته از توبه ات رو اکران کردند، ارادت ما به شما اکثر شد. در این راه بمان و بخوان و دیگران را هم عاشق کن!

 

گفتنی هست، امیر حسین مقصود لو در انتخابات ریاست جمهوری از قالیباف و سپس رئیسی حمایت کرده هست.

جدیدترین مطالب سایت