صحبت های جنجالی مهران مدیری در دورهمی

مجموعه : اخبار چهره ها
صحبت های جنجالی مهران مدیری در دورهمی

صحبت مهران مدیری در مورد انتخابات 

مهران مدیری کارگردان و بازیگر محبوب کمدین ایرانی در برنامه دورهمی به تازگی حرف هایی زده هست که می‌توان این حرف ها را سیاسی انتخابی خواند .

 

مهران مدیری ، شامگاه دوشنبه 21 فروردین در برنامه «دورهمی» نسبت به انتقاداتی که این روزها به صحبت‌هایش صورت گرفته هست، واکنش نشان داد.

 

صحبت های جنجالی مهران مدیری در دورهمی

حرف های سیاسی مهران مدیری در برنامه دورهمی

 

در حالی که موضوع برنامه‌ امشب «طرفداری» بود، او گفت: «یادش به‌خیر آن موقع که طرفداری‌ها دلی بود. الان کسی باور نمیکند حرفی بزنید ولی در تیم کسی نباشید.

 

او ادامه داد: «بس‌که همه قلم‌هایشان را فروخته‌اند باورشان نمیشود کسی از روی مصلحت، دلسوزی و بدون خودفروشی حرف بزند.»

 

مهران مدیری در ادامه گفت: «برچسب میزنند و تا تیم‌ات را مشخص نکنی ولت نمی‌ کنند! به اشتباهی که اکنون رخ میدهد نباید اشاره کنی چون مطمئن‌شان میکنی که دوست داری قبلی‌ها بیایند،

 

به اشتباهات قبل هم نباید اشاره کنی چون فکر می کنند حتما در تیم آن‌هایی هستی که الان در راس‌ کارند و بابتش پول گرفته‌ای. از هر چیزی هم صحبت کنی، یک نفر ناراحت میشود.

 

ظاهرا همه برای آن که مُهر طرفداری به پیشانی‌شان نخورد، باید خفه شوند و این همان چیزی هست که آن‌هایی که سرکارند می‌پسندند.»

 

برخی از صحبت‌های مهران مدیری در حوزه مسائل اقتصادی و سیاسی که در دو هفته قبل در برنامه «دورهمی» بیان شده هست، مورد استقبال رسانه‌های مخالف دولت قرار گرفته و البته انتقادات زیادی هم برانگیخته است.

 

منتقدان اعتقاد دارند صحبت‌های مهران مدیری در این برنامه اکثر کارکرد انتخاباتی برای یک جناح سیاسی خاص را دارد.

جدیدترین مطالب سایت