انتشار اخبار نادرست درباره بازیگر زن

مجموعه : اخبار چهره ها
انتشار اخبار نادرست درباره بازیگر زن

«مجله استرالیایی» محکوم به پرداخت جریمه‌ای نقدی

ویلسون پیش از اعلام رای دادگاه منوت به پرداخت جریمه باب انتشار خبر نادر از مجله استرالیایی تویت جالبی را منتشر نمود دادگاه بینظیر ایالت ویکتوریا یک را به پرداخت سه میلیون و 600 هزار دلار خسارت کرد.

به گزارش خبرآنلاین، مجله استرالیایی «روز بانوان» در مطلب‌اي مدعی شده بود که ربل ویلسون بازیگر معروف آثار کمدی متهم کرده بود که درمورد سن، زادگاه و حتی نامش اطلاعات نادرستی به رسانه‌ها داده هست.

 

به گزارش تالاب:همین مطلب واسطه شد که ویلسون به دادگاه مراجعه و برای آسیب‌مشاهده شهرتش درخواست غرامت کند. او به دادگاه گفته بود که این مطلب روی کارش تاثیر منفی داشته و تعداد زیادی از نقش‌ها را پس از انتشار آن از دست داده هست.

 

در همین رابطه دادگاه روز سه‌شنبه 21 شهریور به نفع ربل ویلسون رای داد و گروه رسانه‌اي «بوئر مدیا» ناشر مجله «روز بانوان» را به پرداخت جریمه سه میلیون و 600 هزار دلاری محکوم کرد.

 

ربل ویلسون بازیگر 37 ساله بیش از همۀ برای بازی در آثار کمدی سینمایی چون «Pitch Perfect» و «ساقدوش‌ها» شناخته میشود.

 

به گفته وکیل ویلسون میزان جریمه‌اي که دادگاه در این پرونده تعیین کرده هست از چهار برابر بیشترین جریمه پرونده‌هاي پیشین اعاده حیثیت در دادگاه‌هاي استرالیا هست.

 

ویلسون پیش از اعلام رای دادگاه در توییتر گفته بود که میزان خسارت دریافتی هر چقدر باشد یا صرف کارهای خیریه میشود یا در صنعیت سینمای استرالیا هزینه خواهد شد.

 

جدیدترین مطالب سایت