حضور ایوانکا ترامپ در جشن نوزاد برادرش

مجموعه : اخبار چهره ها
حضور ایوانکا ترامپ در جشن نوزاد برادرش

حضور ایوانکا ترامپ و مادرش در جشن نوزاد برادرش

ایوانکا ماری ترامپ تاجر، نویسنده و مانکن سابق آمریکایی هست. ایوانکا ترامپ یکی از بانفوذترین افراد در کاخ سفید هست که حضورش در کنار پدرش دونالد ترامپ اکنون دیگر امری کاملا عادی شده هست. ایوانکا ترامپ و مادرش ایوانکا ترامپ این هفته برای شرکت در مراسم بیبی شاور «جشنی که پیش از به دنیا آمدن نوزاد گرفته می‌شود» همسر برادرش لارا به نیویورک بازگشت.

 

به گزارش تالاب دختر بزرگ دونالد ترامپ و شوهرش جارد کوشنر روز شنبه در حین قدمزدن در نیویورک مشاهده شدند ولی مادرش ایوانا و همسر برادرش لارا با انتشار عکس هایی درشبکه اجتماعی ، هدف اصلی بازگشت او به شهر محل زندگی سابقش و پیش از نقل مکان بهواشینگتن را، افشا کردند.

حضور ایوانکا ترامپ در جشن نوزاد برادرش

 

لارا عکس سه نفره ای را در کنار جاری اش ونسا «راست» و خواهر شوهرش ایوانکا «چپ»در مراسم بیبی شاور به اشتراک گذاشتعلاوه بر ایوانکا ، ونسا همسر برادر دیگرش دونالد ترامپ جونیور ، مادر لارا ، مشاور ترامپاومارز مانیگالت و برخی دیگر نیز برای شرکت در این مراسم به آن ها در یک رستوران ایتالیاییپیوستند. این رستوران که در ناحیه شرقی نیویورک قرار دارد، تنها چند بلوک با خانه ایوانکا وجارد در این شهر فاصله دارد.

 

ایوانکا هنگام خروج از آپارتمان پنت هاوس شان در نیویورک، لباس گلداری از برند خودش به تنداشت. کوشنر نیز با یک پیراهن سفید دکمه دار مشاهده می شد که با استایل پسر کوچشان جوزفهماهنگ بود و دخترشان آرابلا نیز یک پیراهن توری خالدار پوشیده بود.

حضور ایوانکا ترامپ در جشن نوزاد برادرش

حضور ایوانکا ترامپ در جشن نوزاد برادرش

 

لارا و شوهرش در کنار مادر خود و مادر شوهرش ایواناایوانکا ترامپ و مادرش در مراسم پیش از زایمان زن برادرشبه نظر می‌رسد آن ها در ساختمان پارک اونیو ترامپ ، جایی که به گزارش پارس ناز خودشانیک پنت هاوس دارند اقامت کرده اند.این زوج در ماه دسامبر، آپارتمانی در این ساختمان به مبلغ 4.1 میلیون دلار برای فروش و یا 15000دلار در ماه برای اجاره گذاشتند، گرچه چند ماه بعد مبلغ اجاره را به 13000 دلار کاهش دادند.

حضور ایوانکا ترامپ در جشن نوزاد برادرش

ایوانکا ترامپ و شوهرش جارد کوشنر به همراه دو تن از فرزندانشان جوزف و آرابلا

 

آن ها فرزند بسیار کوچکی نیز به نام تئودور دارند که در این عکس مشاهده نمی شودظاهرا پس از ماجراهای اخیر و اتهام جاسوسی جارد کوشنر ، وی در نظر دارد به همراه خانواده اشدوباره به نیویورک بازگردد. انتظار میرود که وی به زودی مدارکی را جهت دفاع از خود ومواجهه با اتهامات اخیرش از سوی سناتورها، ارائه دهد.

 

گزارشات اولیه از سوی دو منبع اظهار داشتند که این ملاقات در اواسط ماه ژوئن خواهد بود ولی منبعسومی می گوید که زمان آن هنوز در دست مذاکره هست.

حضور ایوانکا ترامپ در جشن نوزاد برادرش

جارد کوشنر در کنار دخترش آرابلا و پسرش جوزف

 

ماه گذشته مقامات امریکایی اظهار داشتند که کوشنر الزاما مظنون این جرم نیست ولی تصور می شودکه وی ممکن هست حاوی اطاعاتی مربوط به همکاری تیم ترامپ با روسیه و همچنین دخالت کرملیندر انتخابات ریاست جمهوری باشد.

حضور ایوانکا ترامپ در جشن نوزاد برادرش

لباس گلدار ایوانکا از برند خودش

جدیدترین مطالب سایت