بازیگران و ستاره های مشهوری که هنوز مجرد هستند (عکس)

مجموعه : اخبار چهره ها
بازیگران و ستاره های مشهوری که هنوز مجرد هستند (عکس)

بازیگران و ستاره های مشهوری که هنوز مجرد هستند

23 بازیگر و هنرمند و مجری مشهور کشور که هنوز مجرد هستند و یا مجرد شده اند را در اینجا مشاهده کنید . هنرمندان بدلیل مشغله کاری بیشتر از افراد معمولی مجرد هستند و بیشتر سعی میکنند با شغل و هنر بازیگری و مجری گری ازدواج کنند .

 

1- بهرام رادان بازیگر مشهور مجرد

متولد هشتم اردیبهشت‌ماه ۱۳۵۸

وضعیت تاهل: مجرد

بازیگران و ستاره های مشهوری که هنوز مجرد هستند (عکس)

رادان فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد اسلامی است که دوره بازیگری را درسال ۱۳۷۸ ؛ در آموزشگاه «هیوا فیلم» گذرانده است.او اولین بار با ایفای نقش در فیلم «شور عشق» نادر مقدس وارد سینما شد.

 

بهرام رادان جزو ان دسته از بازیگرانی است که تا به حال زندگی مشترک را تجربه نکرده و ظاهراً ترجیح میدهد اگر قرار است روزی پا به این میدان بگذارد، انتخابی درست و بر اساس منطق داشته باشد تا وادار نشود ازدواج و طلاق‌هاي‌ مکرر را در زندگی‌اش تجربه کند.شاید اولین و آخرین گفتگو جدی این بازیگر در مورد مسئله ازدواج با مجله ایده‌آل بوده است.

 

رادان درباره تشکیل خانواده معتقد است:« فکر می کنم تشکیل خانواده می تواند زمینه‌اي را برای رسیدن به هدف فراهم کند.البته این زمینه می تواند در زندگی مجردی تو هم فراهم بوده باشد، یعنی از ابتدا این بستر را فراهم کرده باشی و با تشکیل زندگی خانوادگی نابودش کنی یا برعکس.

 

فکر می کنم هرکس با نگاه خودش سمت تشکیل خانواده می رود و برای انجام اینکار بستگی دارد هر آدمی کلاهش را کجا گذاشته باشد.من کلاهم را بالاتر گذاشته‌ام و نمی توانم بروم با یک حداقلی تشکیل خانواده دهم.همیشه تصور من از زندگی متاهلی با یک حداکثر بوده است.

 

تشکیل خانواده یک نیاز است، یک نیاز عاطفی که در درون فرد به وجود می آید.شما وقتی ازدواج می کنی از فردای ان روز که تشکیل خانواده می دهي، تمام امیالت را تقسیم می کنی.اگر مرد این ماجرا نباشی به خطر میفتی.حالا من یک مثال برای شما می زنم که فقط مختص به سینمای ما هم نیست ودر سینمای دنیا اینطور است.

 

وقتی یک بازیگر مشهور میشود ممکن است در ۲۰سالگی‌اش ازدواج کند اما بعد ها تا ۶۰سالگی ۴؛ ۵ بار ازدواج میکند.ترجیح من این نیست که کارنامه‌اي پر از ازدواج‌هاي‌ ناموفق داشته باشم.ترجیح میدهم این بستر را طوری بچینم که بر اساس عقل باشد نه احساس.می خواهم طوری برنامه‌ریزی کنم که ضریب خطایم به حداقل برسد».

 

رادان همچنین درباره این که چرا ازدواج‌هاي‌ هنرمندان پایدار نیست، میگوید:«این طور بنظر می رسد؛ زیرا شما آن قدر که علاقه‌مندید درباره زندگی خصوصی هنرمندان بداند، در پی ان نیستید که درباره زندگی دیگران بدانید.اگر به زندگی سایر مشاغل هم دقیق شوید، متوجه میشوید در خیلی از مواقع انها خیلی مشکلات حادتری در زندگی مشترک‌شان دارند مسئله طلاق یا ناموفق بودن یک زندگی مربوط به یک شغل خاص نیست.

 

این بدعت غلطی است در ذهن مردم که فکر میکنند چون زندگی هنرمندان برای‌شان مهم بوده است و میدانند فلان هنرمند دوبار ازدواج کرده و فلان هنرمند سه‌بار طلاق گرفته این حکم کلی را صادر می کنند که حتماً زندگی هنرمندان زندگی خوبی نیست.در حالیکه اگر دیش ماهواره رابه سمت بقیه مشاغل هم بچرخانند متوجه می شوند هیچ فرقی بین زندگی هنرمندان و مردم عادی وجود ندارد».

 

این بازیگر همچنین در رابطه با دور شدن بعضی هنرمندان از ازدواج، معتقد است: « به نظرم اسم ازدواج‌گریزی اشتباه است.تشکیل خانواده دادن یکی از مهم ترین کارهاست.مثل این است که شما میخواهید بروید یک ساختمان بسازید، این ساختمان احتیاج به دانش و تجربه دارد، نیاز به پول و مهارت، زمین مناسب و فصل خاص دارد.

 

این ساختمان این جا اسم خانواده می گیرد.آجرهای ان از موجودات زنده تشکیل شده‌اند بنابر این خیلی مسئولیت‌پذیری بالاتری لازم دارد.من در مورد خودم میگویم، روزی که چنین مسئولیتی را بپذیرم، باید به جایگاهی رسیده باشم که بتوانم یک زندگی سالم تشکیل دهم».

 

2- علی ضیاء مجری مشهور مجرد

متولد بیست و ششم شهریور ماه ۱۳۶۲

وضعیت تاهل: مجرد

بازیگران و ستاره های مشهوری که هنوز مجرد هستند (عکس)

علی ضیاء فارغ التحصیل رشته مکانیک طراحی جامدات از دانشگاه آزاد اسلامی است که از ۱۹ سالگی بطور اتفاقی وارد رادیو شد و کار خودرا در رادیو جوان با برنامه طنز «پسری از کاشانه» شروع کرد.وی پس از پنج سال گویندگی در رادیو، به دعوت علی زاهدی وارد تلویزیون شد و اولین کار خودرا با برنامه «گزینه جوان» تجربه کرد.

 

3- فرزاد حسنی مجری و بازیگر مشهور مجرد

متولد بیست و یکم شهریور ماه ۱۳۵۶

وضعیت تاهل: مجرد

بازیگران و ستاره های مشهوری که هنوز مجرد هستند (عکس)

فرزاد حسنی دارای مدرک مهندسی مکانیک از دانشگاه خواجه‌نصیر است که بعنوان مجری، گوینده، بازیگر و ترانه‌سرا دراین سالها فعالیت داشته.مجموعه «کوله‌پشتی» برنامه‌اي بود که وی را به شهرت رساند.

 

4- طناز طباطبایی بازیگر مشهور مجرد ایرانی

متولد بیستم اردیبهشت‌ماه ۱۳۶۲

وضعیت تاهل: مجرد

بازیگران و ستاره های مشهوری که هنوز مجرد هستند (عکس)

طباطبایی، فارغ‌التحصیل کارشناسی کارگردانی تئاتر است و با حضور در مجموعه «جوانی» سعید سلطانی وارد تلویزیون شد.پس از این اثر، طباطبایی با ایفای نقش در فیلم «مرهم» علیرضا داودنژاد به شهرت رسید.

 

طناز طباطبایی در بهمن‌ماه ۹۱؛ در آخرین گفتگو‌اي که در رابطه با موضوع ازدواج داشته است، گفته:« شاید خیلیها با من مخالف باشند و البته این مسئله خیلی شخصی است ولی تصورم این است که راستش را بخواهید من خیلی خودخواهم.این خیلی خودخواه بودن و ترس باعث میشود که محتاط باشم.

 

همیشه دوست دارم جوان و تازه باشم و همه ی چیز تازه باشد.این خیلی خطرناک است چون فکر می کنم اگر روزی کهنه شوم و به این باور برسم که کهنه شدم، دچار افسردگی خیلی حاد ‌شوم که حتی ممکن است بلایی سر خودم بیاورم.

 

همه ی آرزوی زندگی‌ام هم همین است که خداوند این تازگی را از من نگیرد.نمی دانم شاید من مقدار کمی خودشیفتگی بازیگری دارم و این چیزی است که به نظرم همه ی بازیگران دارند و اگر نداشته باشند اصلا نمی توانند بازیگر شوند.ان خودشیفتگی هم این است که خودم را از هر چیزی در جهان بیشتر دوست دارم و فکر می کنم حتی اگر روزی بچه‌دار شوم بازهم خودم را بیشتر از او دوست خواهم داشت.

آن قدر خودم را دوست دارم که حاضر نمیشوم این همه ی سختی به خودم بدهم که عشق دیگری را تجربه کنم.ان عشق را خودم به خودم دارم.»

 

5- مهتاب کرامتی

متولد بیست و پنجم مهرماه ۱۳۴۹

وضعیت تاهل: مجرد

بازیگران و ستاره های مشهوری که هنوز مجرد هستند (عکس)

کرامتی تحصیلاتش را در رشته میکروبیولوژی با مدرک کارشناسی از دانشگاه آزاد اسلامی به اتمام رساند و درحالی‌که دوره بازیگری میدید برای ایفای نقش هلن در سریال « مردان آنجلس» انتخاب شد.پس از این اثر، کرامتی با «مردی ازجنس بلور» سعید سهیلی وارد سینما شد.

 

6- هانیه توسلی

متولد چهاردهم خردادماه ۱۳۵۸

وضعیت تاهل: مجرد

بازیگران و ستاره های مشهوری که هنوز مجرد هستند (عکس)

توسلی از ۱۷ سالگی کار تئاتر رابه صورت آماتور در همدان شروع کرد.درسال ۱۳۷۸ برای تحصیل در رشته نمایشنامه‌نویسی در دانشگاه آزاد اسلامی تهران به تهران آمد و با «شام آخر» فریدون جیرانی وارد عرصه حرفه‌اي سینما شد.

 

هانیه توسلی ازجمله بازیگرانی است که نه‌تنها تا به حال ازدواج نکرده بلکه هرگاه صحبت از نگاهش به ازدواج هم به میان آمده از حرف زدن در مورد ان به نوعی طفره رفته و ظاهراً دوست ندارد در مورد این موضوع صراحتا صحبت کند.

 

از نگاهی دیگر هم شاید بتوان گفت موضوع ازدواج و بچه‌دار شدن آن چنان در ذهن این بازیگر به هم پیوند خورده است که هرگاه در رابطه با مقوله ازدواج با او صحبت شده، پاسخی مرتبط با بچه‌دار شدن داده.

 

توسلی در گفت و گو‌اي که مهر ماه ۹۰ «مجله پردیس»داشته، در پاسخ به این سؤال که برای ازدواج کردن و مادر شدن برنامه‌اي دارد یا خیر، گفته:« مادر شدن بنظر من فداکاری خیلی بزرگ و مسئولیت بزرگ‌تری است؛ من هنوز این قدرت را در خودم نمیبینم.

 

من برای همه ی مادر ها احترام قائلم و میدانم کاری که کرده‌اند، با هیچ‌چیز قابل مقایسه نیست.با دوستانم که حرف میزنم، متوجه میشوم این عشقی است که به همه ی سختی‌هایش می‌ارزد.جهان با عشق زنده است و عشق مادری هم کامل‌ترین، بی‌توقع‌ترین و خالص‌ترین عشق است.اما با این وجود… یک چیزی یادم آمد.

 

۱۶-۱۵ ساله بودم که رمان« جان شیفته» رومن رولان را خواندم و ان لحظه خیلی دوست داشتم مادر باشم.ولی هم اکنون نمیدانم.فکر میکنم بعضی چیزها رویم تاثیر گذاشته، به هر حال دم همه ی مادر ها گرم.انشاءالله که من هم یک روز قدرت مادر شدن را پیدا کنم.»

 

7- احسان علیخانی

متولد پانزدهم آبان ماه ۱۳۶۱

وضعیت تاهل: مجرد

بازیگران و ستاره های مشهوری که هنوز مجرد هستند (عکس)

علیخانی تهیه‌کننده، مجری تلویزیونی، دستیار کارگردان و کارگردان است که با رتبه ۷۷۰ برای تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی وارد دانشگاه تهران شد.

 

او درسال ۷۹ با دستیاری کارگردانی در سریال‌ها و فیلم‌هاي‌ سینمایی مانند؛ پرونده‌هاي‌ مجهول، بهشت آبی و هفت ترانه وارد کار هنری شد و سال ۸۲ برای اجرای برنامه‌هایي مانند: «قله‌هاي‌ افتخار، صبح بخیر ایران، باشگاه مهرورزان، ایران ما و پسرای ایرونی» کار اجرا را شروع کرد.

 

شاید جالب باشد که بدانید علیخانی به‌رغم پرسروصدا بودنش و این که در مورد مسائل مختلف صحبت کرده و اجرا داشته، اما در هیچ کدام انها از نگاهش به ازدواج صحبتی نکرده و حتی در گفت و گو‌هایش هم اشاره‌اي به این موضوع نکرده است و ترجیح داده این مسئله همان‌ گونه پوشیده بماند.

 

8- مصطفی زمانی

متولد سی‌ام خرداد ۱۳۶۱

وضعیت تاهل: مجرد

بازیگران و ستاره های مشهوری که هنوز مجرد هستند (عکس)

زمانی در فریدون‌کنار مازندران بدنیا آمد و با ایفای نقش در سریال ۴۵ قسمتی «یوسف پیامبر» وارد عرصه تلویزیون شد و به شهرت رسید.

 

9- نیکی کریمی

نوزدهم آبان ماه ۱۳۵۰

وضعیت تاهل: مجرد

بازیگران و ستاره های مشهوری که هنوز مجرد هستند (عکس)

کریمی اولین تجربه سینمایی ‌اش را سال ۱۳۶۸ در فیلم «وسوسه» جمشید حیدری به دست‌آورد.اما اولین حضور جدی این بازیگر در سینما با فیلم «عروس» بهروز افخمی درسال ۱۳۶۹ بود؛ فیلمی که وی را به اولین ستاره سینمای کشور ایران در زمان پس از انقلاب تبدیل کرد.

 

10- سیاوش خیرابی

متولد بیست و سوم آذرماه ۱۳۶۳

وضعیت تاهل: مجرد

بازیگران و ستاره های مشهوری که هنوز مجرد هستند (عکس)

خیرابی در ۱۹ سالگی در کلاس‌هاي‌ آموزش بازیگری کانون سینماگران جوان شرکت کرد.درسال ۱۳۸۶ در تله‌ فیلم «تلخون» بازی کرد و با ایفای نقش در سریال «ترانه مادری» حسین سهیلی‌زاده درسال ۱۳۸۷ به شهرت رسید.وی دارای لیسانس کامپیوتر از دانشگاه آزاد تهران است.

 

11- بابک حمیدیان

متولد نوزدهم شهریور ماه ۱۳۵۹

وضعیت تاهل: مجرد

بازیگران و ستاره های مشهوری که هنوز مجرد هستند (عکس)

حمیدیان درسال ۱۳۷۸ با حضور دریک نمایش، بازیگری را آغاز کرد و پس از آشنایی با آتیلا پسیانی عضو گروه «بازی» شد و پس از ان با ایفای نقش در فیلم «قدمگاه» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور وارد سینما شد.

 

12- آتنه فقیه نصیری

متولد بیست و سوم آبان ماه ۱۳۴۷

وضعیت تاهل: مجرد

بازیگران و ستاره های مشهوری که هنوز مجرد هستند (عکس)

فقیه نصیری فارغ‌التحصیل رشته زبان اسپانیایی از دانشگاه آزاد است.او اولین بار با ایفای نقش در فیلم «دونفر و نصفی» یدالله صمدی سال ۷۰ وارد سینما شد.شهرت این بازیگر به دومین تجربه‌اش در تلویزیون و سریال «خاله سارا» فرامرز باصری درسال ۷۱ بازمی‌گردد که راه را برایش در عالم بازیگری هموار کرد.

 

13- الناز شاکردوست

متولد هفتم تیرماه ۱۳۶۳

وضعیت تاهل: مجرد

بازیگران و ستاره های مشهوری که هنوز مجرد هستند (عکس)

شاکردوست که به غیر از بازیگری، تجربه کار طراحی صحنه و لباس را هم دارد کارش رابا بازیگری تئاتر آغاز کرده است.

 

این بازیگر درسال ۱۳۸۳ ودر ۱۹ سالگی، با بازی در فیلم «گل یخ» کیومرث پوراحمد، وارد سینما شد ودر کمتر از یکسال در چهار فیلم سینمایی نقش‌آفرینی کرد.

 

الناز شاکردوست تا به حال تجربه زندگی مشترک را نداشته اما چندی پیش بر اساس شایعه‌اي که پا گرفت وی را به عقد علیرضا حقیقی درآوردند و مدت زمان زیادی گذشت تا این بازیگر و دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان توانستند ثابت کنند که این موضوع صحت ندارد.

 

حتی کار به جایی کشید که خانواده این دو نفر هم وارد عمل شدند و با اعلام رسمی در رسانه، خبر ازدواج شاکردوست و حقیقی را تکذیب کردند.از آنجایی که این چهره سینمایی، چندان اهل گفت و گو نیست ودر مورد زندگی خصوصی‌اش هم صحبت زیادی نمیکند تنها در یکی از گفت و گو‌هایش در اردیبهشت ۹۱؛ درباره نگاهی که به ازدواج دارد ان هم در حد یک جمله اکتفا کرده و گفته:«نگاه من به ازدواج، نگاه متفاوتی است.ازدواج یکی از سخت‌ترین قسمت‌هاي‌ زندگی است که سرنوشت تو را می‌سازد».

 

علی رغم این مسئله، موضوع دیگری هست که شاکردوست بارها در موردش صحبت کرده و شاید تنها بخش خصوصی زندگی این هنرمند است که تا به امروز در موردش گفته و ان علاقه زیادی است که الناز به برادر کوچک‌ترش، علی دارد.

 

14- محمدرضا گلزار

متولد یکم فروردین ماه ۱۳۵۶

وضعیت تاهل: مجرد

بازیگران و ستاره های مشهوری که هنوز مجرد هستند (عکس)

گلزار فارغ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است که درسال ۷۹ با بازی در فیلم «سام و نرگس» ایرج قادری وارد سینما شد.او همچنین فعالیت موسیقی خودرا از سال ۱۳۷۶ بعنوان گیتاریست با گروه آریان آغاز کرد ودر نواختن گیتار، ارگ و پرکاشن مهارت دارد.

 

محمدرضا گلزار یکی از پرطرفدارترین چهره‌هاي‌ سینمایی است که او هم تا به حال تجربه زندگی مشترک را نداشته اما به لطف برخی رسانه‌هایي که فقط به دنبال بالا بردن مخاطبان خود هستند، چندبار ازدواج کرده و همان‌ گونه هم مجرد مانده.

 

این چهره هنری به ندرت گفتگو می کند و کمتر از ان؛ در مورد زندگی خصوصی‌اش و مسائلی که مربوط به این حوزه میشود، حرف می زند.آخرین صحبتی که گلزار با یکی از مجلات در مورد ازدواج و نگاهش به این مقوله داشته، مربوط به اسفندماه سال گذشته می شود که گفته:« ازدواج چیزی نیست که دنبالش بروم.وقتش که بشود، خودش پیش می آید.سروقتش! و این که چه کسی است را باید از خدا بپرسید».

 

15- پارسا پیروزفر

متولد بیست و دوم شهریور ۱۳۵۱

وضعیت تاهل: مجرد

بازیگران و ستاره های مشهوری که هنوز مجرد هستند (عکس)

پیروزفر بین سال‌هاي‌ ۱۳۶۳ تا ۱۳۶۹ هنگامیکه در مدرسه به تحصیل مشغول بود، هم زمان به طراحی کمیک استریپ و طرح‌هاي‌ گرافیکی پرداخت که هرگز آن ها را انتشار نداد.درسال ۱۳۷۰ در دانشگاه هنرهای زیبای تهران در رشته نقاشی به تحصیل مشغول شد و از همان زمان در دانشگاه‌هاي‌ مختلف روی صحنه رفت و سال ۱۳۷۲ با ایفای نقشی کوتاه در فیلم «پری» ساخته داریوش مهرجویی در سینما نیز حضور پیدا کرد.

 

20- مهراوه شریفی‌نیا

متولد بیست و نهم فروردین ماه ۱۳۶۰

وضعیت تاهل: مجرد

بازیگران و ستاره های مشهوری که هنوز مجرد هستند (عکس)

مهراوه فرزند محمدرضا شریفی‌نیا و آزیتا حاجیان است که اولین بار درسال ۶۸ با حضور در فیلم کودک «دزد عروسک‌ها» وارد سینما و عالم بازیگری شد.پس از اینکار، او با بازی در «قافله این عمر» مجید بهشتی درسال ۷۱؛ وارد تلویزیون شد و تا امروزدر هر سه عرصه سینما،تلویزیون و تئاتر نقش‌آفرینی میکند.

 

20- الهام چرخنده

متولد چهارم تیرماه ۱۳۵۷

وضعیت تاهل: مجرد

بازیگران و ستاره های مشهوری که هنوز مجرد هستند (عکس)

چرخنده پس از ترک تحصیل در رشته معماری فعالیت‌هاي‌ هنری خودرا با تدریس طراحی و نقاشی در اصفهان پی گرفت.سپس با بازی در تله تئاتر شباشب در عرصه بازیگری مطرح شد و با ایفای نقش در فیلم «شب یلدا» وارد سینما شد.

 

21- مریلا زارعی

متولد بیست پنجم فروردین ماه ۱۳۵۳

وضعیت تاهل: مجرد

بازیگران و ستاره های مشهوری که هنوز مجرد هستند (عکس)

زارعی فارغ‌التحصیل صنایع غذایی از دانشگاه آزاد است و با ایفای نقش در سریال «کارآگاه» حسن هدایت به دنیای بازیگری روی آورد.پس از اینکار، با حضور در فیلم «پاتک» علی‌اصغر شادروان وارد سینما شد.

 

22- پگاه آهنگرانی

متولد دوم مردادماه ۱۳۶۳

وضعیت تاهل: مجرد

بازیگران و ستاره های مشهوری که هنوز مجرد هستند (عکس)

آهنگرانی دختر منیژه حکمت و جمشید آهنگرانی است که در شش سالگی با فیلم کودک «گربه آوازه‌خوان» کامپوزیا پرتوی وارد سینما شد ودر ۱۵ سالگی با ایفای نقش در فیلم «دختری با کفش‌هاي‌ کتانی» صدرعاملی در عرصه بازیگری درخشید.

 

23- رعنا آزادی‌ور

متولد هفدهم فروردین ماه ۱۳۶۲

وضعیت تاهل: مجرد

بازیگران و ستاره های مشهوری که هنوز مجرد هستند (عکس)

آزادی‌ور با بازی در فیلم مارمولک کمال تبریزی درسال ۱۳۸۲ فعالیتش در سینما را آغاز کرد و با یکسال دوری از سینما با بازی در سه فیلم درسال ۱۳۸۴ موقعیت خودرا در سینما تثبیت کرد.این بازیگر با بازی در فیلم پارک وی، فریدون جیرانی برای بار نخست بازی در نقش اول را تجربه کرد.

 

بازیگران و هنرمندان و ستاره های مشهور ایرانی زن و مرد که هنوز مجرد هستند را در پایین دنبال کنید.

جدیدترین مطالب سایت