20 بازیگر پردرآمد سینمای جهان (عکس)

مجموعه : اخبار چهره ها
20 بازیگر پردرآمد سینمای جهان (عکس)

20 بازیگر پردرآمد سینمای جهان

10 بازیگر با بیشترین دست مزد در فیلم هاي‌ سینمایی را در این جا معرفی خواهیم نمود و بعد از ان با 10 بازیگر پردرآمد درسال 2018 آشنا خواهید شد. دراین فهرست برعلاوه هنرپیشه‌هاي‌ هالیوود، دو هنرپیشه بالیوود نیز در میان پردرآمدترین بازیگران سال 2018 حضور دارند.

 

20 بازیگر پردرآمد سینمای جهان (عکس)

1- تام کروز «Tom Cruise»

تقریباً همه ی‌­ي ما در طول زندگی حداقل یک فیلم با بازی این ستاره در ان را مشاهده کرده‌­ایم. این موضوع تاییدی بر محبوبیت و جذابیت این بازیگر برای مخاطبان سینمایی اسـت. همان طور کـه خیلی­‌ها احتمالا می‌دانند تام کروز بازیگر اصلی سری فیلم­هاي‌ بسیار محبوب و جنجالی Mission Impossible بوده اسـت.

 

طبق معمول نقش مثبت و خوب هر فیلمی در اختیار این بازیگر قرار میگیرید و نکته‌­ي قابل توجه این اسـت کـه وی فقط برای بازی در فیلم یک قسمت از سری فیلم­هاي‌ Mission Impossible بـه نام Mission Impossible: Rogue Nation مبلغی معادل 40 میلیون دلار درسال 2015 دریافت کرد.

 

از سایر فیلم­ه‌ایی کـه کروز نقش اصلی ان­ها را ایفا کرده اسـت می­توان Edge of Tomorrow و Oblivion را نام برد. علاوه بر این کـه تام کروز در فهرست بازیگران هالیوودی با دست مزد بالا در جایگاه 5ام قرار گرفته اسـت امروزه جزء جذاب ترین مردان دنیا نیز بـه شمار می­آید.

20 بازیگر پردرآمد سینمای جهان (عکس)

2- وین دیزل «Vin Diesel»

این بازیگر در کارنامه‌­ي خود فیلم­هاي‌ زیادی ندارد، اما وی با ایفای نقش شخصیتی بـه نام Dominic Toretto در فیلمی بـه نام Fast and Furious باعث پر شدن گیشه‌­هاي‌ سینما شد و تا بـه‌کنون 7 قسمت از این سری فیلم ساخته شده اسـت و هر کدام از این قسمت ها بسیار موفق و پر فروش بوده‌­اند.

 

در سری آخر منتشر شده از این فیلم­ بـه نام Fast and Furious 7 دست مزد وی 47 میلیون دلار بوده اسـت کـه وی را بـه یکی از گران­ترین بازیگران سینمای هالیوود تبدیل کرد.

 

20 بازیگر پردرآمد سینمای جهان (عکس)

3- رابرت داونی جونیور «Robert Downey Jr»

سرانجام عدد­‌ي یک این فهرست بـه Robert Downey Jr. تعلق می­گیرد. وی در میان تمامی بازیگران هالیوودی بیشتری دست مزد را دریافت می­کند ودر فیلم Iron Man، Sherlock Holmes و Avengers: Age of Ultron نقش داشته اسـت. همچنین وی ستاره­ي فیلم Captain America: Civil War می­باشد.

 

تمام این فیلم­ها باعث شدند تا سینما های ایالات امریکا و جهان بـه شلوغ­ترین حد ممکن رسیده و بـه بیشترین حد موفقیت خود برسند کـه البته بـه واسطه‌­ي حضور این بازیگر در ان­ها تحقق یافته و اکنون رتبه‌­ي یک بیشترین دست مزد در سینمای هالیوود را بـه وی اختصاص داده شده اسـت.

 

20 بازیگر پردرآمد سینمای جهان (عکس)

4- بردای کوپر «Bradley Cooper»

این بازیگر علاوه بر جذابیت زیادی کـه دارد مهارت­ بسیاری در بازیگری کسب کرده اسـت و یکی از افراد سرآمد در سینمای هالیوود محسوب میشود. درسال 2011 بـه وی لقب جذاب­ترین مرد، توسط مجله­ي People Magazine داده شد. عده اي از فیلم­هایي کـه نقش اول ان­ها را بر عهده داشت Hangover 1,2 & 3؛ Burnt و Limitless نام دارند.

 

20 بازیگر پردرآمد سینمای جهان (عکس)

5- آدام ساندلر «Adam Sandler»

اکثر فیلم­هاي‌ این بازیگر در ژانر کمدی و طنز می­باشد و گزینه‌­ي بسیار مناسبی برای زمانیست کـه می­خواهید بـه همراه خانواده بـه تماشای فیلم بنشینید. وی از سنین نوجوانی شروع بـه ایفای نقش در فیلم­ه‌اي کمدی کرده اسـت و علاقه­‌ي شدید آدام بـه هنر باعث شد تا بـه بهترین بازیگر کمدی سینمای در حال حاضر تبدیل شود.

 

طبق معمول هر سال فیلمی با بازی Adam Sandler روی پرده­‌ي سینماها بـه اکران در می­آید. از مشهور ترین فیلم­ه‌ایی کـه این بازیگر در ان­ها ایفای نقش داشته می­توان Pixels، Blended و You don’t mess with the Zohan را نام برد.

 

20 بازیگر پردرآمد سینمای جهان (عکس)

6- اسکارلت جوهانسون «Scarlett Johansson»

همان طور کـه می­دانید زیبایی در معروفیت بازیگرها تاثیر بسزایی دارد و این بازیگر نیز از این قاعده مستثنی نیست. جالب اسـت کـه باوجود 31 سال سن هنوز هم تمام تهیه کننده‌­ها می­خواهند کـه این بازیگر در فیلم­هایشان حضور پیدا کند. از فیلم­هایي کـه این ستاره در ان­ها ایفای نقش کرده اسـت می­توان بـه Lucy، Avengers age of Ultron و Captain America اشاره داشت.

 

20 بازیگر پردرآمد سینمای جهان (عکس)

7- جکی چان «Jackie Chan»

جکی جان یکی از بازیگران مشهور هالیوودی اسـت کـه مطمئنا تا بـه حال حداقل برای یکبار هم کـه شده نام وی بـه گوشتان خورده اسـت. این بازیگر چینی با ایفای نقش در فیلم Dragon Blade تنها در کشور خود 120 میلیون دلار درآمد زایی کرد. درسال 2015 با دستمزدی قریب بـه 50 میلیون دلار لقب پر هزینه‌­ترین بازیگر را از ان خود کرد.

 

20 بازیگر پردرآمد سینمای جهان (عکس)

8- جولیا رابرتس «Julia Roberts»

این هنرپیشه­‌ي خانم 49 ساله، دارای 3 فرزند بوده و جالب اسـت بدانید یکی از پیشکسوت‌­ها در عرصه‌ي بازیگری و سینمای هالیوود اسـت. وی از دهه­ي 90 تا بـه حال بـه بازیگری پرداخته.

 

 از عده اي از محبوبترین فیلم­هاي‌ وی می­توان بـه Pretty Woman، My Best Friend’s Wedding و Eat Pray Love اشاره داشت. Julia Roberts جوایز بسیار زیادی در طول دوران بازیگری خود دریافت کرده اسـت.

20 بازیگر پردرآمد سینمای جهان (عکس)

9- آنجلینا جولی «Angelina Jolie»

Angelina Jolie یکی از زیباترن و جذاب ترین هنرپیشه­‌هاي‌ زن در طول تاریخ سینمای جهان اسـت. تقریباً اکثر تهیه کنندگان تمایل بـه همکاری با این ستاره‌­ي درخشان در فیلم‌هاي‌ خود دارند.

 

از فیلم‌­هاي‌ بسیار پر سروصدای وی می­توان بـه Salt، Mr. and Mrs. Smith و Maleficent اشاره کرد. وی با یکی از بهترین هنرپیشه‌­هاي‌ مرد سینما بـه نام Brad Pitt ازدواج کرده بودو در طی دوران تاهل خود با برد پیت بـه یکی از جذابترین و قدرتمندترین زوج‌­هاي‌ هالیوود تبدیل شده بودند.

 

همچنین جالب اسـت بدانید این هنرپیشه‌­ي بسیار محبوب تا کنون چندین جایزه­ي اسکار را از ان خود کرده و جایگاه نهم در فهرست گران­ترین بازیگر در سینمای هالیوود را بـه خود اختصاص داده اسـت.

 

20 بازیگر پردرآمد سینمای جهان (عکس)

10- جنیفر لارنس «Jennifer Lawrence»

Jennifer Lawrence یکی از زیباترین زنان سینمای هالییود اسـت کـه طرفدارن بسیار زیادی دارد. او زمانی کـه تنها 25 سال سن داشت در عده اي از بهترین و محبوب­­ترین فیلم­هاي‌ سینمایی ایفای نقش کرده اسـت کـه بـه همین علت علاوه بر این کـه طرفدارن بسیاری پیدا کرده اسـت

 

افزایش قیمت دست مزد نیز داشته ودر این فهرست جایگاه 10 ام را از ان خود کرده اسـت. وی با داشتن مهارت در صنعت بازیگری و همچنین چهره­‌ي دوست داشتنی و لبخند فریبنده‌­اش هواداران بسیاری را بـه خود جذب کرده اسـت.

 


 

ثروتمندترین بازیگران جهان

۱- جورج کلونی

جورج تیموتی کلونی در ۶ می سال ۱۹۶۱ در ایالت کنتاکی دیده بـه جهان گشود. او بازیگر، فیلم‌نامه‌‌نویس، تهیه‌‌کننده و کارگردان آمریکایی و برنده جایزه اسکار و گلدن گلوب اسـت.

 

او با بازی در سریال” اتاق اورژانس” درسال ۱۹۹۴ بـه شهرت رسید.

جورج کلونی درسال ۲۰۱۸؛ ۲۳۹ میلیون دالر درآمد داشت و بـه یک بازیگر پرآمد تبدیل شد؛ در حالی کـه سال قبل از ان؛ حتی در میان ۱۰ نفر اول نبود. جالب این‌جاست کـه جورج کلونی این پول را از بازی در فیلم‌ها بـه دست نیاورده، بلکه از فروش یک نوع نوشیدنی بـه دست آورده اسـت.

20 بازیگر پردرآمد سینمای جهان (عکس)

۲- دواین راک جانسون

دواین داگلاس جانسون مشهور بـه راک، بازیگر، کشتی‌گیر و تهیه‌کننده درسال ۱۹۷۲ بـه دنیا آمد ودر رشته جرم‌شناسی تحصیل کرده اسـت.

دواین جانسون درسال ۱۹۹۹ در نخستین فیلم‌اش حضور پیدا کرد و با کسب ۵٫۵ میلیون دالر، رکورد کتاب گینس را بـه خاطر دریافت دست‌مزد بالا در نخستین فیلم از ان خود کرد.

دواین راک جانسون درسال ۲۰۱۸ با درآمد ۱۲۴ میلیون دالر، در رتبه دوم پردرآمدترین بازیگران سال قرار گرفته اسـت.

20 بازیگر پردرآمد سینمای جهان (عکس)

۳رابرت داونی جونیور

رابرت داونی درسال ۱۹۶۵ در نیویورک ایالات متحده کشور آمریکا بـه دنیا آمد.

رابرت درسال ۱۹۷۰ برای نخستین‌بار در سن ۵ سالگی در فلم “پوند” نقش بازی نمود ودر فلم “چاپلین” کاندید اسکار بازیگر نقش اول مرد شد.

رابرت درسال گذشته با درامد ۸۱ میلیون دالر در رتبه سوم پردرآمدترین بازیگران سینما درسال ۲۰۱۸ قرار گرفت.

20 بازیگر پردرآمد سینمای جهان (عکس)

۴- کریس همسورث

کریس همسورث درسال ۱۹۸۳ در شهر ملبورن استرالیا متولد گردید؛ مادرش معلم زبان انگلیسی و پدرش یک مددکار بود. همسورث کار بازیگری رابا بازی کردن در سریال‌هاي‌ کوچک استرالیایی شروع کرد و با درآمد ۶۴٫۵ میلیون دالر، در رتبه چهارم بازیگران پردرآمد ۲۰۱۸ قرار گرفت.

20 بازیگر پردرآمد سینمای جهان (عکس)

۵- جکی چان

جکی چان درسال ۱۹۵۴ در هنگ کنگ بـه دنیا آمد؛ مادرش لي لي جان و پدرش چارلز چان در سفارت فرانسه کار میکردند.

خانواده جکی چان بـه دلیل وضعیت اقتصادی خراب می خواستند وی را در مقابل ۱۵۰۰ دالر بـه فروش برسانند، اما بعداً منصرف شدند و برای کار بهتر بـه استرالیا سفر کردند. چان در سن هشت سالگی در فیلمی بـه نام “هفت شانس کوچک” بازی کرد. نخستین فیلم او در بزرگ‌سالی درسال ۱۹۷۱ بـه نام “ببر کوچو کانوتن” بود.

جکی چان با درآمد ۴۵٫۵ میلیون دالر در رتبه پنجم در فهرست پردرآمدترین بازیگران سال ۲۰۱۸ قرار گرفته اسـت.

20 بازیگر پردرآمد سینمای جهان (عکس)

۶- ویل اسمیت

ویل اسمیت درسال ۱۹۶۸ در فلادلفیا، پنسلوانیا متولد گردید. اسمیت یکی از بازیگران آفریقایی ـ آمریکایی اسـت کـه چندین بار در مورد تبعیض علیه سیاه‌پوستان، فعالیت‌هاي‌ انسان دوستانه‌اي انجام داده اسـت. او با بازی در فیلم‌هایي چون وصلت، پسران بد و مردان سیاه‌پوش، موفقیت‌هاي‌ بین‌ المللی را بـه دست آورد.

اسمیت با درآمد ۴۲ میلیون دالری درسال گذشته، توانست در رتبه ششم پول‌دارترین بازیگران سال ۲۰۱۸ قرار بگیرد.

20 بازیگر پردرآمد سینمای جهان (عکس)

۷- اکشی کومار و اسکارلت جهانسون

اکشی کومار و اسکارلت جهانسون با درآمد مبلغ ۴۰٫۵ میلیون دالر در رتبه هفتم پول‌دارترین بازیگران سال ۲۰۱۸ قرار گرفتند.

اکشی کومار بازیگر بالیوودی درسال ۱۹۶۷ در ایالات پنجاب هند متولد گردید؛ پدرش هاروی ام باتیای، افسر پولیس و مادرش آرنو باتیای اسـت.

او برای نخستین بار در فیلمی بـه نام قسم نقش بازی کرد و اکنون در کشور کانادا زندگی می کند و بـه عنوان بازیگر کانادایی در بالیوود نیز بازی می کند.

اسکارلت جوهانسون درسال۱۹۸۴ بـه دنیا آمد؛ در سن ۸ سالگی در برنامه آخر شب “کانن اوبراین” در تلویزیون ظاهر شد. او برای نخستین بار در سن ۹ سالگی در فیلم “شمال راب رینر” بازی کرد.

20 بازیگر پردرآمد سینمای جهان (عکس)

۸ ـ آدام سندلر

آدام سندلر، بازیگز، کمدین، فیلم‌نامه‌نویس، موزیک‌ساز و تهیه‌کننده آمریکایی درسال ۱۹۶۶ در نیویورک بـه دنیا آمده اسـت.

اما بعد از برنامه موفق تلویزیونی بـه نام “شب‌هاي‌ شنبه”؛ در فیلم‌هاي‌ هالیوودی بازی کرد ودر سال ۱۹۹۹ یک شرکت تهیه فلم و سریال را تأسیس کرد. او تا اکنون فیلم‌هاي‌ زیای را تهیه کرده اسـت.

آدام سندلر درسال گذشته با درآمد ۳۹٫۵ میلیون دالری، در رتبه هشتم پردرآمدترین بازیگران سال ۲۰۱۸ قرار گرفت.

20 بازیگر پردرآمد سینمای جهان (عکس)

۹- سلمان خان

سلمان خان یکی از هنرپیشه‌هاي‌ سینما بالیوود، درسال ۱۹۶۵ در ایندور، ایالات مادیا پرادش هند متولد گردید.

سلمان خان درسال ۱۹۸۸ در فیلم “منه پیار کیا “مشهور شد ودر سال ۲۰۰۴؛ از طرف مجله پیپل، بـه عنوان هفتمین فرد خوش‌چهره جهان و خوش‌چهره‌ترین چهره هند انتخاب شد.

او درسال گذشته با درآمد ۳۸٫۵ میلیون دالر، در رتبه نهم پردرآمدترین بازیگران سال ۲۰۱۸ قرار گرفت.

20 بازیگر پردرآمد سینمای جهان (عکس)

۱۰- کریس اوانز

کریس درسال ۱۹۸۱ در ماساچوست ایالات امریکا بـه دنیا آمد. او نسبت بـه علاقه زیادی کـه بـه مذهب کاتولیک داشت، بـه مدرسه کاتولیک‌ها رفت، اما در ان‌جا علاقه‌مند بازیگری شد و تصمیم گرفت بـه کلاس‌هاي‌ بازیگری برود و تحصیلات خودرا در همین رشته بـه اتمام رسانید.

کریس اوانز سال گذشته با درآمد ۳۴ میلیون دالری در رتبه دهم پردرآمدترین بازیگران سال ۲۰۱۸ قرار گرفت.

 

جدیدترین مطالب سایت