چهره بانوی اول فرانسه همگان را شوکه کرد

مجموعه : اخبار چهره ها
چهره بانوی اول فرانسه همگان را شوکه کرد

 تصویر ازچهره بانوی اول فرانسه

با گزینش شدن ریاست جمهور فرانسه آقای «بریژیت ماکرون» و نیز همسر وی نیز بعنوان همسر اول دولت فرانسه شناخته شده هست با گفتن کلمه بانوی اول همۀ ذهن ها سمت یک خانم جوان و خوشگل میرود اما این بار اینجور نیست.

 

به گزارش تالاب «بریژیت ماکرون» همسر «امانوئل ماکرون» ۳۹ ساله، نامزد موفق انتخابات ریاست جمهوری فرانسه، ۲۵ سال با او اختلاف سنی دارد.

 

بریژیت که اکنون بانوی اول فرانسه هست در سن ۴۰ سالگی با ماکرون آشنا شد. او معلم تئاتر مدرسه اي بود که ماکرون ۱۵ ساله در آن تحصیل میکرد.بریژیت که اکنون ۶۴ ساله هست، درضمن مبارزات انتخاباتی همسرش در کنار او بود و بعنوان برنامه ریز و مشاوره و ویرایشگر سخنرانی ها به او کمک می‌کرد.

 

چهره بانوی اول فرانسه همگان را شوکه کرد

 

ماکرون در سخنرانی پیروزی اش در دور اول انتخابات، همسرش را به سکوی سخنرانی دعوت و از وی تقدیر کرد و گفت: بریژیت همۀ وقت در کنار من حاضر بود و من بدون او «من» نبودم.

بانوی اول فعلی فرانسه با نام اصلی «بریژیت ترونو» در ۱۳ آوریل ۱۹۵۳ متولد شد. او فرزند آخر بود و پنج خواهر و برادر داشت و پدرش شکلات ساز بود.

 

چهره بانوی اول فرانسه همگان را شوکه کرد

 

بریژیت پیش از آشنایی با ماکرون، با یک بانکدار ازدواج کرده و از او صاحب سه فرزند شده بود. او به شبکه ۳ تلویزیون فرانسه گفته که «شدیدا تحت تاثیر هوش شاگرد جوانش «ماکرون» قرار گرفته بود». ماکرون نیز دلبسته اش شد و به او توصیه ازدواج داد؛ پیشنهادی که بریژیت با خوشحالی آن را پذیرفت.

جدیدترین مطالب سایت