برخورد رضا رشیدپور به پیامک های برنامه

مجموعه : اخبار چهره ها
برخورد رضا رشیدپور به پیامک های برنامه

برخورد رضا رشیدپور به پیامک های برنامه

با حضور رضارشید پور در برنامه زنده «حالا خورشید » که از کانال 3 سیما پخش می شود در ادامه مطالب را در سایت تالاب مشاهده کنید رضا رشیدپور در مورد سؤال پیامکی امروز صبح برنامه حالا خورشید در صفحه اینستاگرام خود توضیحاتی داد.رشیدپور نوشت:”من با کمال احترام از حساسیت برخی رسانه ها در خصوص شائبه درآمد زایی از محل خبر فوت مرحوم منصور حیدری عزیز سپاسگزارم. نکته ی مهم و قابل دقتی است.

 

اما کاش قبل از انتشار خبر و خدشه به حیثیت یک گروه برنامه ساز ، زحمت کوچکی می کشیدید و استعلام می فرمودید . ما که همیشه با افتخار در دسترس شما بوده ایم.

برخورد رضا رشیدپور به پیامک های برنامه

برخورد رضا رشیدپور به پیامک های برنامه

 

به گزارش تالاب عزیز دل برادر …. پیامک های برنامه ی من از نوع ارزش افزوده نیست و هیچ درآمدی برایمان ندارد تنها امکانی برای سرشماری و نظرسنجی است. نشانی را اشتباه آمده اید. حالا به فرض شوخی ، شرکت مخابرات درآمد تمام صدهزار پیامک را بلافاصله به حساب من بریزد! یعنی کلا می شود یک میلیون و ششصد هزار تومان! همکار نازنین رسانه ای ، من را چند می فروشی ؟! رفیق حسابی، ما هر روز بیش از پنج میلیون تومان به مردم جایزه می دهیم. البته با افتخار.

 

ما به خاطر تذکر برخی از بینندگان برنامه، حامیان مالی دست به نقد را نپذیرفته ایم حالا بیاییم از محل ختم صلوات برای یک اسطوره درآمد جمع کنیم؟! آن شاالله که انتشار گسترده این خبر کذب از روی دلسوزی و جهت اصلاح برخی رفتارهای ناهنجار در این عرصه بوده و لاغیر . ترجیح می دهم از این زاویه نگاه کنم و ضمن عرض ارادت مجدد به همه ی همکاران خوبم در رسانه های مختلف ، تاکید کنم که من هرگز شرافت و تعهد کار رسانه ای و افتخار روزنامه نگاری را با تمام دنیا عوض نخواهم کرد .

 

پ . ن . یک: امروز صد هزار نفر ، هم نفس با ما برای شادی روح منصورخان صلوات فرستادند.  یک جرعه از این صدهزار مارا بس.پ.ن .دو : سامانه پیامک برنامه حالاخورشید از نوع ارزش افزوده نیست و همانطور که قبلا در برنامه گفته شده ، شرکت در نظرسنجی های برنامه هزینه اضافی برای مخاطب ندارد.”لازم به ذکر است موضوع پیامک امروز برنامه “حالا خورشید” به ضایعه درگذشت منصور پور حیدری برمی گشت که برخی اصحاب رسانه نسبت به آن واکنش نشان داده بودند.

 

جدیدترین مطالب سایت