بچه دار نشدن زوج معروف ایرانی !+ بیوگرافی و عکس

مجموعه : اخبار چهره ها
بچه دار نشدن زوج معروف ایرانی !+ بیوگرافی و عکس

این زوج معروف و موفق سینما و تلویزیون ایران هیچگاه بچه دار نمی شوند ….

 

به گزارش تالاب : مهوش وقاری بازیگر سینما و تلویزیون که سابقه فعالیت در شغل معلمی را هم دارد، گفت: درحدود سال ۶۱به دانش آموزان راهنمایی و دبیرستانی درس می‌دادم. کار معلمی به احساس مسئولیت یک فرد بر می گردد، زیرا معلم ها آینده سازان هر نسلی هستند. آنها تنها درس کلاسیک و مدرسه ای به دانش آموزان نمی دهند، بلکه الگوی آن ها هم هستند. بسیاری ازدانش آموزان بر اساس کارهایی که یک معلم می کند او را الگوی خود قرار می دهند.

 

مهوش وقاری : به دلیل مشکلاتی هیچگاه نتوانستم مادر شوم!

وی افزود: بسیاری از کودکان هنگامی که از آنها سوال می شود در آینده می‌خواهند چکاره شوند؟ پاسخ می دهند دوست دارند معلم شوند. معلم ها نقش اساسی در زندگی یک فرد دارند و کسی که معلم می‌شود باید بسیار مراقب رفتار خود باشد. آن زمان که تدریس می کردم تعداد دانش آموزان یک کلاس گاهی به حدود ۶۰ نفر می رسید و باید به فکر برقراری عدالت بین آنها می بودیم؛ زیرا در سنین حساسی بودند و فکر می کردند که استثناء قائلیم. این جدال درونی کار را برای ما سخت می کرد.

بچه دار نشدن زوج معروف ایرانی !+ بیوگرافی و عکس

بازیگرنیش زنبور تصریح کرد: حرفه معلمی را در کنار بازیگری توأمان تجربه کردم، آن زمان برای دانش آموزانم باور کردنی نبود؛ زیرا مرا در فیلم‌ها به یک شکل و در مدرسه به شکل دیگری می دیدند. آنها ابتدا می خواستند از من بپرسند که آیا واقعا من بودم که در فیلم حضور داشتم و بسیار با احتیاط این سوال را از من می پرسیدند، زیرا فکر می کردند که عصبانی می شوم. ولی به آنها می گفتم که درست است. گاهی اوقات با من احساس صمیمیت می کردند زیرا فکر می کردند که در خانه آنها هستم و از طرفی دیگر حالت رودربایستی پیدا می کردند.

بچه دار نشدن زوج معروف ایرانی !+ بیوگرافی و عکس

وقاری ادامه داد: آن زمان برای بچه های کلاس دوازده تدریس می کردم. این را هم باید بگویم اولین روزهای استخدام من در آموزش و پرورش جزو خاطرات خوشایندم است؛ زیرا روزانه در یک مدرسه راهنمایی در حوالی میدان خراسان تدریس می کردم و شبانه هم به خانم های سن بالا و افرادی که ترک تحصیل کرده بودند، آموزش می‌دادم. البته آن موقع آن کلاس برای من خودش یک مدرسه بود زیرا من از آن خانم‌های سن بالا بسیاری چیزها را یاد گرفتم.

 

بازیگربیداری با اشاره به کم کاریش در این سالها گفت: من سالهاست که خیلی کم کار شده ام آخرین کاری که در آن به ایفای نقش پرداخت سریال دوردست ها بود البته هنگامی که فیلمنامه را خواندم و سرصحنه بودیم فکر می کردم نقش پررنگی است اما بعد از تدوین متوجه شدم که آن را کوتاه کردم.

بچه دار نشدن زوج معروف ایرانی !+ بیوگرافی و عکس

وقاری ادامه داد: گاهی پیشنهاد هایی به من می شود اما این کارهای تک سکانسی را دوست ندارم البته هنگامی که سن آدم بالا می رود توقعش متفاوت می شود زیرا گاهی کارهایی پیشنهاد می شود که خودمان نمی توانیم با آنها ارتباط برقرار کنیم و بهتر است حضور نداشته باشیم.

 

این بازیگر عنوان کرد: چهار سال پیش هم به دلیل بیماری همسرم فکر می کردم باید در کنارش باشم و خواه ناخواه کارهای طولانی را نپذیرفتم در واقع هنگامی که کارها را رد می کردم کارگردانان فکر می کردند که من دیگر اصلا نمی خواهم در هیچ کاری حضور داشته باشم. پذیرش کارهای شهرستان را هم به دلیل ترک خانه و مسئولیت همسری برایم سخت بود.

 

بازیگرسوغات فرنگ با اشاره به اینکه فرزندی ندارد، عنوان کرد: من دو بار باردار شدم اما به دلیل مشکلاتی صاحب فرزند نشدم.

بچه دار نشدن زوج معروف ایرانی !+ بیوگرافی و عکس

وقاری خاطرنشان کرد: در پایان می خواهیم روز معلم را به معلم های ایرانی تبریک بگویم آنها در وقع آینده سازان این کشور هستند امیدوارم درتعلیم و تربیت نهایت تلاش خود را کنند که نسلی خوب به جامعه تحویل دهند.

بچه دار نشدن زوج معروف ایرانی !+ بیوگرافی و عکس

بیوگرافی مهوش وقاری :

مهوش وقاری (زاده ۱۳۳۳ در تهران) بازیگر سینما اهل ایران است.

مهوش وقاری سال ۱۳۳۳ در تهران متولد شد. همسر وی «محسن قاضی‌مرادی» بازیگر سینما و تلویزیون می‌باشد. او همچنین لیسانس علوم سیاسی در سال ۱۳۵۵ را داراست. بازی در سینما را از سال ۱۳۶۷ با «نار و نی»، همکاری «سعید ابراهیمی‌فر» آغاز کرد.

بچه دار نشدن زوج معروف ایرانی !+ بیوگرافی و عکس

بیوگرافی محسن قاضی‌مرادی:

محسن قاضی‌مرادی (متولد ۱۳۲۰) بازیگر ایرانی‌ست. او فارغ‌التحصیل مدرسه عالی مدیریت تهران است و بازی در سینما را از سال ۱۳۵۱ با فیلم حسن سیاه (بدون ذکر در شناسنامه فیلم) به کارگردانی پرویز اصانلو آغاز کرد. او همسر مهوش وقاری است.

 

منبع : asrkhabar.com

جدیدترین مطالب سایت