بی احترامی های متعدد به سوسن پرور به خاطر چهره اش

مجموعه : اخبار چهره ها
بی احترامی های متعدد به سوسن پرور به خاطر چهره اش

بی احترامی های متعدد به سوسن پرور به خاطر چهره اش

 

سوسن پرور بازیگر خوب کشورمون متاسفانه در طی بی احترامی ها در فضای مجازی است در ادامه با بی احترامی های متعدد به سوسن پرور به خاطر چهره اش سایت تالاب را دنبال کنید.

 

سوسن پرور بازیگری که بخاطر چهره اش مورد فحاشی در اینستاگرام قرار گرفت.

 

سوسن پرور گفت:نصف فحش هایی که در کامنت های اینستاگرام می خورم به خاطر چهره ام است؛ به خاطر این‌که چرا عمل زیبایی نمی‌کنم. برخی حتی می گفتند که من برای جراحی میخواهم به تایلند بروم اما این موضوع واقعا طنز است.

 

سوسن پرور بازیگر تئاتر و تلویزیون گفت:این روزها مشغول ایفای نقش دریک نمایش با عنوان «دپوتات» به کارگردانی اتابک نادری هستم. این نمایش یک کار کمدی است که فضای کلاسیک دارد و درباره نماینده ای است که سعی می‌کند به وعده هایی که به مردم داده عمل کند.

 

وی افزود:تا به حال 12 اجرا برای این نمایش داشته ایم و تا 30 اردیبهشت ماه اجرای آن در ایوان شمس ادامه دارد.

 

بی احترامی های متعدد به سوسن پرور به خاطر چهره اش

وی با اشاره به نبود امنیت شغلی در حرفه بازیگری افزود:امنیت شغلی در حرفه بازیگری وجود خارجی ندارد. اما برخی از بیکاری هایی که در این دو سال اخیر گریبانگر بازیگران و هنرمندان ما شده، به دلیل شرایط نامساعد اقتصادی بود.

 

اما در نگاه دیگر علتش این است که هر فردی، در هر سن و موقعیتی می تواند بازیگر شود. یعنی می خواهم بگویم که چیزی که سرجای خودش نیست. این در حالی است که ما هر ساله فارغ التحصیلانی در رشته بازیگری داریم که انها باید وارد این حرفه شوند.

 

پرور ادامه داد:من فوق لیسانس رشته تئاتر دارم و از سال 72 مشغول این کار هستم. اما زمانی بازیگر شدم,, که در سریال بزنگاه عطاران در سن 34 سالگی به ایفای نقش پرداختم.

 

به عبارتی از سن 19 سالگی تا 34 سالگی مسیری را طی کردم تا بازیگر شدم,,. اما همین حالا به اینگونه نیست. برخی بازیگران را به یکباره از یک مهمانی یا کوچه و خیابان انتخاب می کنند.

 

جالبتر این‌که بعد از این اتفاق، آن فرد کارهای متعددی را آزمودن می‌کند و به سینما و تئاتر هم قدم می گذارد؛ اما پیشنهاد من به چنین فردی این است که لااقل به کلاس بازیگری برود.

 

گفتگو با عکسهای سوسن پرور

به گزارش تالاب بازیگر «خانم و آقای سنگی» با اشاره به جراحی های زیبایی که برخی بازیگران انجام می دهند، تصریح کرد: زیبایی میتواند بخشی از بازیگری باشد.از نگاه من در کار بازی 40 درصد زیبایی و بقیه توانایی افراد مهم است؛ زمانی جراحی زیبایی تنها به عمل بینی منحصر می شد اما حالا آن قدر جراحی های متعددی وجود دارد که یک فرد نمی‌تواند ری اکشنی بر روی چهره خود داشته باشد.

 

 

جالب است این را هم بهتان بگویم نصف فحش های کامنت های اینستاگرامم میخورم به خاطر چهره ام است، به خاطر این‌که چرا عمل زیبایی نمیکنم. برخی حتی می گفتند که من برای جراحی می خواهم به تایلند بروم، اما این موضوع واقعا خنده دار است.

 

بازیگر «بزنگاه» ادامه داد:خدا را شاکرم که چهار ستون بدنم سالم است. زیرا من صفت زشتی و زیبایی را مربوط به چهره نمی دانم، چون فکر میکنم این موارد چیزهایی نیستند که یک فرد بتواند با دست کسب کند.

 

از کسانی که در اینستاگرام به من فحش می دهند عذر خواهی می کنم و باید بگویم که من این چهره را دوست دارم و هیچ گاه حاضر به تغییر آن نیستم .

 

وی خاطر نشان کرد:در پایان میخواهم از همه ی ي دعوت کنم که به تماشای دپوتات بنشینند، زیرا لحظات خوشی را آزمودن خواهند کرد.

 

جدیدترین مطالب سایت