تصاویر اما واتسون سوژه شد (عکس)

مجموعه : اخبار چهره ها
تصاویر اما واتسون سوژه شد (عکس)

تصاویر لخت در مجله اما واتسون سوژه شد (عکس)

اما استون بازیگر سر شناس هالیوودی به تازگی دست به کار عجیبی زد در ادامه با تصاویر لخت در مجله اما استون سوژه شد سایت تالاب را دنبال کنید.

 

اما واتسون بازیگر سرشناس هالیوودی اخیرا حاضر شده تا تصاویر برهنه از سینه های خود را روی جلد مجله به نمایش و معرض عموم بگذارد که با خشم مردم مواجه شده است. اما واتسون٬ هنرپیشه بریتانیایی و فعال فمینیست٬ در پاسخ به حملات چند روز گذشته منتقدانش در شبکه‌ های اجتماعی گفته هرکس اختیار بدن خود را دارد و نمایش بخشی از آن نشانه پشت کردن به آرمان‌های عدالت جنسیتی نیست.

 

ستاره فیلم‌های هری پاتر می‌گوید که فمینیسم به معنای دادن حق انتخاب به زنان است و آنان درباره بدن‌شان تصمیم می‌گیرند: “فمینیسم چوبی نیست که با آن زنان را بکوبیم.‌”

 

عکس لخت اما واتسون

تصاویر اما واتسون سوژه شد (عکس)

عکس های برهنه اما واتسون جنجال به پا کرد

 

انتشار عکس اما واتسون در جلد مجله ونیتی‌فر در حالی که بخشی از سینه‌هایش پیداست٬ باعث انتقاد تند و گسترده منتقدانی شده که می‌گویند این فعال حقوق زنان به ایده‌آل‌های فمینیستی و برابری‌خواهانه خیانت کرده است.اما واتسون٬ سفیر حسن نیت سازمان ملل در امور زنان است و سخنرانی‌های

 

او در اجلاس‌های جهانی برای برابری زنان مشهور است.بیش از دو سال است که او کارزاری را برای جلب حمایت مردان و از بین بردن شکاف جنسیتی شروع کرده و در این راه فعالیت می‌کند.نمایش فیلم دیو و دلبر او به تازگی آغاز شده و مجله ونیتی‌ فر هم در همین راستا عکس‌های تازه‌ای از او منتشر کرده است.

 

 به گزارش تالاب در یکی از این عکس‌ها او کت کوتاهی پوشیده که بخش‌هایی از سینه‌هایش از زیر کت پیدا است.خانم واتسون درباره انتقادهایی که بعد از انتشار این عکس‌ها شده٬ می‌گوید: “این فقط به من نشان می‌دهد که چقدر سوءبرداشت و کج‌فهمی درباره فمینیسم وجود دارد.”

 

به گفته اما واتسون، “فمینسیم به زنان حق انتخاب می‌دهد. چوبی نیست که با آن زنان دیگر را بزنیم. فمینیسم درباره رهایی است و آزادی. درباره برابری است. من واقعا نمی‌فهمم پستان‌های من چه ارتباطی با این موضوع دارد”.اما واتسون از منتقدان حقوق نابرابر زنان در سینما است و در سخنرانی‌های رسمی به این موضوع اعتراض کرده است. او در سازمان ملل هم از مردان خواست برای حق برابری زنان بجنگند.

جدیدترین مطالب سایت