تعرض جنسی مارادونا به خبرنگار زن !

مجموعه : اخبار چهره ها
تعرض جنسی مارادونا به خبرنگار زن !

تعرض جنسی مارادونا جنجال آفرید

دیه‌گو آرماندو مارادونا در۳۰ اکتبر سال ۱۹۶۰ در بوینس‌آیرس آرژانتین به جهان آمد. نام دیه‌گو مارادونا در دنیای فوتبال بیش از آنکه به خاطر نبوغ و خلاقیت و بازی‌هاي استثنایی او بیاید،دیه گو مارادونا باز هم جنجال آفرید. او در سفر جدید خود به روسیه قصد تعرض به یک خبرنگار زن را داشته هست!

 

جنجال جدید مارادونا

دیه گو مارادونا چهره معروف فوتبال آرژانتین یکی از مهمانان ویژه جام کنفدراسیون ها بود.

 

اکنون خبری بسیار غوغایی درمورد مارادونا به گوش میرسد که برگ سیاه دیگری به همۀ رسوایی هاي سال هاي جدید او اضافه میکند. او متهم هست که می خواسته به یک خبرنگار روسی تعرض جنسی کند.

 

این قربانی تعرض جنسی مارادونا “اکاترینا نادولسکایا” نام دارد و مدعی شده زمانی که پس از فینال جام کنفدراسیون ها که بین کشور آلمان و شیلی برگزار شد قصد داشته با مارادونا گفت و گو کند با تلاش وی مبنی بر تعرض جنسی به خودش روبرو میشود.

 

سایت Globo نیز خبر میدهد این خبرنگار روسی زمانی که با تلاش تعرض جنسی مارادونا روبرو شد به سرعت با پلیس تماس گرفت. او در حالی‌که از سوی سه افسر پلیس همراهی می شد هتل محل اقامت مارادونا را ترک کرد.

 

 

تعرض جنسی مارادونا به خبرنگار زن !

اکاترینا نادولسکایا در کنار مارادونا

 

مارادونا این زن خبرنگار را به اتاقش جهت گفتگو دعوت کرده بود. زمانی که گفتگو شروع می‌شود مارادونا تلاش میکند به این زن تعرض کند اما او به سرعت اتاق را ترک میکند و با پلیس تماس میگیرد.

 

مارادونا که کوهی از رسوایی هاي اخلاقی از مصرف مواد مخدر گرفته تا تیراندازی به سمت خبرنگاران در کارنامه خود دارد مدعی هست که این خبرنگار زن برای جلب دقت و کسب شهرت اینکار را کرده هست.

 

جدیدترین مطالب سایت