جدایی بازیگر نقش بهبود از سریال «پایتخت»

مجموعه : اخبار چهره ها
جدایی بازیگر نقش بهبود از سریال «پایتخت»

چرا «بهبود» از «پایتخت» رفت؟! + تصاویر

 

مهران احمدی ، بازیگر سینما و تلویزیون با حضور در برنامه «35» فریدون جیرانی از شروع کار بازیگری‌اش گفت و از اختلافی که با عبدالرضا کاهانی دارد، پرده برداشت.

 

آخرین ساعات شامگاه چهارشنبه 25 آذر، برنامه اینترنتی و گفت‌‌و‌گو محور «35» با اجرای فریدون جیرانی و حضور مهران احمدی، در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

جدایی بازیگر نقش بهبود از سریال «پایتخت»

جدایی بازیگر نقش بهبود از سریال «پایتخت»

 

در ابتدای این گفت‌وگو، مهران احمدی درباره نقش بهبود در «پایتخت» توضیح داد: «ابتدا باید این نقش را برای خودم پیش تولید می‌کردم تا به آن برسم. من از خروس برای بازی این نقش بهره‌گرفتم که همیشه حواسش به اطرافش است.این شخصیت یکی از دوست داشتنی‌ترین نقش‌های من بود.»

 
او درباره عدم حضور خود در «پایتخت 5» گفت: «هرکسی برای خود برنامه‌هایی دارد. من مهران احمدی هستم و کمدین نیستم که نقش ثابتی را بازی کنم، عکس آن‌چه آقای شریفی‎نیا گفتند که بازیگر خوب باید بتواند یک نقش را خوب بازی کند. من بازیگر هستم و سعی می‌کنم نقش‌های متفاوتی را بازی کنم و اگر بهبود ادامه پیدا کند، تبدیل می‌شود به عین الله باقرزاده.»

 
احمدی درخصوص اولین فعالیت‌های هنری خود ادامه داد: «در دوران دبیرستان و سالن اصلی تئاتر نیشابور کارهایی را ساختم که آقای کاهانی هم در آن بازی می‌کرد. قبل از آن هم در کانون نیشابور با حامد بهداد هم کلاس بودیم.»

 
این بازیگر دربار اولین فیلمی که بازی کرده است توضیح داد: «من پس از بازی در چند سریال، بازیگری را کنار گذاشتم و به سراغ دستیاری رفتم و کاهانی برای فیلم اول خود «آدم» به من پیشنهاد داد تا نقش اول را بازی کنم و این اولین کار سینمایی من بود که هیچ وقت هم اکران نشد.»

 
او درخصوص ادامه همکاری‌اش با کاهانی گفت: «کارهای بسیاری را باهم انجام داده‌ایم، از جمله «هیچ»، «اسب حیوان نجیبی است»، «بیست»، «آنجا» که در «بی‌خود و بی‌جهت» خواستم به سراغ تولید بروم و دیگر بازی کردن برای کاهانی را کنار گذاشتم.»

 

جدایی بازیگر نقش بهبود از سریال «پایتخت»

چرا «بهبود» از «پایتخت» رفت؟

احمدی درباره این قطع همکاری ادامه داد: «این سخنان را اولین بار است که به زبان می‌آورم، بعضی‌ها می‌گفتند احمدی را کاهانی مطرح کرد در صورتی که من سال‌ها پیش در تئاتر با کاهانی کار را شروع کردم.

 

ایده‌های اصلی فیلم «هیچ» و «اسب حیوان نجیبی است» را من به کاهانی دادم و «بی‌خود و بی‌جهت» زندگی من است، من اعتقاد داشتم که سینما یک کار گروهی است و هرکس باید آورده‌های خودش را بیاورد تا کار جلو برود و به همین دلیل هم برایم مهم نبود که نام من وجود داشته باشد.»

 
او همچین گفت: «از یک جایی متوجه شدم که او فکر می‌کند همه کارها را او انجام می‌دهد و من تصمیم گرفتم جدا شوم. در «بی‌خود و بی‌جهت» رضا عطاران خود من هستم.

 

وقتی که فیلمنامه را نوشت، نقشی را که باید من بازی کنم به من نداد و من به جای بازی مدیر تولید کار شدم و بعد از آن هم که کاهانی به فرانسه رفت و من هم تصمیم گرفتم دیگر کنار بکشم. همچنان به عنوان یک رفیق او را دوست دارم ولی دیگر حاضر نیستم که در سینما با او همکاری داشته باشم.»

 
احمدی درباره کاری که امسال در جشنواره دارد نیز گفت: «امسال کاری با آقای منوچهر هادی به نام «به یک کارگر ساده نیازمندیم» را دارم که نقش یک فلافل فروش آبادانی را بازی می‌کنم. امسال دچار یک وسواس شدیدی شدم و کار نکردم.»
 

او درباره بهترین بازیگران ایرانی از نگاه خود گفت: «پرویز پرستویی، مهدی هاشمی، شهاب حسینی، نوید محمدزاده، حامد بهداد بازیگران خوبی هستند.»

 
احمدی درباره بهرام رادان و بازیگر بودن او گفت: «بازیگر با سوپر استار تفاوت دارد و بهرام رادان سوپر استار بود و قابلیت های فیزیکال استارها باعث موفقیت‌شان در سینما می شود. در ایران این افراد بیشتر شبیه سوپر استارهای سینمای هندوستان هستند.»

 
در ادامه برنامه، جیرانی نظر احمدی را درباره چند بازیگر زن پرسید که او به این ترتیب پاسخ داد: «پانته‌آ بهرام: بسیار بازیگر درجه یکی است، باران کوثری: جزو سه نفر اول بازیگر زن است، هدیه تهرانی: جزو سوپر استارهایی است که بازیگری هم بلد هستند، مهتاب کرامتی: بازیگری که تلاش می‌کند نقش‌های متفاوت را بازی کند که اکثر آن ها هم خوب درآمده است، پانته‌آ پناهی‌ها: خیلی قابل احترام.»

 
احمدی در پایان درباره آخرین فیلمی که دیده است گفت: «من «فروشنده» را دیدم که بسیار فیلم خوبی بود و شهاب حسینی هم خیلی خوب بازی کرده است، من بیشتر حرف فیلم را دوست دارم که به تجاوز می‌پردازد و این به معنای تجاوز به افکار و عقاید آدم‌ها است و این حرف خیلی حرف خوبی است. به نظرم شانس اسکار دارد.»

 

جدیدترین مطالب سایت