جشن تولد متفاوت و جالب محسن مسلمان

مجموعه : اخبار چهره ها
جشن تولد متفاوت و جالب محسن  مسلمان

خنده دار ترین مراسم جشن تولد محسن مسلمان

 

محسن مسلمان بازیکن فوتبال اهل ایران است که هم‌اکنون در باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران در لیگ برتر بازی می‌کند.روز گذشته تولد محسن مسلمان یکی از هافبک های تیم پرسپولیس تهران بود این مراسم تولد توسط بازیکانان پرسپولیس  برای محسن مسلمان برگزار شد محسن اصلا از این مراسم تولد خبر نداشت دوستانش او را غافلگیر کردند و او از این بابت خیلی خوشحال شد و وقتی به مراسم تولدش دعوت شد یک کیک بزرگ برایش آماده کرده بودند

 

به گزارش تالاب:که دوستانش در یک حرکت غافلگیر کننده سرش را داخل کیک فرو بردند در ادامه تصاویری از خنده دار ترین مراسم تولدمحسن مسلمان را در سایت سماتک خواهید دید با ما همراه باشید.

 

عکس های جشن تولد محسن مسلمان
روز گذشته سالروز تولد محسن مسلمان هافبک تیم پرسپولیس بود. وی تصویری از مراسم جشن تولد خود که به همراه برخی از اعضای تیم پرسپولیس و هنرمندان برگزار شد را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

 

وی در پست خود نوشت: یه سال دیگه از عمر من گذشت خوب یا بد نمیدونم فقط میدونم تا وقتی شما ها رو دارم خیالم راحت مرسی از همه که تولد منو تبریک گفتن و همه دوستای گلم که برام سنگِ تموم گذاشتن.

 

از حاضران در این چشن می توان به محسن افشانی ، محسن کیایی ، حسین سلیمانی ، مهدی طارمی حسین ماهینی ، سروش رفیعی و … اشاره کرد.

 

فرو کردن سر محسن مسلمان در کیک

جشن تولد متفاوت و جالب محسن  مسلمان

جشن تولد متفاوت و جالب محسن  مسلمان

عکس های جشن تولد محسن مسلمان

جشن تولد متفاوت و جالب محسن  مسلمان

جدیدترین مطالب سایت