جنجال سوپر استارها علیه تزریق بوتاکس (عکس)

مجموعه : اخبار چهره ها
جنجال سوپر استارها علیه تزریق بوتاکس (عکس)

جنجال جالب سوپراستارها علیه تزریق بوتاکس

بازیگران هالیوود که از بوتاکس و نیز عمل هاي زیبایی دست کشیده اند و چهره واقعیشان را به نمایش می گذارند با ما در سایت تالاب باشید بابهترین ها

 

کورتنی کاکس

به گزارش تالاب: کورتنی کاکس، ستاره سریال «فرندز» به هوادارانش اعلام کرد که دیگر سراغ تزریق هاي مرتبط با زیبایی نخواهدرفت و قصد دارد تا حد ممکن «با چهره طبیعی خودش» زندگی کند. او که مادر یک فرزند هست و 53 سال دارد گفت: «حالا حس بهتری دارم چون خیلی به خودم شبیه تر شده ام.» اما حالا او تنها ستاره اي نیست که از تزریق ژل و بوتاکس دست کشیده و می‌خواهد 

 

بوتاکس که فعالیت ماهیچه هایي که در صورت، موجب چین و چروک پوست میشوند را با تزریق نوعی سم به نام بوتولینوم توکسین کاهش می‌دهد، در کنار پرکننده ها و ژل هایي که حجم چربی و عضله زیر پوست را افزایش میدهند و با لیفتینگ موجب ظاهر صیقلی و صاف شدن آن میشوند و بیشتر از متریالی به نام هیالورنیک اسید گرفته می‌شوند،

 

کاربرد گسترده اي در بین بیشتر ستارگان سینما و تلویزیون دارد؛ ستارگانی که به نوعی پا به سن گذاشته اند. اما خبرگان امور زیبایی و آرایش میگویند تعداد زیادی از مشاهیر و ستارگان حالا دیگر علاقه اي به چنین محصولاتی ندارند و به جای مصرف بوتاکس و ژل ترجیح میدهند که به چین و چروک هاي روی صورتشان افتخار کنند و قیافه واقعی شان را بپذیرند.

 

جنجال سوپر استارها علیه تزریق بوتاکس (عکس)

جنجال جالب سوپراستارها علیه تزریق بوتاکس

لیودمیلا ناگریاک

 

لیودمیلا ناگریاک از متخصصان زیبایی معتقد هست: «زیبایی طبیعی در حال حاضر در مرکز دقت قرار دارد. ما میتوانیم با اندکی تمرکز دریابیم که علاقه به درمان هاي مختص جراحی پلاستیک روز به روز در بین ستارگان کمتر می‌شود.»

 

به این ترتیب بعد از کورتنی کاکس، ستارگان دیگری نیز اعلام کردند که دیگر قصد ندارند با قیافه مصنوعی زندگی کنند و تمامی درمان هاي زیبایی را به کناری گذاشته اند. گویینت پلترو، بازیگر سرشناس هالیوود که جایزه اسکار را هم در کارنامه خود دارد، از جمله ستارگانی هست

 

که گفته از زندگی با چهره طبیعی خود راضی هست و به آن افتخار میکند. او در یک وبسایت مرتبط با لایف استایل یک رژیم خوراکی بسیار دشوار را معرفی کرده هست که در کنار ورزش مداوم میتواند درمان بسیار مناسبی برای پوست باشد و مانع افتادگی و چین و چروک مضاعف آن شود.

 

این ستاره 44 ساله گرچه سابقه تزریق بوتاکس را داشته هست. گرچه هرگز نگفته دقیقا در چه زمانی از بوتاکس افتاده کرده و از چه سنی بهرهگیری از آن را به کناری گذاشته اما گفته هست از چهره بی احساس و منجمد متنفر هست و اظهار داشته: «دیگر نمیخواهم بوتاکس تزریق کنم، چون قیافه ام احمقانه می‌شود. شبیه جوآن ریورز می‌شوم!»

 

جنجال سوپر استارها علیه تزریق بوتاکس (عکس)

جنجال جالب سوپراستارها علیه تزریق بوتاکس

 

با این همۀ، گویینت پلترو هنوز هم وقتی روی فرش قرمز می‌آید چشم ها را به خود خیره میکند. خطوط کوچک روی پیشانی او نمایانگر آرایش طبیعی او هست. او حتی از بنیان گذاران جنبش سلفی بدون آرایش و فتوشاپ، در بین بازیگران زن هالیوود هست.

 

ستاره دیگری که به این جنبش پیوسته کسی نیست جز کمرون دیاز. زمانی از بعنوان یکی از زیباترین چهره هاي هالیوود یاد می شد اما کمرون نیز پذیرفته هست که بعد از تزریق بوتاکس دیگر خودش هم به زحمت قیافه خودش را می شناخته.

 

کمرون دیاز

 

این ستاره 44 ساله که با فیلم «نقاب» به شهرت رسید، در قبل ابروهایش را بالا برده بود و چهره عجیب و غریب و متفاوتی برای خود ساخته بود اما در سالیان جدید مدام تلاش میکند تا با ظاهر طبیعی خود در محافل عمومی حضور یابد و بیمی از دیده شدن چروک هاي پوستش ندارد.

 

دنی مینوگ داور سابق برنامه «اکس فکتور» هم بعد از چند بار تلاش برای بالا بردن ابروها و صاف کردن پیشانی، دیگر لیفتینگ و بوتاکس را کنار گذاشته هست و می‌خواهد خودش با مشکل پوستش رو در رو شود. او که 45 ساله هست اظهار داشته: «من دردهای زیادی در زندگی شخصی خود داشتم و به همین علت با بوتاکس خودم را قدری آرام میکردم. تزریق بوتاکس برای من جنبه روانی داشت و در لحظات دشوار زندگی برایم آرامش بخش بود اما دیگر کاملا بهرهگیری از بوتاکس را کنار گذاشته ام. حالا حال و روز خیلی خوبی دارم.»

 

او همینطور یک کتاب نوشته و در آن جزییات شیوه جدید زندگی خود را هم ذکر کرده هست و تلاش کرده به خوانندگان اثرش هم پیشنهاد کند که به جای ایجاد یک قیافه مصنوعی برای خودشان، یاد بگیرند چگونه باید با چهره شان کنار بیایند.

 

جنجال سوپر استارها علیه تزریق بوتاکس (عکس)

جنجال جالب سوپراستارها علیه تزریق بوتاکس

آماندا هولدن

آماندا هولدن نیز که از ستارگانی بود که توسط سایمون کاول کشف شد و بابت چهره متفاوتش همواره مورد دقت بود، دیگر تسلیم شده و از چند سال پیش تزریق بوتاکس را کنار گذاشته. چون این تزریق هاي پیاپی هنگام تولد دخترش هالی برای او مشکلات زیادی را به وجود آورده بود. این ستاره 46 ساله نیز حالا از روشهای غیرپزشکی و بدون تزریق برای نگه داری پوست خود بهرهگیری می‌کند.

 

جیمی لی کرتیس

جیمی لي کرتیس، بازیگر و کمدین محبوب و سرشناس نیز با خط و چین هاي صورتش کنار آمده و خیلی هم شادمان هست. این ستاره 58 ساله که با فیلم «دروغ هاي واقعی» به بحبوحه رسید، داشت به جراحی پلاستیک معتاد می شد و مدام زیر چاقو بود اما می‌گوید حالا کلا جراحی زیبایی را کنار گذاشته هست، چون وقتش را تلف و روحیه اش را خراب میکرد. او اظهار داشته: «یک جراحی پلاستیک مختصر، یک لیپوساکشن مختصر، یک بوتاکس مختصر… و خب که چه؟ هیچ فایده اي ندارد.» جیمی حالا اجازه می‌دهد که چین هاي دور چشم و خطوط خنده کار خودشان را بکنند و از این بابت بسیار هم شاد هست.

 

کایلی مینوگ

اما عجیب ترین نام در این لیست شاید کایلی مینوگ باشد. این ستاره سرشناس و جهانی اهل استرالیا حالا 49 ساله هست و بارها و بارها در قبل پوستش را کشیده و ژل و بوتاکس تزریق کرده هست اما حالا به این نتیجه رسیده که چهره طبیعی برترین چیز هست و دیگر قصد ندارد به قبل خود بازگردد.

 

او که سالیان سال بود به واسطه تزریق، در چهره اش هیچ خطی دیده نمی شد، دیگر این تصنع را کنار قبل و با شهامت اعلام کرده از چهره واقعی خود بسیار راضی هست. او گفته هست: «دیگر می‌خواهم صادق باشم. حقیقتش این هست که زمان درازی بوتاکس مصرف می‌کردم اما دیگر نمی‌خواهم اینکار را بکنم. اصلا دور و برش هم نخواهم رفت. من روی چهره ام چین و خط دارم. میتوانید این خطوط را روی صورتم مشاهده نمایید.»

 

جدیدترین مطالب سایت