دلیل جوان ماندن بازیگران زن چیست؟ (جواب توسط بازیگران زن)

مجموعه : اخبار چهره ها
دلیل جوان ماندن بازیگران زن چیست؟ (جواب توسط بازیگران زن)

چرا بازیگران زن جوان هستند ؟

در ادامه با بازیگرانی آشنا خواهیم شد که اضافه بر زیباییشان بسیار جوان میباشند ، موفقیت این جوانی از چیست ؟

 

جوان ماندن برخي بازيگران، گاهي باعث مي‌شود كه نتوانيد سن و سالشان را از روي چهره آن ها به درستي حدس بزنيد. حتي گاهي باور نمي‌كنيد بازيگري كه در نقش يك دختر جوان بازي مي‌كند، سال‌هاست از دوران جواني فاصله گرفته اما چهره‌اش اين را نشان نمي‌دهد.

 

جوان ماندن برخي از هنرپيشگان مشهور ربطي به فتوشاپ و تكنيك‌های جراحي ندارد؛ انها رازهايي دارند كه شما نمي‌دانيد. اگر دوست داريد شما هم زيبا و جوان بمانيد با اين گزارش همراه شويد تا راز جواني برخي بازيگران را براي‌تان فاش كنيم.

 

جزييات جواني نيكي كريمي

يكي از بازيگران بسيار محبوب كه گرچه بسيار هم جوان به نظر مي‌رسد نيكي كريمي هست. نيكي كريمي براي سلامتي خود ارزش زيادي قائل هست و از هرچه كه براي سلامتي‌اش خطر داشته باشد دوري مي‌كند. او معتقد هست تغذيه سالم از فاكتورهاي مهم سلامتي هست؛

 

بنابراين سعي مي‌كند سالم‌ترين تغذيه را داشته باشد. غير از سلامت تغذيه، به متعادل بودن آن هم اهميت مي‌دهد و از پرخوري اجتناب مي‌كند. ورزش و پياده‌روي از ديگر اقدامات او براي جلوگيري از پيري هست؛ مي‌توانيد به پياده‌روي، تمرينات مربوط به بدنسازي و فيتنس را هم اضافه كنيد. او خواب مناسب را ازجمله عوامل جواني خود مي‌داند و معتقد هست خواب مناسب مي‌تواند در شادابي و داشتن انرژي مناسب بسيار تاثيرگذار باشد.

دلیل جوان ماندن بازیگران زن چیست؟ (جواب توسط بازیگران زن)

چرا بازیگران جوان هستند ؟

همۀ اينها از يك سو، مراقبت‌های پوستي و بهرهگیری درست از لوازم آرايش از سوي ديگر مي‌تواند پكيج زيبايي و جواني خانم بازيگر را تكميل كند.

 

او اگر چه براي بازي در نقش‌های گوناگون به هرحال بايد گريم داشته باشد، اما به گفته خودش گاهي از روش‌های پاكسازي براي تقويت پوست و همچنين از كرم‌های مناسب پوست خود بهرهگیری مي‌كند و به هر محصولي با هر كيفيتي اعتماد نمي‌كند. به‌هرحال نقش موسيقي، فعاليت‌های هنري، سفر، آرامش و. . . را هم نمي‌توان در جواني اين بازيگر و كارگردان 44 ساله ناديده گرفت.

 

گوهر خيرانديش، همچنان جوان و سرزنده

گوهر خيرانديش با آنكه 61 ساله هست اما حتما اين عدد را بايد از بيوگرافي‌اش بخوانيد وگرنه با ديدن او نمي‌توانيد سنش را حدس بزنيد. او به ميوه علاقه خاصي دارد و هر نوع ميوه، تازه و خشك آن را دوست دارد؛ حتي گاهي خودش ميوه خشك درست مي‌كند.

دلیل جوان ماندن بازیگران زن چیست؟ (جواب توسط بازیگران زن)

غذايي كه گوهر خيرانديش مي‌خورد، بايد خانگي باشد و از فست‌فود خوشش نمي‌آيد. غذاهاي گياهي هم در برنامه غذايي او جايگاه ويژه‌ای دارند. درمورد سبك زندگي اين بازيگر مي‌توان گفت كه ورزش از جمله كارهاي مورد علاقه اوست كه از نوجواني آن را دنبال مي‌كرده هست. او در منزل‌اش وسايل ورزشي زيادي دارد كه معمولا تمرينات ورزشي هرروز خود را با همين وسايل انجام مي‌دهد.

 

بهنوش بختياري، دختر هميشه جوان

نوشيدن آب فراوان و خوردن ميوه و سبزي از جمله كارهايي هست كه بهنوش بختياري براي حفظ سلامت و جواني خود انجام مي‌دهد. بهرهگیری از كرم ضدآفتاب و پاكسازي پوست هم در ليست اقدامات او براي حفظ جواني و زيبايي پوست بايد حساب شود.

دلیل جوان ماندن بازیگران زن چیست؟ (جواب توسط بازیگران زن)

راز جوانی بازیگران زن

بهرهگیری از محصولات آرايش و بهداشتي معتبر از ديگر كارهايي هست كه براي او اهميت زيادي دارد. در ورزش هم بهنوش بختياري به بدنسازي و واليبال علاقه دارد و به آن مي‌پردازد.

 

به علاوه شادابي و سرزندگي اين بازيگر هم به اين آلبوم اضافه مي‌شود تا همچنان اين بانوي 40 ساله را در نقش دختران جوان و سرزنده فيلم‌ها ببینيد كه منتظر خواستگار هست و پاي سفره عقد مي‌نشيند.

 

هنگامه قاضياني، زندگي با كودك درون

هنگامه قاضياني با آنكه جوان‌تر از سن خود نشان مي‌دهد اما عاشق سن خود هست و از پير شدن ترسي ندارد. او سعي كرده از هرچه كه براي سلامتي‌اش زیان آور است دوري كند و زندگي سالم و آرامي داشته باشد.

 

خوردن غذاي سالم براي او در اولويت فاكتورهاي سلامتي قرار دارد و سعي مي‌كند فعاليت بدني را هم از ياد نبرد. براي او داشتن آرامش رواني و بودن در كنار عزيزانش يكي از اولويت‌هاست.

دلیل جوان ماندن بازیگران زن چیست؟ (جواب توسط بازیگران زن)

هنگامه قاضياني معتقد هست خدا خيلي دوستش دارد و با هر آن چه كه دارد شاد و خدا را شاكر هست. او اضافه بر ارتباط عميقي كه با خدا دارد، هميشه در كار خير فعال هست؛ لابد از كارهاي انسان‌دوستانه او خبر داريد. همۀ اينها در جوان ماندن و زنده‌دلي او موثر هست. هنگامه قاضياني كه 45 ساله هست با زنده نگه داشتن كودك درون خود، جواني را در آغوش گرفته.

 

رازهاي جواني فلور نظري

باورتان مي‌شود فلور نظري با چهره جواني كه دارد 47 ساله باشد؟ چهره جوان و شاداب او قدرت حدس زدن درست سنش را مي‌گيرد و اگر بيوگرافي‌اش را نخوانده باشيد فكر مي‌كنيد كم سن و سال‌تر هست. جواني او بي دلیل نيست و خانم بازيگر نكات زيادي را رعايت كرده هست. فلور نظري به گفته خودش يك پياده‌روي حرفه‌ای هست و به ورزش كردن و داشتن تناسب اندام بسيار اهميت مي‌دهد.

 

او خوردن صبحانه سالم را جزو برنامه‌های هرروز خود قرار داده و به بهانه داشتن تناسب اندام صبحانه را از قلم نمي‌اندازد. ميوه و لبنيات در برنامه غذايي فلور نظري جايگاه ويژه‌ای دارد. او اضافه بر مسائل مربوط به ورزش و تندرستي براي جوان ماندن به خوراك روحي هم اهميت مي‌دهد.

دلیل جوان ماندن بازیگران زن چیست؟ (جواب توسط بازیگران زن)

روش های راز جوانی بازیگران زن

تعريف او از زندگي سالم، داشتن آرامش رواني و جسمي هست و در عمل هم نشان داده كه بايد زندگي خود را با وجود تمام مشكلات، زيبا و سالم نگه دارد. فلور نظري از جمله آدم‌هايي هست كه حتي با وجود مشكلات هم ديد مثبت خود به زندگي و آرامش را از دست نمي‌دهد

 

و شايد همين داشتن آرامش يكي از بزرگ‌ترين دلايلي باشد كه باعث شده جوان‌تر از سنش نشان دهد. گوش دادن به موسيقي مورد علاقه آرامشي براي او به ارمغان آورده كه نتيجه اين آرامش ذهني را مي‌توانيد در پوست زيبا و جوان اين بازيگر ببينيد.

 

لادن طباطبايي، بانوي دوستدار طبيعت

مهم‌ترين دليل جواني لادن طباطبايي اين هست كه يك زندگي متعادل را دنبال مي‌كند. او در غذا خوردن به رعايت اعتدال اعتقاد دارد، همچنين عاشق خوردن سبزي‌های گوناگون هست. به عقيده خودش خستگي يا بي‌خوابي تاثير زيادي روي پوست او ندارد و با وجود برخي بي‌خوابي‌های مربوط به حرفه‌اش هميشه صورت شاداب و بانشاطي دارد.

او از گياهان دارويي و محصولات سنتي بهرهگیری مي‌كند و اگرچه هزينه زيادي نمي‌كند اما با بهرهگیری از محصولات گياهي مراقب سلامت پوست و ناخن خود هست. لادن طباطبايي از كرم‌های طبيعي و همچنين ضدآفتاب بهرهگیری كرده، ماسك‌های مربوط به سلامت پوست را هم امتحان مي‌كند. كرم‌های مرطوب كننده و دور چشم نه‌عمده گران قيمت هم از جمله محصولات مورد بهرهگیری اين بانوي 45 ساله هست.

 

كتايون رياحي اسطوره جواني

گزینش كتايون رياحي براي بازي در نقش يكي از زنان زيباي تاريخ يعني زليخا، شايد عمده هم بي‌ربط با جواني و سرزندگي اين بازيگر نباشد. اكثر ما به جوان ماندن كتايون رياحي اذعان داريم و شايد خيلي از ما كنجكاو باشيم بدانيم او چه مسائلي را رعايت كرده تا اين‌طور جوان بماند.

 

كتايون رياحي به سلامت غذايي كه مصرف مي‌كند اهميت مي‌دهد و سعي مي‌كند غذاهاي سالم مصرف كند. مسلما وقتي تغذيه، مناسب باشد تا حد زيادي سلامت فرد تضمين می شود اما همۀ ماجراي جواني خانم بازيگر همين نيست.

دلیل جوان ماندن بازیگران زن چیست؟ (جواب توسط بازیگران زن)

روش های راز جوانی بازیگران زن

كتايون رياحي به گفته خودش سعي مي‌كند صبح‌ها ورزش صبحگاهي داشته باشد، به علاوه يوگا، شنا و دوچرخه‌سواري هم ورزش‌های مورد علاقه اوست كه گاهي به آن ها مي‌پردازد. قبل از چنين فعاليت‌هايي عامل ديگري كه در اين ميان وجود دارد اين هست كه نوع پوشش كتايون رياحي و شناختي كه او از رنگ‌ها دارد

 

باعث شده در هر فضايي لباس مناسب و برازنده بپوشد كه همين موضوع در جواني او نقش زيادي دارد. به علاوه در روانشناسي گفته مي‌شود كمك به ديگران و نيكوكاري مي‌تواند باعث آرامش دروني افراد شود؛ كاري كه خانم بازيگر بسيار به آن علاقه‌مند هست.

كتايون رياحي كارهاي انسان‌دوستانه و داوطلبانه زيادي براي كمك به نيازمندان و كودكان انجام مي‌دهد؛ حتما خبر سفرهاي انسان‌دوستانه به كشورهاي آفريقايي وی را در رسانه‌های گوناگون خوانده‌ايد.

 

مسلما آرامشي كه در مهرباني و انجام نيكوكاري وجود دارد مي‌تواند در جوان ماندن او تاثيرگذار باشد. شايد تصور كنيد نوشتن يا سفر كردن ارتباط چنداني با جوان ماندن افراد ندارد، اما روانشناس‌ها معتقدند همۀ اينها باعث تخليه ذهني افراد و آرامش دروني مي‌شوند.

 

سفرهاي تفريحي و ايرانگردي از يك سو و نوشتن و تخليه ذهن از سوي ديگر آرامش كتايون رياحي را بيشتر كرده هست. همۀ اين موارد و سبك زندگي او سبب شده اين بانوي 54 ساله بسيار جوان‌تر از سن واقعي خود نشان بدهد.

 

جواني كمند اميرسليماني يك شبه نيست

كمند اميرسليماني رازهاي زيادي را از جوان ماندن خود افشا كرده كه همۀ انها را مي‌توان در سبك زندگي سالم خلاصه كرد. اين بازيگر 42 ساله پياده‌روي را به صورت هرروز، ريلكسیشن و يوگا را هم گه‌گاه انجام مي‌دهد. به علاوه كمند اميرسليماني عادت دارد هرشب در ساعتي معين و شايد خيلي زودتر از اغلب ما بخوابد. او معتقد هست خواب راحت و در ساعات ابتداي شب براي سلامتي‌اش لازم هست و اين موضوع را رعايت مي‌كند.

 

او خواب مناسب و به موقع را در كنار تغذيه سالم قرار داده تا همچنان جوان باقي بماند و باز هم بتواند در نقش دختران جوان‌تر از خودش ظاهر شود. تغذيه براي كمند اميرسليماني اهميت ويژه‌ای دارد به‌طوري‌كه تا حد امكان غذاهاي مانده نمي‌خورد و حتي براي وعده‌هايي كه سر صحنه هست هم غذاي خانگي و سالاد تدارك مي‌بيند تا بتواند يك رژيم غذايي سالم و متنوع داشته باشد.

 

دلیل جوان ماندن بازیگران زن چیست؟ (جواب توسط بازیگران زن)

روش های راز جوانی بازیگران زن

به تنوع و تازه بودن موادغذايي، مصرف ميوه و سبزيجات تازه را هم اضافه كنيد. يكي ديگر از كارهايي كه او انجام مي‌دهد كه گرچه شايد براي برخي از ما فراموش شده هست، بهرهگیری از روش‌های طبيعي و سنتي براي درمان بيماري‌هاست. او برخلاف بسياري از ما رابطه خوبي با قرص‌های مسكن ندارد و براي هر موضوع ساده‌ای درمان‌های خودسرانه و مصرف بيش از حد قرص را براي خود تجويز نمي‌كند.

 

اين بانوي جوان از انواع عرقيات گياهي و چاي سبز بهرهگیری كرده و حتي گاهي پاكسازي كبد و پاكسازي پوست را هم به اين ليست سبك زندگي سالم اضافه مي‌كند. به علاوه او براي حفاظت از پوست و كمك به جواني خود از محصولات آرايشي و بهداشتي استاندارد و معتبر بهرهگیری مي‌كند

 

كه شايد يكي از مهم‌ترين فاكتورهاي حفاظت از پوست به شمار آيد. به همۀ مواردي كه گفتيم مثبت‌انديشي و خنديدن را هم اضافه كنيد تا بدانيد جوان ماندن يك‌شبه به دست نمي‌آيد و بايد نكات سلامتي را رعايت كرد.

جدیدترین مطالب سایت