فیلمی در مورد زندگی خواهران منصوریان

مجموعه : اخبار چهره ها
فیلمی در مورد زندگی خواهران منصوریان

صفر تا سکو فیلمی در مورد خواهران منصوریان 

 

فیلم سینمایی صفر تا سکو اسم فیلمی است با موضوع سه خواهر قهرمان که در دنیا اسم ایران را بلند پر اوازه کردند در ادامه می‌توانید با در مورد خواهران منصوریان فیلمی به روی پرده ي سینما رفته است تالاب را دنبال نمایید. 

 

خواهران منصوریان , مستند بلند «صفر تا سکو» به کارگردانی سحر مصیبی و تهیه کنندگی مشترک طهورا ابوالقاسمی و مهتاب کرامتی روایت زندگی خواهران منصوریان است. خواهران ووشوکاری که اهل سمیرم اصفهان و حالا قهرمان دنیا و ایران هستند.

 

این فیلم با نمایش در جشنواره فجر سی و پنجم در چهار رشته برترین فیلم، کارگردانی، تدوین و صداگذاری نامزد کسب جایزه شد ودر جشنواره حقایق سال گذشته با شش عنوان کاندید جایزه برترین فیلم را ازآن خود کرد. «صفر تا سکو» بعد از حضور پیروز در دو جشنواره حالا با موافقت شورای نمایش مجوز اکران سراسری خودرا برای اول آذرماه گرفته و روی پرده سینماها می رود.

 

الهه، سهیلا و شهربانو منصوریان خواهران ووشوکارانی هستند که پشتکار آن ها را از کار سخت در زمینهای کشاورزی و زندگی پر از مشکلات و محدودیت، به قهرمانی دنیا رسانده است. دراین فیلم روحیه سرسخت و جنگنده و البته امیدوار خود رابه بیننده و مخاطب نشان میدهند، روحیه‌اي که باعث بالا رفتن پله‌هاي پیشرفت ودر انتها قهرمانی در رشته ووشو شد.

فیلمی در مورد زندگی خواهران منصوریان

به گزارش تالاب در مسابقات آسیایی 2016 سهیلا منصوریان در وزن منهای 52 پیروز به کسب مدال برنز شد و الهه نیز در وزن منهای 56 و شهربانو منهای 65 دو مدال طلا را ازآن خود کردند. در مسابقات قهرمانی دنیا 2017 به میزبانی روسیه، الهه و شهربانو منصوریان با مدال طلا به کشور بازگشتند و ثابت کردند با امید و تلاش به انچه می خواستند رسیدند.

 

سحر مصیبی دراین فیلم به بخش‌هاي مهمی از زندگی ورزشی و شخصی این سه خواهر از تمرینات با امکانات کم و مشکلاتی که آن ها در طی این مسیر داشتند پرداخته است.

 

به طوریکه بیننده ناخودآگاه پس از دقایقی با هرسه همراه می شود و لحظه به لحظه با نگرانی‌ها و شادی‌هاي و تمام مشکلاتی که آن ها از سر گذراندند تا به مقام قهرمانی دنیا برسند، پیش میرود.

 

بخش قابل دقت این فیلم سهولت این سه خواهر مقابل دوربین در تمامی جریانات و ‌رويدادها تلخ و شیرین زندگی ورزشی‌شان است، خصوصاً دربخش‌هایي که به زندگی شخصی آن ها پرداخته می شود.

 

به گزارش تالاب قابل ذکر است هیچکدام از صحنه‌ها دراین فیلم بازسازی نشده و تمام رويدادها به صورت واقعی فیلم برداری شده و دوربین سحر مصیبی تمام لحظات واقعی این سه خواهر رابه تصویر کشیده است که مؤسسه بامداد فیلم پخش این فیلم رابه عهده دارد.

فیلمی در مورد زندگی خواهران منصوریان
عوامل فیلم:

تهیه کنندگان: مهتاب کرامتی و طهورا ابوالقاسمی

کارگردان: سحر مصیبی

فیلمبردار: رضا عبیات، تدوین: همیلا موید، صدابردار:علی علوی، مدیر ساخت: سمیرا علایی، عکاس: مریم مجد، طراحی صدا: رامین ابوالصدق، موسیقی: امین بهروززاده، عنوان بندی: میثم میرزایی، مدیر تبلیغات و رسانه: شیوا آبا، روابط عمومی: نسیم چراغلو، طراحی پوستر: محمدحسین هوشمندی، مجری پروژه: مؤسسه فرهنگی هنری اندیشه پردیس جم.

 

جدیدترین مطالب سایت