رابطه متفاوت برد پیت با دختر جوان که حاشیه ساز شد

مجموعه : اخبار چهره ها
رابطه متفاوت برد پیت با دختر جوان که حاشیه ساز شد

دختر شبیه آنجلینا جولی دوست برد پیت شد 

 

برد پیت سلبریتی مشهور دنیا با دختری 21 ساله و جوان دوست شده هست و رابطه اي عاشقانه اي را سرپا کردند .

 

 به گزارش تالاب برد پیت فوق ستاره هالیوودی که خبر طلاقش از انجلینا جولی بسیار جنجال به پا کرد ،به تازگی با دختری که شباهت زیادی به انجلینا جولی دارد آشنا شده و رابطه عاشقانه برقرار کرده هست . برد پیت بازیگر معروف هالیوودی با یک دختر جوان که 32 سال از خودش کوچک تر هست آشنا شده هست!برد پیت عاشق دختری شده که 20 سال جوان‌تر از آنجلینا جولی هست.

 

برد پیت بازیگر هالیوود پس از یک سال جدایی از آنجلینا جولی، برای وی جای گزین پیدا کرده هست. این دختر جوان که الا پرنل نام دارد یک بازیگر بریتانیایی 21 ساله هست، در واقع 32 سال از خود برد پیت جوان‌تر هست. این بازیگر بریتانیایی بسیار شبیه آنجلینا جولی هست.

 

در حـال حـاضر، پیت سرگرم فیلم برداری در سریال Sweetbitter هست که خانم پرنل یکی از نقش‌هاي کلیدی این سریال را اجرا می کند. گزارش شده هست که پیت در فصل اولیه فیلم برداری این سریال مجذوب بازیگر جوان شده هست. پرنل نیز بارها ابراز داشته که از قبل پیت یکی از بازیگران مورد علاقه او بوده هست.

 

رابطه متفاوت برد پیت با دختر جوان که حاشیه ساز شد

دوست دختر جدید برد پیت

 

عدم تفاهم جولی و پیت در پاییز 2016 به‌طور رسمی اعلام شد. این زن و شوهر شش فرزند دارند که در این میان سه کودک رابه فرزندی قبول کرده‌اند.

 

رابطه عاشقانه برد پیت با الا پرنل سوژه رسانه ها شده هست . بنظر می رسد که برد پیت معشوقه جدیدی پیدا کرده و پس از جدایی از آنجلینا جولی برای نخستین بار با یک بازیگر دیگر قرار دیدار گذاشته هست.

 

 خبر های توزیع شده حکایت از این دارد که این دو بازیگر چند مرتبه قرار دیدار گذاشته اند.عده اي معتقدند که شباهت الا پرنل به آنجلینا جولی باعث علاقه برد پیت به وی شده هست!

 

جدیدترین مطالب سایت