زمان و مکان خاکسپاری پیام صابری همسر زیبا بروفه

مجموعه : اخبار چهره ها
زمان و مکان خاکسپاری پیام صابری همسر زیبا بروفه

زمان و مکان خاکسپاری پیام صابری همسر زیبا بروفه

همسر زیبا بروفه کارگردان مشهور کشورمان بدلیل ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.

 

به گزارش تالاب نعمت چگینی که تهیه‌کنندگی سریال «کوله پشتی» به کارگردانی زنده‌یاد صابری را بر عهده دارد، در گفت‌وگویی با ایسنا ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: متاسفانه آقای صابری عصر روز یکشنبه ۱۸ آذرماه بر اثر ایست قلبی در بیمارستان خاتم الانبیاء مرحوم شد.

 

او گفت: صابری هیچ بیماری نداشت و کاملا سالم و سلامت بودو این اتفاق کاملا ناگهانی بود. امیدوارم خدواند به خانواده و فرزند کوچکش صبر بدهد.

 

چگینی همچنین اعلام کرد که مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد پیام صابری، همسر زیبا بروفه، روز سه‌شنبه «بیست آذر ماه» برگزار میشود که اطلاعات دقیقتر این مراسم متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

پیام صابری در سریال «ریحانه» به کارگردانی سیروس مقدم نقش ایفا کرده بودو آخرین کار او کارگردانی سریال «کوله پشتی» برای شبکه زاگرس بود؛ به گفته چگینی مراحل تصویربرداری این سریال چند ماه پیش به پایان رسیده بودو هم‌اکنون در مراحل تدوین قرار دارد، اما متاسفانه عمر صابری به تماشای سریالش از تلویزیون نرسید.

 

پیام صابری را شاید تعداد زیادی از کسانی که مخاطب تلویزیون باشند با سریال “ریحانه” بشناسند و سینماگر‌ها هم بعنوان طراح گریم و همسر زیبا بروفه بازیگر سینما و تلویزیون می‌شناسند.

 

او متولد ۱۳۵۲ تهران بود. وی کار چهره‌پردازی رابا دستیاری در مجموعه تلویزیونی «امام علی «ع»» با همکاری داوود میرباقری آغاز کرد.

 

وی پسر پری صابری کارگردان تئاتر و همسر زیبا بروفه بازیگر سینما و تلویزیون است. صابری در آخرین روز‌هاي‌ عمر مشغول ساخت سریالی با عنوان «کوله پشتی» بود که متأسفانه اجل مهلتش نداد.

 

زمان و مکان خاکسپاری پیام صابری همسر زیبا بروفه

 

این خبر را خانواده مرحوم صابری و افسر اسدی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگویی تأیید کردند و گفتند که این هنرمند بر اثر ایست قلبی دارفانی را وداع گفته است.

 

پیام صابری همسر زیبا بروفه بازیگر مشهور ایرانی است که این زوج هنرمند درسال ۱۳۸۰ با همسرش پیام صابری عقد و عروسی کرده است. زیبا بروفه بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است که در ۲۹ شهریورماه سال ۵۴ در تهران متولد شد. وی فارغ التحصیل حقوق قضایی از دانشگاه آزاد است.

 

بروفه از جمله بازیگر‌هایي است که هیچگاه نتوانست در سینما به محبوبیتی همپای تلویزیون دست پیدا کند. او همسر پیام صابری چهره پرداز و بازیگر است. گرچه کارش را از سال ۱۳۷۳ و با مجموعه تلویزیونی خانه شلوغ آغاز کرد و بلافاصله پس از ان به سینما راه پیدا کرد، اما حضورش گویی دیده نمی‌شد.

 

تا این که سال ۱۳۷۷ از راه رسید و با مجموعه دلبندم که بسیاری با مجید جان ان را می‌شناسند و محصولی برای کودکان بود به یک چهره شاخص تبدیل شد.

 

مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد پیام صابری

مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد پیام صابری، همسر زیبا بروفه؛ روز سه‌شنبه «20 آذر ماه» برگزار میشود که اطلاعات دقیقتر این مراسم متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

جدیدترین مطالب سایت