از سیر تا پیاز زندگی جنیفر لوپز به همراه عکس های داغ او

مجموعه : اخبار چهره ها
از سیر تا پیاز زندگی جنیفر لوپز به همراه عکس های داغ او

همه چیز در مورد جنیفر لوپز

 

جنیفر لوپز یکی از مشهور ترین مدلینگ هاي جهان هست ودر اساس خوانندگی و مخصوصا بازیگری فعالیت دارد در ادامه می توانید با از سیر تا پیاز زندگی جنیفر لوپز به همراه تصاویر داغ او وب سایت تالاب را دنبال نمایید .

 

جنیفر نقش کوچکی در فیلم «دختر کوچکم» «محصول ۱۹۸۶»، با دقت به مخالفت شدید والدینش، تصمیم گرفت که فعالیت در دنیای هنری رابه شکل حرفه اي دنبال کند.

 

از سیر تا پیاز زندگی جنیفر لوپز به همراه عکس های داغ او

 

اولین نقش جنیفر لوپز

به گزارش تالاب : نخستین نقش اساسی وی در فیلم «در رنگ هاي زنده» «محصول ۱۹۹۱» رقم خورد و چندی بعد نیز نخستین فیلم نقش اولی اش با نام سلنا روانه سینماها شد.

 

به گزارش تالاب این فیلم در خصوص هنرمند آمریکایی، سلنا، ساخته شده بود. فیلم بعدی اش که بر شهرت وی افزود، خارج از دید بود که بابت بازی در آن دستمزدی معادل یک میلیون دلار دریافت کرد.

 

جنیفر لوپز با این درآمد یک میلیون دلاری تبدیل به نخستین بازیگر زن لاتین تبار تاریخ سینما شد که تا آن سال چنین دست مزد بالایی را برای بازیگری دریافت کرده بود. وی درسال ۱۹۹۹ فعالیت در دنیای موسیقی را شروع کرده و نخستین مجموعه خودرا با نام آن د سیکس روانه بازار کرد.

 

از سیر تا پیاز زندگی جنیفر لوپز به همراه عکس های داغ او

 

آلبوم های جنیفر لوپز

ارائه مجموعه دوم لوپز «جی. لو هم زمان بود با پخش فیلم طراح مراسم ازدواج. هردوی این آثار در زمره برترین ها قرار گرفته و جنیفر لوپز را تبدیل به نخستین شخص در تاریخ نمود که هم زمان فیلم و آلبومی پرفروش از وی ارائه شده ودر بالاترین رتبه قرار گرفته اند. نسخه ریمیکس مجموعه دوم جنیفر لوپز نیز درسال ۲۰۰۲ ارائه شد

 

و جزء برترین هاي بیلبورد ۲۰۰ در کشور آمریکا قرار گرفت. فروش ۵۵ میلیون دلاری مجموعه ها و ۲ میلیارد دلاری فیلمهای جنیفر لوپز تا کنون، باعث شده وی در زمره برترین هنرمندان ایالات امریکا قرار گرفته و پردرآمدترین هنرمند لاتین تبار محسوب شود.

 

سایت تالاب : تا ماه مارس ۲۰۱۴ دارایی خالص وی، ۲۵۰ میلیون دلار تخمین زده شده هست. از آخرین آثار وی نیز میتوان به آهنگ ما یکی هستیم «اوله اولاً» اشاره نمود که در آن به همراه پیت بول و کلودیا لیت اجرای قسمتی از آهنگ را بر عهده داشت. این آهنگ همچون آهنگ رسمی جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ برزیل گزینه شده بود.

 

از سیر تا پیاز زندگی جنیفر لوپز به همراه عکس های داغ او

 

جنیفر لوپز در دنیای تجارت

درکنار فعالیت در دنیای هنری، جنیفر لوپز از فعالان تجاری پیروز نیز محسوب میشود. وی از نام و شهرت جهانی اش در جهت ساخت امپراطوری تجاری خویش بهرهگیری نمود. لوپز در اساس ساخت پوشاک، لوازم زینتی، عطر و ادکلن و همینطور ساخت برنامه هاي تلویزیونی فعالیت گسترده اي دارد.

 

از سیر تا پیاز زندگی جنیفر لوپز به همراه عکس های داغ او

رابطه های جنیفر لوپز

 

رابطه جنیفر لوپز با افراد دیگر نیز از موضوعاتیست که تعداد زیادی از رسانه هاي جهان پیگیر آن میباشند. نخستین رابطه جنیفر لوپز با شان کامز بود که جنیفر را در مراسم جوایز گرمی سال ۲۰۰۰ همراهی نیز کرد.

 

جنیفر لوپز آنگاه در عین حال که همسر کریس جاد، بازیگر آمریکایی، بود، وارد رابطه اي عاشقانه با بن افلک شد. رابطه لوپز با مارک آنتونی، از رابطه هاي طولانی وی بود.

 

این رابطه درسال ۲۰۰۴ شروع شده ودر سال ۲۰۱۱، بعد از ۷ سال ازدواج، با طلاق پایان گرفت. در فوریه ۲۰۰۸ جنیفر لوپز فرزندان دو قلوی خود رابه نام هاي «اما» و «ماکسیمیلیان» به جهان آورد.

 

از سیر تا پیاز زندگی جنیفر لوپز به همراه عکس های داغ او

 

کودکی و نوجوانی جنیفر لوپز

محله کسل هیل، جایی که جنیفر لوپز در آن متولد شد.

جنیفر لوپز در ۲۴ ژوئیه ۱۹۶۹ در محله کسل هیل شهر نیویورک و از پدر و مادری پورتوریکویی به نام دیوید وگوآدالوپ به جهان آمد. خواهر کوچک ترش لیندا لوپز به شغل خبرنگاری مشغول هست یک خواهر بزرگ‌تر به نام لسلی نیز دارد.

 

پدرش، دیوید، ابتدا دریک کمپانی بیمه به نام گاردین در شیفت شب کار می‌کرد که بعد ها همچون یک متخصص رایانه در کمپانی استخدام میشود. زمانی که جنیفر به جهان می‌آید خانوادهٔ آنها دریک آپارتمان کوچک زندگی میکردند که مدتی بعد با پس انداز کردن پول، پیروز به خرید منزل اي بزرگ‌تر و دو طبقه می‌شوند که یکگام بزرگ برای خانواده اي با وضع مالی ضعیف بود.

 

وی در پنج سالگی شروع به کمپانی در کلاس هاي خوانندگی و رقص میکند. دو سال بعد ودر هفت سالگی از طرف مدرسه دریک سفر به نیویورک کمپانی می‌کند.

 

از سیر تا پیاز زندگی جنیفر لوپز به همراه عکس های داغ او

 

ستارهٔ جنیفر لوپز در پیاده روی مشاهیر هالیوود

لوپز درسال ۱۹۹۱ در گروهی به نام نیو کیدز آن د بلاک همچون یک رقصنده کمکی مشغول بکار میشود. به همراه همین گروه بود که در هشتمین مراسم جایزه موسیقی ایالات امریکا روی صحنه به ایفا میپردازد؛ چندی بعد نیز دریک برنامه تلویزیونی به نام این لیوینگ کالر مشغول بکار میشود.

 

زمانی جنیفر تصمیم بکار دراین برنامه میگیرد که یکی از اعضای این گروه دیگر توانا به ادامه همکاری نبوده و داوطلبان بیشماری درخواست همکاری با آنها را داشتند؛ در بین ۲٫۰۰۰ درخواست همکاری که دراین مورد ارسال شده بود، تنها با همکاری جنیفر لوپز موافقت شده و این شد که وی در آنجا مشغول بکار شد.

 

چندی بعد جنیفر به همراه دیوید کروز که از زمان دبیرستان با وی آشنا شده بود، برای ادامه مراحل فیلمبرداری به شهر لس آنجلس می‌رود و تا سال ۱۹۹۳ همکاری اش رابا گروه ادامه می‌دهد. آنگاه تصمیم می‌گیرد که بازیگری را همچون یک حرفه تمام وقت پیگیری کند.

 

از سیر تا پیاز زندگی جنیفر لوپز به همراه عکس های داغ او

اولین نقش حرفه ای جنیفر لوپز

 

نخستین نقش حرفه اي جنیفر لوپز با بازی در فیلم گم شده در جنگل محصول سال ۱۹۹۳ رقم میخورد. از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به لیندسی واگنر و رابرت لاگیا اشاره نمود. در اواخر همان سال بود طی قرارداد همکاری اي با شبکه سی بی اس، او را برای بازیگری در مجموعه اي تلویزیونی به نام دومین شانس هااستخدام میکنند؛ اما بعد از انتشار تنها شش قسمت، طرح کنسل می‌شود.

 

سایت تالاب : علت کنسل شدن این سریال، تخریب صحنه فیلمبرداری بخاطر زمین لرزه نورت ریج عنوان شد. آنگاه شروع به ساخت سریال مرتبطی با دومین شانس ها میکنند اما به علت بازخورد بد منتقدین و بینندگان، به سرنوشت سریال اول گریبانگیر شده و تنها بعد از ساخت چند قسمت، طرح متوقف می‌شود. از دیگر نقش هاي بزرگ جنیفر لوپز دراین دوره، بازی وی در فیلم خانوادهٔ من هست که به کارگردانی جورج ناوا، درسال ۱۹۹۵ ساخته شد.

 

از سیر تا پیاز زندگی جنیفر لوپز به همراه عکس های داغ او

 

به شهرت رسیدن جنیفر لوپز

در فوریه ۱۹۹۷ جنیفر لوپز همگام با بازیگرانی چون جک نیکلسون و استیفن درف در فیلم خون و شراب به ایفای نقش میپردازد. از منظر اقتصادی، فیلم یک شکست به تمام معنا بود، اگر چه که دیدگاه منتقدین به آن مثبت بود. فیلم بعدی جنیفر، سلنا نام داشت.

 

اگر چه که وی و کارگردان فیلم سلنا، پیش تر ودر فیلمخانواده من باهم همکاری داشتند، اما برای بازی در سلنا، جنیفر لوپز وادار شد در آزمون بازیگری آغازین کمپانی نماید؛ در انتها با بودجه ۲۰ میلیون دلاری این فیلم ساخته شد. فیلم سلنا به شکل داخلی، پیروز به کسب ۳۵ میلیون دلار شد.

 

آهنگ جنیفر لوپز

دانلود آهنگ جنیفر لوپز

کنت توران در روزنامه لس آنجلس تایمز نوشت که حتی بازی جنیفر در فیلمهای فراموش شده قدیمی اش همچون قطار پول و جک باعث شده که تا ستاره شدن ظاهراً تنها یکگام فاصله داشته باشد، اما با نقش آفرینی اش در فیلم سلنا، درواقع جنیفر از مهلت بدست آمده بخوبی بهرهگیری کرده هست، بخصوص در صحنه هاي مرتبط به موسیقی دراین فیلم.

 

وی این طورجدید ترین مطلبش را به اتمام می‌رساند که این فیلم نه تنها جشن بزرگی برای سلنا «شخصی که فیلم را برایش ساختند» بلکه برای بازیگری هست که نقش سلنا را نقش بازی کرده هست.

 

بعد از اتمام فیلمبرداری فیلم سلنا بود که جنیفر لوپز اظهار میکند که ریشه لاتینی اش را واقعاً حس می‌کند و یک آهنگ اسپانیایی ایفا میکند. نام آهنگ را Vivir Sin Ti «به معنای: زندگی فاقد تو» گذاشته و مدیر برنامه هاي وی، آهنگ را برای سونی میوزیک میبرد.

 

در سونی میوزیک، دیدگاه ها نسبت به خوانندگی جنیفر لوپز مثبت بوده به طوری‌كه یکی از مدیران کمپانی مزبور به جنیفر پیشنهاد می‌کند آهنگ را یک‌بار دیگر، ولی این بار به انگلیسی ایفا کند.

 

از سیر تا پیاز زندگی جنیفر لوپز به همراه عکس های داغ او

 

بیمه بدن جنیفر لوپز

درسال ۱۹۹۹ نشریات انگلیسی و آمریکایی اعلام کردند که جنیفر اعضای گوناگون بدن خودرا در مجموع به ارزش یک میلیارد دلار بیمه کرده هست. این نشریات مبلغ بیمهٔ پستان او را ۲۰۰ میلیون دلار، پا و باسن را ۳۰۰ میلیون دلار و مو را ۵۰ میلیون دلار اعلام کردند. لوپز نیز در بیانیه اي این گزارش ها را طنز وصف کرد.

 

از سیر تا پیاز زندگی جنیفر لوپز به همراه عکس های داغ او

روابط خصوصی جنیفر لوپز

 

در مورد روابط خصوصی جنیفر لوپز با مردان، رسانه ها تمرکز خاصی دارند. او تا کنون روابط نسبتاً گرمی با شان کامز، کریس جود، بن افلک و مارک آنتونی داشته هست. درسال ۱۹۸۴ در سن ۱۵ سالگی «زمان دبیرستان» و هنگامیکه بتدریج داشت به یک ستاره تبدیل می شد، او با دیوید کروز روابط دوستانه داشت. درسال ۱۹۹۴ جنیفر لوپز پس از ۱۰ سال رابطه تنگاتنگ با دیوید کروز، به روابط دوستانه اش پایان داد. جنیفر لوپز درسال ۲۰۰۴ گفت:

 

دیوید کروز دوستی هست که احتمالاً مرا بهتر از هر کس دیگری می شناسد.

 

اولین ازدواج جنیفر لوپز

نخستین ازدواج لوپز با اوجانی نوآ در ۲۲ فوریه ۱۹۹۷ بود. لوپز نوآ را نخستین بار هنگامیکه نوآ همچون خدمتکار در رستورانی در میامی کار می‌کرد دیدار کرد. این دو در ژانویه ۱۹۹۸ از هم طلاق گرفتند. بعداً لوپز نوآ را همچون مدیر رستورانش در آوریل ۲۰۰۲ استخدام کرد.

 

اما نوآ در اکتبر همان سال اخراج شد. بعد ازآن نوآ از جنیفر به دادگاه شکایت کرد اما این دو بطور محرمانه باهم سازش کردند. در آوریل ۲۰۰۶، لوپز از نوآ شکایت کرد تا مانع انتشار کتابی شود که نوآ در آن جزئیات ازدواج و زندگی خصوصی اش با جنیفر را نوشته بود.

 

لوپز حدود دو سال و نیم با خواننده هیپ-هاپ، شان کامز رابطه داشت. در ۲۷ دسامبر ۱۹۹۹، لوپز و کامز در نایت کلابی در منهتن بودند که بین همراهان کامز و گروهی دیگر درگیری پیش آمد و یک نفر شلیک کرد.

 

لوپز و کامز با خودرو از آنجا دور شدند ولی از طریق پلیس متوقف شدند و یک اسلحه روی صندلی خودرو انها پیدا شد. کامز متهم به حمل اسلحه شد؛ در همین حال افزون بر اضطراب پیش از محاکمه پی گیری موضوع از طریق مطبوعات مشکل را مضاعف میکرد، و لوپز یکسال بعد به جریاناتش با کامز پایان داد، در طی یک دادخواست در ۲۰۰۸ وکیل مدافع گفت که لوپز دراین پرونده هیچ نقشی نداشته هست.

 

دومین ازدواج جنیفر لوپز

دومین ازدواج او با یکی از رقصنده هایش به نام کریس جود بود. جنیفر نخستین بار با جود هنگام فیلمبرداری آهنگ ویدئو “Love Don’t Cost a Thing” آشنا شد. این دو در ۲۹ سپتامبر ۲۰۰۱ در منزل اي در حومه لوس آنجلس ازدواج کردند. جنیفر و جود در ژوئن ۲۰۰۲ به رابطه شان پایان دادند و سرانجام با ورود بن افلک در ژانویه ۲۰۰۳ بطور رسمی از هم طلاق گرفتند.

 

رابطهٔ او با بن افلک بازیگر معروف هالیوودی مورد دقت رسانه ها قرار گرفت به طوری‌كه پاپارازی ها این زوج را بنیفر می نامیدند. جنیفر خبر نامزدی اش با بن را در نوامبر ۲۰۰۲ اعلام کرد. بن افلک حلقه اي ۱٫۲ میلیون دلاری به جنیفر داد.

 

جنیفر دریک گفتگو قول داد که بزودی با بن افلک ازدواج کند و تشکیل خانواده دهد. این دو تاریخ ازدواجشان را ۱۴ سپتامبر ۲۰۰۳ در سانتا باربارا اعلام کردند. اما چند ساعت گذشته از برگزاری مراسم خبر به هم خوردن نامزدی جنیفر و بن توزیع شد و این مراسم به هم خورد.

 

این دو سرانجام در ژانویه ۲۰۰۴ از هم جدا شدند. جنیفر و بن در چند فیلم درکنار هم بازی کردند از جمله: Gigli، Jersey Girl. بن در آهنگ ویدئو جنیفر به نام “Jenny from the Block” نیز ظاهر شد.

 

فیلم شناسی جنیفر لوپز

از سیر تا پیاز زندگی جنیفر لوپز به همراه عکس های داغ او

از سیر تا پیاز زندگی جنیفر لوپز به همراه عکس های داغ او

آلبوم های جنیفر لوپز

از سیر تا پیاز زندگی جنیفر لوپز به همراه عکس های داغ او

جنجال های جنیفر لوپز

لوپز در جشن تولد قربانقلی بردی محمدف رئیس جمهور وقت ترکمنستان به اجرای آهنگ پرداخت٬این رویداد انتقاد سازمان هاي حقوق بشر جهانی را واسطه شد. پس از این اعتراضات جنیفر لوپز وادار به عذرخواهی شد به طوریکه وکیل لوپز در ۹ تیر ۱۳۹۲بیانیه اي را از قول لوپز توزیع کرد که لوپز به خاطر خواندن آواز در مراسم عذرخواهی کرده و گفته اگر از سوابق حقوق بشری ترکمنستان مطلع بود هرگز به این کنسرت پا نمی گذاشت. چندی بعد خود لوپز اعلام کرد که اگر از اتهامات وارده به این کشور مطلع بود هرگز دراین کنسرت حاضر نمی شد.

 
از سیر تا پیاز زندگی جنیفر لوپز به همراه عکس های داغ او

گالری عکس جنیفر لوپز

از سیر تا پیاز زندگی جنیفر لوپز به همراه عکس های داغ او
 
از سیر تا پیاز زندگی جنیفر لوپز به همراه عکس های داغ او
 
از سیر تا پیاز زندگی جنیفر لوپز به همراه عکس های داغ او
 
از سیر تا پیاز زندگی جنیفر لوپز به همراه عکس های داغ او
 
از سیر تا پیاز زندگی جنیفر لوپز به همراه عکس های داغ او
 
از سیر تا پیاز زندگی جنیفر لوپز به همراه عکس های داغ او
 
از سیر تا پیاز زندگی جنیفر لوپز به همراه عکس های داغ او
 
از سیر تا پیاز زندگی جنیفر لوپز به همراه عکس های داغ او
 
از سیر تا پیاز زندگی جنیفر لوپز به همراه عکس های داغ او
 
از سیر تا پیاز زندگی جنیفر لوپز به همراه عکس های داغ او
 
از سیر تا پیاز زندگی جنیفر لوپز به همراه عکس های داغ او
 
از سیر تا پیاز زندگی جنیفر لوپز به همراه عکس های داغ او
 
از سیر تا پیاز زندگی جنیفر لوپز به همراه عکس های داغ او
 
از سیر تا پیاز زندگی جنیفر لوپز به همراه عکس های داغ او
 
از سیر تا پیاز زندگی جنیفر لوپز به همراه عکس های داغ او
 
از سیر تا پیاز زندگی جنیفر لوپز به همراه عکس های داغ او
 
از سیر تا پیاز زندگی جنیفر لوپز به همراه عکس های داغ او
 
از سیر تا پیاز زندگی جنیفر لوپز به همراه عکس های داغ او
 
از سیر تا پیاز زندگی جنیفر لوپز به همراه عکس های داغ او
 
از سیر تا پیاز زندگی جنیفر لوپز به همراه عکس های داغ او
 
از سیر تا پیاز زندگی جنیفر لوپز به همراه عکس های داغ او
 
از سیر تا پیاز زندگی جنیفر لوپز به همراه عکس های داغ او
 
از سیر تا پیاز زندگی جنیفر لوپز به همراه عکس های داغ او
 
از سیر تا پیاز زندگی جنیفر لوپز به همراه عکس های داغ او
 
از سیر تا پیاز زندگی جنیفر لوپز به همراه عکس های داغ او
 
از سیر تا پیاز زندگی جنیفر لوپز به همراه عکس های داغ او
 
از سیر تا پیاز زندگی جنیفر لوپز به همراه عکس های داغ او
 
از سیر تا پیاز زندگی جنیفر لوپز به همراه عکس های داغ او
 
از سیر تا پیاز زندگی جنیفر لوپز به همراه عکس های داغ او
 
از سیر تا پیاز زندگی جنیفر لوپز به همراه عکس های داغ او
 

عکس های داغ جنیفر لوپز در خیابان

از سیر تا پیاز زندگی جنیفر لوپز به همراه عکس های داغ او
 
از سیر تا پیاز زندگی جنیفر لوپز به همراه عکس های داغ او
 

تصویر جنجالی جنیفر لوپز و دریک

 

۱.جنیفر لوپز اولین زنی بود که در یک هفته فیلم و آلبوم او به عنوان بهترین ها انتخاب شد. در سال ۲۰۰۱، فیلم جنیفر لوپز با نام «طراح مراسم ازدواج» در باکس آفیس قرار گرفت و درست در همان زمان، آلبوم «جی. لو» او به عنوان موزیک برتر انتخاب شد.

 

۲.آیا راز زیباییجنیفر لوپز را میدانید؟ جنیفر لوپز در ژانویه ۲۰۱۶ در مورد سبک زندگی اش برای ما گفت. «من مشروبات الکلی نمیخورم، سیگار نمیکشم و از خوردن کافئئین هم پرهیز می‌کنم. زیرا این مواد پوستم را خراب میکنند.» او حتی حمام آفتاب هم نمی‌گیرد، گرچه در ویدئوهایش اینجور بنظر می‌رسد. او میگوید: «من هیچ وقت در زمان جوانی، حمام آفتاب نگرفته ام.

به نظرم صورت ما مثل یک ویدئو هست که انچه را ما مصرف میکنیم، در ظاهر نشان میدهد. من جمله اي شنیده ام که میگوید: چهره اي که ما در سنین ۲۵ تا ۳۰ سالگی داریم، چهره اي ست که خدا به ما هدیه داده، اما پس ازآن، آن چه لایقش هستیم را نشان می‌دهد. بهمین علت من سعی می‌کنم برای به دست آوردن زیبایی، تلاش کنم.»

 

از سیر تا پیاز زندگی جنیفر لوپز به همراه عکس های داغ او

 

حقیقت جنیفر لوپز

۳.جنیفر لوپزقرار بود یک وکیل شود. او در گفتگو اي درسال ۲۰۰۱ گفت: «من در دفتر وکالت کار میکردم اما در آن زمان و حتی گذشته ازآن به موسیقی علاقه شدیدی داشتم. مادر و اطرافیانم مدام به من می‌گفتند که تو باید یک وکیل شوی اما واقعا آن رشته برای من ساخته نشده بود.»

 

۴.جنیفر خواهرانی دارد که مثل او هنرمند و توانا میباشند. خواهر بزرگش، لزلی لوپز، یک خواننده اپراست و خواهر کوچک ترش به نام لیندا لوپز، خبرنگار یک برنامه رادیویی در نیویورک هست.

 

۵.حتما شما هم به مو هاي جنیفر حسادت میکنید، بله او یکی از برترین مو هاي هالیوودی را دارد. رنگ مو هاي او همه ی وقت زبانزد ناب و عام هست. مو هاي او در مراسم گلدن گلوب واقعا چشمگیر بود. اما آیا می دانستید که جنیفر سال ها گذشته آرایشگری را همچون حرفه گزینه کرده بود؟ او حتی روی سر خواهرانش تمرین می‌کرد اما خب درخشندگی چندانی دراین اساس به دست نیاورد.

 

۶.جنیفر لوپز با شکست عشقی بیگانه نیست. او درسال ۲۰۰۲ با بن افلک ازدواج کرد اما ازدواج آنها تا سال ۲۰۰۴ بیشتر دوام نیاورد. او بن افلک را یک عشق حقیقی میخواند و اعتراف میکند که از این جدایی دلش شکست. او می‌گوید: «من احساس میکنم که قبلم تکه و پاره شده و از قلبم بیرون زده هست.

 

مردم دراین شرایط دست به کارهای گوناگون می‌زنند، بعضی از آنها مواد میکشند و بعضی دیگر مشروبات الکلی مصرف میکنند، تعدادی هم وقت شان رابا خوشگذرانی می گذرانند تا یادشان رود چه بر سرشان آمده؛ اما من این آرامش را درکنار همسر سوم ام، مارک آنتونی یافتم. من فرد دیگری را انتخاب کردم، کسیکه بار دیگر عاشقم کرد.»

 

از سیر تا پیاز زندگی جنیفر لوپز به همراه عکس های داغ او

جنیفر لوپز و بن افلک

۷.سال ۱۹۹۷، زمانی که جنیفر لوپز همچون شخصیت «سلنا کوینتانیلا پرز» در فیلم «سلنا» بازی کرد، ۱ میلیون دلار دریافت کرد. او با این پول یک کادیلاک برای مادرش خرید.

 

از سیر تا پیاز زندگی جنیفر لوپز به همراه عکس های داغ او

 

عکس جنیفر لوپز

۸.این ستاره هالیوود همچون مادر نظیر انتخاب شده هست. او مادر دوقلوهایی به نام مکس و امی«از همسر سابقش مارک آنتونی» هست. او میگوید: «من همچون یک مادر به اهمیت زمان بارداری و پس ازآن آگاهم و سعی می‌کنیم برترین خودرا نشان دهم.»

 

از سیر تا پیاز زندگی جنیفر لوپز به همراه عکس های داغ او

جنیفر لوپز و دوقلوهایش

۹.جنیفر فردی به شدت رمانتیک هست. او عاشق فیلم هایي هست که در آن زن و مرد باهم رابطه اي عاشقانه دارند. او می‌گوید: «من فیلم «Prelude to a Kiss » را می پسندم زیرا در مورد مردی هست که عاشق روح و باطن زنی شده نه ظاهر او، چیزی که همه ی وقت به دنبالش هستم، کسیکه من را تنها به خاطر خودم بخواهد.

 

کفش های جنیفر لوپز به بازار آمد

بالاخره کلکسیون نوین کفش هاي جنیفر لوپز در همکاری با «Giuseppe Zanotti» روانه بازار شد. این مجموعه حاوی ۶ مدل کفش متمایز، از پاشنه بلند گرفته تا کفش کتانی هست. این همکاری که میان یکی از برترین طراحان ایتالیایی در جهان و ستاره هالیوودي چون جنیفر لوپز شکل گرفته، منتهی به کلکسیونی شد که طرافداران بیشماری رابه خود جلب کرده هست.

 

از سیر تا پیاز زندگی جنیفر لوپز به همراه عکس های داغ او
از خصوصیات این مجموعه طراحی بی نظیر مدرن، ظاهری زنانه،پاشنه هایي جذاب و مطابق با مد روز میباشد که اتفاق خوبی برای این برند و دنیای مد و فشن بوده هست.
از سیر تا پیاز زندگی جنیفر لوپز به همراه عکس های داغ او
هر ۶ مدل کفش این کلکسیون در رنگ ها، طرح ها و مواد نخست مختلفی چون جیر یا پوست مار و… ساخت شده اند.

یکی از جذاب ترین تولیدات این کلکسیون کفش هاي کتانی آن هست که در دو رنگ خاکستری و سورمه اي موجود می باشند. پس از کتانی هایي چون آدیداس، پوما و چند برند کلاسیک دیگر، حال نوبت کفش هاي جنیفر لوپز هست که در پاهای طرفداران این برند، بدرخشد.

 

از سیر تا پیاز زندگی جنیفر لوپز به همراه عکس های داغ او

 

قیمت این کفش ها از ۷۹۵ دلار تا ۲۹۹۵ دلار هست.

از سیر تا پیاز زندگی جنیفر لوپز به همراه عکس های داغ او

 

جدیدترین مطالب سایت