زندگی زناشویی فوتبالیست های معروف در سال جدید

مجموعه : اخبار چهره ها
زندگی زناشویی فوتبالیست های معروف در سال جدید

ازدواح و طلاق بازیکنان فوتبال در سال جدید

با بازیکنان فوتبالی همراه می شویم که زندگی خصوصی پر سر و صدایی دارند در ادامه می‌توانید با نگاهی به زندگی زناشویی فوتبالیست های اروپائی تالاب را دنبال نمایید .

 

ستاره ها و افراد مشهور بسیاری در سال جدید ازدواج کردند یا برعکس زندگی شان از هم پاشید و جدا شدند و طلاق گرفتند.سلبریتی های مشهور دنیا مانند مردم عادی زندگی عادی خودشان را دارند اما با کمی تفاوت. زندگی این زوج های مشهور زیر ذره بین هوادارانشان قرار دارد و هر رخداد کوچکی در زندگی انها بازتاب گسترده ای در جامعه دارد.

 

ازدواج و طلاق ورزشکاران یکی از موضوعاتی است که برای بسیاری از مردم جالب است. در این پست درباره ازدواج و طلاق ورزشکاران در سال جدید گزارش کوتاهی ارائه می‌کنیم.

 

چند روز دیگر به اتمام میرسد و در این گزارش به بررسی ماجرای ازدواج ها و طلاق های عجیب ورزشکاران مطرح در این سال پرداختیم با ایران ناز همراه باشید.

 

طلاق الکساندر رادولف و داریا دمیتریوا

 

زندگی زناشویی فوتبالیست های معروف در سال جدید

 

مجله تالاب : ازدواج رادولف یکی از بهترین هاکی بازان روسی با دمیتریوا ژیمناست مشهور در ماه ژوئن به جدایی ختم شد.ازدواج این دو در جامعه ورزش بسیار صدا کرد.مراسم و لباس هایشان به سبک یونان باستان طراحی شده بود اما سرانجام این ازدواج با وجود یک پسر به جدایی ختم شد.

 

جدایی جرارد پیکه و شکیرا

 

زندگی زناشویی فوتبالیست های معروف در سال جدید

 

با وجود این‌که در تابستان امسال جرارد پیکه مدافع اسپانیایی بارسلونا و شکیرا خوانند مطرح کلمبیایی در مراسم ازدواج لیونل مسی ستاره فوتبال حاضر شدند و این زوج با یکدیگر رابطه خوبی داشتند، در پاییز امسال شایعه جداییشان مطرح شد و هر چند هر دو این موضوع را تکذیب کردند اما بعد از آن نیز خبری از با هم بودنشان منتشر نشد. در حال حاضر دو پسر حاصل ازدواج این دو ستاره است.

 

جدایی آندری آرشاوین و آلیس کازمین

 

زندگی زناشویی فوتبالیست های معروف در سال جدید

 

جدایی این دو نیز بسیار صدا کرد.آلیس کازمین، همسر خود آرشاوین ملی پوش سابق تیم فوتبال روسیه را متهم به خیانت کرد و از او جدا شد.

 

جدایی جیمی ردنپ و لوئیزا ردنپ

 

زندگی زناشویی فوتبالیست های معروف در سال جدید

 

به گزارش تالاب : جیمی ردنپ ملی پوش سابق انگلیس و در حال حاضر مفسر فوتبالی است. او با همسر خواننده اش 19 سال زندگی مشترک داشت.اما سرانجام پس از این مدت طولانی تصمیم به جدایی گرفتند.

 

لوئیز به در خواست شوهرش بعد از ازدواج شغلش را کنا رگذاشت اما اخیرا به او کاری پیشنهاد شده بود که بیشتر اوقات مشغول بود و کمتر در خانه وقت حضور داشت همین موضوع باعث جدایی این دو از هم شد.

 

جدایی رایان گیگز و استیسی کوک

 

زندگی زناشویی فوتبالیست های معروف در سال جدید

 

رایان گیگز هافبک منچستر یونایتد و ملی پوش سابق ولزی بعد از 10 سال از همسرش استیسی جدا شد.علت این جدایی رسوایی اخلاقی رایان گزارش شده است.به گفته همسرش این بازیکن بارها به او خیانت کرده و او این بار برای این خیانت ها تصمیم جدی گرفته است و به زندگی مشترکشان پایان داد

 

جدایی امانوئل ابوئه و آئورلیا ابوئه

 

زندگی زناشویی فوتبالیست های معروف در سال جدید

 

ابوئه بازیکن سابق آرسنال نیز در ستامبر امسال از همسرش جدا شد. پس از آنکه جواب آزمایش اچ آی وی این بازیکن مثبت اعلام شد ،همسرش او را ترک کرد.به گفته امانوئل ،همسرش تمام دارایش را از او گرفته و حتی جایی برای خوابیدن ندارد و مجبور است در آپارتمان دوستش با بدترین وضع زندگی کند و اموراتش را بگذراند.

 

ازدواج لیونل مسی و آنتونلا روکازو

 

زندگی زناشویی فوتبالیست های معروف در سال جدید

 

به گزارش سایت تالاب در ادامه این گزارش ،ازدواج لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلوناو آنتونلا روکازو یکی از ازدواج های بزرگی بود که در سال 2017 با حضور 250 میهمان در آرژانتین برگزار شد.

 

ازدواج الکساندر اوچکین و آناستاسیا شوبسکی

 

زندگی زناشویی فوتبالیست های معروف در سال جدید

 

الکساندر اوچکین کاپیتان هاکی تیم واشنگتن در تابستان با آنستاسیا شوبسکی ازدواج کرد.جالب است ولادمیر پوتین رئیس جمهور روسیه ازدواج این دو را تبریک گفت و یک دست فنجان چای خوری با ارزش برای کادوی عروسی به انها هدیه داد.

 

دیوید بکهام و ویکتوریا وفادارترین زوج ورزشی دنیا

 

زندگی زناشویی فوتبالیست های معروف در سال جدید

 

دیوید بکام، ستاره سابق تیم ملی انگلیس و باشگاه های رئال مادرید و منچستریونایتد سال 97 با «ویکتوریا آدامز» خواننده مشهور یک گروه موسیقی ازدواج کرد که حاصل این ازدواج سه پسر و یک دختر است. دیوید و ویکتوریا در سال 2014 نیز موفق ترین زوج هنری-ورزشی لقب گرفتند.

 

ویکتوریا قبل از آنکه با این فوتبالیست سابق آشنا شود، عاشقش شده بود و دیوید زمانی عاشق ویکتوریا شد که اجرای او را در گروه موسیقی «The Spice Girls» در تلویزیون دید. شاید بتوان گفت که سرنوشت این دو این بود که سر راه هم قرار بگیرند! انها در سال 1996 همدیگر را دیدند و تا چند سال مخفیانه با هم می گشتند. در سال 1998 بود که دیوید پیشنهاد ازدواج داد و بقیه داستان را همه ی ي میدانند

 

در روز چهارم جولای 1999، دیوید و ویکتوریا در قلعه گوتیک لاترلزتاون در ایرلند با هم ازدواج کردند و دیوید راز رابطه عاشقانه شان را اعلام کرد:«باید با هم خوش بگذرونین. ما چهار تا بچه زیبا داریم که تمام وقتمون رو برای خوشبخت کردن اونا و اطمینان از سلامت شون و خوب بودنشون صرف می کنیم و بیشتر وقتمون رو برای اونا میذاریم. ولی به عنوان یه زوج هم باید برای همدیگه وقت بذاریم و این همیشه برامون اهمیت بالایی داشته».

جدیدترین مطالب سایت