زندگی زهرا امیر ابراهیمی بعد از انتشار فیلم پورن

مجموعه : اخبار چهره ها
زندگی زهرا امیر ابراهیمی بعد از انتشار فیلم پورن

اوضاع زهرا امیر ابراهیمی بعد از انتشار فیلم پورن

فیلمی که باعث شد زندگی این بازیگر هنرمند به یکباره خراب شود . وی که منکر فیلم فوق شده و این موضوع را ساختگی می داند. فیلم رابطه جنسی منتسب به زهرا امیر ابراهیمی در دوران انتشار در ایران رکورد زد و پربیننده ترین فیلم شد. این فیلم منتهی به رفتن زهرا امیر ابراهیمی از ایران شد.

 

زهرا امیر ابراهیمی بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران بود که سال‌ها پیش فیلم پورنو از وی لو رفت و محبور به ترک کشور شد. زهرا امیر ابراهیمی اکنون در خارج از کشور زندگی میکند.

 

به گزارش تالاب ودر این مقاله حال و روز زهرا امیر ابراهیمی را پس از لو رفتن فیلم پورنو از وی بیان خواهیم کرد.در رخدادی دیدنی دقت بی بی سی فارسی برای اولین بار گزارشی از زهرا امیر ابراهیمی «بازیگر تلویزیون و سینمای کشور ایران» را از فرانسه و پیرامون انتخابات فرانسه اکران کرد،

 

وی که پس از کلیپ غوغایی منتشر شده، آنرا تکذیب و این ماجرا را یک شباهت دانست و ناچار به ترک کشور شد، پس از سال ها دوری از عرصه دوربین و آنهم با بی بی سی وارد کار شد.

زندگی زهرا امیر ابراهیمی بعد از انتشار فیلم پورن

“زهرا امیرابراهیمی” بازیگر سابق سریالهای تلویزیونی در ایران، از چندی گذشته و پس از گفتگو با شبکه بی بی سی فارسی «BBCPersian» و تکذیب حواشی پیرامون روابط خصوصی خود، به استخدام این شبکه در آمده و همکاری خودرا همچون گزارشگر آغاز کرده هست.

 


مطالب مشابه : مصاحبه درباره فیلم خصوصی زهرا امیر ابراهیمی (عکس)


 

زندگی زهرا امیر ابراهیمی بعد از انتشار فیلم پورن

به گزارش تالاب بازیگر نقش «زهره» در سریال مشهور “نرگس”، در گفت و گو با بی بی سی فارسی، دلیل خارج شدن خود از ایران را واکنش هاي مردم به شایعات انتشاریافته در مورد خود عنوان کرده هست؛ شایعاتی که به دنبال انتشار یک کلیپ غیراخلاقی منتسب به وی، فراگیر شد.

 

امیرابراهیمی که در پاریس اقامت دارد، تماس کلیپ یادشده با خودرا انکار کرده بود. روزنامه “گاردین” چاپ لندن برای اولین بار پیروز به گفتگو با زهرا امیرابراهیمی، بازیگر نقش زهره شد.

زندگی زهرا امیر ابراهیمی بعد از انتشار فیلم پورن

به گزارش تالاب زهرا امیرابراهیمی گفت: بعد از اعتراضات فراوانی که از سمت همکاران به من شد، فیلم غیراخلاقی را دیدم اما حقیقت اینجاست که شخص درون فیلم، من نیستم. وی افزود: منکر شباهت هایي که هنرپیشه فیلم غیراخلاقی با من دارد نیستم زیرا با بهرهگیری از امکانات گریم میتوان فردی را شبیه دیگری تولید،

 

ضمنا اطلاعاتی در مورد تکنیک هاي مونتاژ دارم و می‌دانم که با بهرهگیری ازآن میتوان چهره فرد مورد نظر را خلق کرد.

 


مطالب مشابه : از انتشار فیلم خصوصی زهرا امیر ابراهیمی تا فیلم اتاق عمل


 

زندگی زهرا امیر ابراهیمی بعد از انتشار فیلم پورن

گفت و گو گر روزنامه گاردین به نقل از کارشناسان حقوقی نوشت: همین انکار امیرابراهیمی برای پیشگیري از مجازات او کافی هست. گاردین افزود: در حالی که مظنون اصلی دستگیر و هنوز معرفی نشده هست، احتمال سه سال زندان و پرداخت مبلغ هفت تا ده میلیون تومان جریمه نقدی وجوددارد.

 

بنا به ادعای متهم دستگیر شده، زهرا امیرابراهیمی خودش توصیه تهیه و منتشر فیلم را داده بود اما در عین حال، این هنرپیشه ایرانی در طول گفت و گو ۴۵ دقیقه اي، حجاب کامل داشت و تمام مدت مواظب حفظ آن بود.زهرا امیرابراهیمی با اشاره به نامزدی پیشین خود با مردی که در فیلم غیراخلاقی حضور داشت،

 

به خبرنگار روزنامه گاردین گفت: نامزدم را بعد ازآن که در رابطه زناشویی مان خیانت کرد ترک کردم، زیرا آدمی هرزه بود.

زندگی زهرا امیر ابراهیمی بعد از انتشار فیلم پورن

وی تاکید کرد: حتی بعد از این که از او جدا شدم, تهدید کرد بلایی سرم می آورد که نتوانم سرم را در جامعه بالا بگیرم و حتی جایی در صدا و سیما نداشته باشم. حال فکر می‌کنم با این فیلم جعلی تهدید خودرا عملی کرده هست.

 

بنا به گزارش نویسنده گاردین، فیلم غیراخلاقی منتسب به زهرا امیرابراهیمی در جامعه ایران به “نرگس ۲” مشهور شده و تعداد زیادی از خانواده هاي ایرانی بیم آن دارند تا فرزندانشان آنرا دیدن کنند.

 


مطالب مشابه : شکستن سکوت زهرا امیر ابراهیمی در فیلم نرگس


 

زندگی زهرا امیر ابراهیمی بعد از انتشار فیلم پورن

امیرابراهیمی نیز دراین مورد گفت: بدترین مضمون دراین میان آن هست که به وجهه خانواده مذهبی ام صدمه وارد شده هست. وی افزود: اگر به پیشینه کاری ام نگاهی جمع و جور بیندازید به این نتیجه میرسید که به موجب علاقه شخصی خود عمدتا در سریال هایي موازی با ایده خود و خانواده ام ایفای نقش کرده ام.

زندگی زهرا امیر ابراهیمی بعد از انتشار فیلم پورن

 


مطالب مشابه : زهرا امیر ابراهمی بهترین بازیگر زن جشنواره بین المللی کن 2023 شد


 

این هنرپیشه ایرانی تصریح کرد: من و خانواده ام فکر می‌کردیم که در جامعه اي با قضاوت صحیح و عادلانه زندگی میکنیم اما حقیقت اینجاست که بیش از ۹۰ درصد مردم ایران در مورد امور مبتذل و شرم آور کنجکاوی به خرج میدهند.

جدیدترین مطالب سایت