معرفی سلبریتی هایی که پدر و مادر دزد داشتند

مجموعه : اخبار چهره ها
معرفی سلبریتی هایی که پدر و مادر دزد داشتند

آشنایی با بازیگرانی که پدر و مادر خلافکاری داشتند

 

می‌خواهیم با سلبریتی هایي همراه شویم که افزون بر معروفیتشان در جهان بر خلاف آنها پدر و مادر خلافکاری داشتند .

 

به گزارش تالاب بعضی از ستاره ها از درون خانواده های تبهکار و دارای سابقه حقوقی سر بر می آورند و در دنیای سینما موفق می‌شوند.

 

شما در طول زندگی تان خیلی چیزها را می توانید خودتان انتخاب کنید, ولی هرگز نمیتوانید والدین تان را خودتانرا انتخاب کنید. ستاره ها و چهره های معروف جهان نیز از این قاعده مستثنی نیستند

 

و شمار زیادی از انها را میبینیم که با گذشته خود و والدین شان دشوار دارند و با آنکه مقدور است باورش برایتان سخت باشد, ولی خیلی از ستاره ها هستند که والدین شان سوء سابقه دارند. انها هم درست مثل ما هستند.

 

والدین لیتون میستر قاچاقچی مواد مخدر بودند

معرفی سلبریتی هایی که پدر و مادر دزد داشتند

 

با این‌که نقشی که میستر رابا آن می شناسیم, یعنی دختر خاله زنک سریال “دختر سخن چین” «Gossip Girl», بلیر والدورف, در منطقه بالای شهر منهتن نیویورک متولد شده بود, ولی زندگی واقعی او درسال 1986 دریک خانه در میانه راه تگزاس اولیه شد.

 

والدین میستر در آن دوران به جرم قاچاق 545 کیلو گرم ماری جوآنا از جامائیکا به ایالات متحده, در حبس بودند و هنگامیکه لیتون متولد شد مادرش مجدد به حبس بازگشت.

 

به گزارش تالاب دشواری های خانواده میستر به اینجا ختم نشد. بر اساس گزارش مجله نیویورک, خاله اوکه در عملیات قاچاق مواد مخدر نقش داشت, از حبس فرار کرد و به اولین زن تحت تعقیب در فهرست 15 نفره تحت تعقیب ترین مجرمان در ايالات متحده کشور آمریکا تبدیل شد. برادر او داگلاس میستر هنگامیکه در آکادمی نیروی هوایی تحت تعلیم بود

 

به تجاوز و تماس اجباری متهم شد, ولی بر اساس گفته های وستوورد, اتهامات جدی او در دادگاه فرجام خواهی, درسال 2004 از وی رفع شد. جواب لیتون به این حکایت ها چه بود؟ او گفت: “احتمالاً من سر از جاهای بدتری در می آوردم.” طرفداران بانو میستر احتمالاً بسیار خوشحالند که این رخداد نیفتاده و وی تبدیل به بازیگری پرطرفدار شده است.

 

مادر جکی چان قاچاقچی تریاک بود

معرفی سلبریتی هایی که پدر و مادر دزد داشتند

 

آیا کسی است که جکی چان را دوست نداشته باشد؟

البته اگر در جریان سابقه کاری خانواده او قرار بگیرید و متوجه واقعیات و واقعیت زندگی او شوید, احتمالا نظرتان درباره جکی عوض شود. او در زندگینامه خود درسال 1999 نوشت: “من جکی چان هستم. زندگی من بازیگری است.” در بخشی که درباره والدینش نوشته است,

 

به گزارش تالاب توضیح میدهد که مادرش یک قاچاقچی تریاک در شانگهای بوده است و پدرش بازرس بندر «مأمور مخصوصاً سابق» بوده که مادرش را توقیف میکند, اما بجای دستگیر کردنش, او عاشق این بانو می شود و با او ازدواج میکند. پنج سال بعد جکی متولد می شود. همان طور که می بینید عشق می تواند سرنوشت انسان هارابه کلی تغییر دهد.

 

والدین کلی پیکلر هردو زندانی بوده اند

معرفی سلبریتی هایی که پدر و مادر دزد داشتند

 

همه می دانند که کلی پیکلر صدای مناسبی برای خواندن موزیک های کانتری دارد و این موضوع را هم میدانیم که وی در جوانی حق انتخاب زیادی در زندگی اش نداشت و مهلت های شغلی دختران معمولی در اختیارش نبود. پدرش به جرم زخمی کردن همسایه اش با چاقو دریک کمپ, درسال 2003, چهار سال در حبس بود.

 

مادرش گفته که نسخه های دکتری و چک جعل می کرده است. پیکلر در مورد دشواری های والدینش در گفت‌وگو با مجله پیپل درسال 2008 گفتگو کرد. او گفت: “من ندیده بودم که یک تماس به چه صورت باید باشد, من هرگز پدر و مادرم را هم دوران دریک اتاق ندیدم مگر در دادگاه. تصور کنید اگر تیلور سوئیفت نازپرورده جای من بود با این دشواری های چه میکرد. تیلور هم خواننده است, من هم خواننده ام.”

 

پدر هیدن پانتیر به جرم ضرب و شتم مادرش دستگیر شد

معرفی سلبریتی هایی که پدر و مادر دزد داشتند

 

درسال 2008 پدر هیدن پانتیر دستگیر و به جرم ضرب و شتم مادرش به هنگام مستی متهم شد. هیدن به مردم اعلام کرد که این خشونت خانگی که همه آن رابه پدرش نسبت داده اند, فقط یک سوء تفاهم بزرگ است و هیدن این موضوع را قبول ندارد. دریک گفت‌وگو در آگوست 2009, پانتیر در مورد دستگیری پدرش گفت: “این حکایت, پدرم رابه شکل دقیقا اشتباهی جلوه داد.

 

احتمالاً شما در ذهنت ان تصور کنید که او تجاوز می کند و همسرش را کتک میزند. پدرم الان به این شکل معروف شده که اصلا هم حقیقت ندارد و این مسئله خیلی مرا اذیت میدهد.”

 

پدر “دیدی” عضو دسته گانگسترهای آمریکایی “فرانک لوکاس” بود

 

معرفی سلبریتی هایی که پدر و مادر دزد داشتند

 

پدر “دیدی” زمانی که او تنها سه سال داشت از جهان رفت, و رپر ما اکثر عمرش تصور می کرد که پدرش دریک پیشامد رانندگی کشته شده است, هرچند که این موضوع صحت نداشت.

 

به گزارش تالاب دیدی بعد ها متوجه شد که پدرش در حین معامله مواد مخدر احتمالا زمانی که برای فرانک لوکاس «قاچاقچی بدنام هارلم که فیلمش درسال 2007 با اسم “گانگستر آمریکایی” ساخته شد» کار میکرد, کشته شده است. لوکاس در گفتگو اش با ام تی وی درسال 2007 این تماس را تأیید کرد.

 

دیدی شبکه ریولت تی وی را درسال 2013 احداث کرد و از این رسانه به عنوان سکویی برای پیش کشیدن ماجرای مرگ پدرش و تأثیر آن بر زندگی اش استفاده نمود.

 

دریک بخش ویدئویی با اسم “اعترافات” دیدی تعریف کرد که پدرش یک فروشنده مواد مخدر بوده, بنابر این او خیلی زود در زندگی درس های زیادی فرهیخته است که باعث شده اند اکنون او به این شهرت برسد.

 

جدیدترین مطالب سایت