شکستن سکوت زهرا امیر ابراهیمی در فیلم نرگس

مجموعه : اخبار چهره ها
شکستن سکوت زهرا امیر ابراهیمی در فیلم نرگس

زهرا امیر ابراهیمی سکوتش را شکست 

 

زهرا امیر ابراهیمی یکی از هنرمندان ایرانی در فیلم پر طرفدار نرگس هست در ادامه می توانید با شکستن سکوت زهرا امیر ابراهیمی بعد از انتشار فیلم پورن تالاب را دنبال کردم . 

 

هنرپیشه نقش فرعی سریال پر بیننده “نرگس” بعد از مدت ها یخ سکوت را شکست و برای نخستین بار در گفت و گو با یک روزنامه انگلیسی، شایعه حضور خود در فیلمی غیراخلاقی را شدیدا تکذیب کرد.

 

به گزارش تالاب ، روزنامه “گاردین” چاپ لندن برای نخستین بار پیروز به گفتگو با زهرا امیرابراهیمی، بازیگر نقش زهره شد.

 

امیر ابراهیمی گفت: بعد از اعتراضات فراوانی که از سمت همکاران به من شد، فیلم غیراخلاقی را دیدم اما حقیقت اینجاست که شخص درون فیلم، من نیستم.

 

وی افزود: منکر شباهت هایي که هنرپیشه فیلم غیراخلاقی با من دارد نیستم زیرا با بهرهگیری از امکانات گریم میتوان فردی را شبیه دیگری تولید، ضمنا اطلاعاتی در مورد تکنیک هاي مونتاژ دارم و میدانم که با بهرهگیری ازآن میتوان چهره فرد مورد نظر را خلق کرد.

 

گفتگو گر روزنامه گاردین به نقل از کارشناسان حقوقی نوشت: همین انکار امیر ابراهیمی برای پیشگیری از مجازات او کافی هست. 

 

گاردین افزود: در حالی‌که مظنون اصلی دستگیر و هنوز معرفی نشده هست، احتمال سه سال زندان و پرداخت مبلغ هفت تا ده میلیون تومان جریمه نقدی وجوددارد.

 

وی تصیریح کرد: بنا به ادعای متهم دستگیر شده، زهرا امیرابراهیمی خودش توصیه تهیه و منتشر فیلم را داده بود اما در عین حال، این هنرپیشه ایرانی در طول گفت و گو 45 دقیقه اي، حجاب کامل داشت و تمام مدت مواظب حفظ آن بود.

 

امیرابراهیمی با اشاره به نامزدی پیشین خود با مردی که در فیلم غیراخلاقی حضور داشت، به خبرنگار روزنامه گاردین گفت: نامزدم را بعد ازآن که در رابطه زناشویی مان خیانت کرد ترک کردم، زیرا آدمی هرزه بود.

 

وی تاکید کرد: حتی بعد از این که از او جدا شدم, تهدید کرد بلایی سرم می آورد که نتوانم سرم را در جامعه بالا بگیرم و حتی جایی در صدا و سیما نداشته باشم. حال فکر می‌کنم با این فیلم جعلی تهدید خودرا عملی کرده هست.

 

به گزارش تالاب بنا به گزارش نویسنده گاردین، فیلم غیراخلاقی منتسب به زهرا امیرابراهیمی در جامعه ایران به “نرگس 2” مشهور شده و تعداد زیادی از خانواده هاي ایرانی بیم آن دارند تا فرزندانشان آنرا دیدن کنند.

 

زهرا امیر ابراهیمی نیز دراین مورد گفت: بدترین مضمون دراین میان آن هست که به وجهه خانواده مذهبی ام صدمه وارد شده هست.

 

وی افزود: اگر به پیشینه کاری ام نگاهی جمع و جور بیندازید به این نتیجه میرسید که به موجب علاقه شخصی خود عمدتا در سریال هایي موازی با ایده خود و خانواده ام ایفای نقش کرده ام.

 

این هنرپیشه ایرانی تصریح کرد: من و خانواده ام فکر می‌کردیم که در جامعه اي با قضاوت صحیح و عادلانه زندگی می‌کنیم اما حقیقت اینجاست که بیش از 90 درصد مردم ایران در مورد امور مبتذل و شرم آور کنجکاوی به خرج میدهند. 

 

جدیدترین مطالب سایت