معرفی 19 مورد از پر طرفدارترین خواننده های ایرانی

مجموعه : اخبار چهره ها
معرفی 19 مورد از پر طرفدارترین خواننده های ایرانی

با پر طرفدارترین خواننده های ایرانی بیشتر آشنا شوید

نرم افزار اینستاگرام یک شبکه مجازی هست که خواننده ها و افراد مشهور در آن جا فعالیت دارند و طرفداران انها هم بر حسب follower حساب میشود .

 

1- سیروان خسروی- 668000

معرفی 19 مورد از پر طرفدارترین خواننده های ایرانی

«سیروان خسروی» خواننده و تنظیم کننده معروف موسیقی پاپ که بعد از انتشار قطعات «دوست دارم زندگی رو» و «به همین زودی» توانست طرفداران بیشتری را به آثار خود جلب کند، از محبوب ترین خواننده هاي شبکه مجازی اینستاگرام هست. او بعد از افراد مشهور چون «امیر تتلو» و چند خواننده دیگر بیشترین طرفدار را در فضای اینستاگرام دارد.

 

از دلایل اصلی این موفقیت حضور فعلا سیروان پیش از همۀ گیر شدن این شبکه اجتماعی در ایران بود که باعث شد این خواننده بتواند خیلی زود در این شبکه اجتماعی مخاطبان زیادی را به خود جذب کند.

 

این خواننده با انتشار تصویر هایي از خودش در «آکروپولیس آتن» و «برج ایفل»، آخرین فعالیت هایش را به طرفداران خود خبر داده هست. سیروان خسروی 59 نفر را در اینستاگرامش دنبال می‌کند که از آن جمله میتوان به چهره هاي مشهوری چون «کاوه یغمایی»، «محسن یگانه»، «بهنام صفوی»، «محمدرضا فروتن»، «مهراب قاسم خانی» و «سید محمد موسوی» اشاره کرد.

 

2- بابک جهانبخش- 558000

معرفی 19 مورد از پر طرفدارترین خواننده های ایرانی

 

جایگاه دوم فهرست ما متعلق به «بابک جهانبخش» هست. این خواننده در سال هاي جدید با انتشار مجموعه هایي چون «اکسیژن»، «من و بارون» و «مدار بی قراری» فعالیت زیادی را در بازار موسیقی کشور داشته هست که گرچه بسیاری معتقدند مجموعه هاي اخر او زیاد نتوانسته اند مورد دقت دوستدارانش قرار بگیرد.

 

جهانبخش در آخرین پست اینستاگرامش خبر از انتشار جدید ترین تک قطعه خود به نام «فراموش کردم» تا آخر فروردین ماه 94 خبر داده هست. این قطعه با همکاری «انوشیروان تقوی»، «آرش پاکزاد» منتشر می‌شود.

 

جهانبخش در صفحه اینستاگرامش 159 نفر را دنبال می‌کند که از آن جمله میتوان به «وحید طالب لو»، «محسن یگانه»، «احسان خواجه امیری»، «رضا یزدانی»، «امید حاجیلی» و… اشاره کرد.

 

3- مرتضی پاشایی- 453000

معرفی 19 مورد از پر طرفدارترین خواننده های ایرانی

 

صفحه اصلی اینستاگرام مرحوم «مرتضی پاشایی» چند باری هک شده و آخرین صفحه این خواننده که در حال حاضر تحت مدیریت برادر این خواننده اداره میشود، حدود 445 هزار طرفدار دارد و همچنان نیز علیرغم این که چند باری این صفحه هک شد و دوباره از ابتدا شروع به کار کرد، جزو پرطرفدارترین صفحات در فضای مجازی خواننده هاي داخلی هست.

 

آخرین اخبار رسمی این هنرمند معمولا از طریق این صفحه تائید و تکذیب میشود. پدر و برادر «مرتضی پاشایی» نیز به واسطه همین صفحه توانسته اند طرفداران زیادی را در صفحات شخصی شان جذب نمایند.

 

4- بنیامین بهادری- 468000

معرفی 19 مورد از پر طرفدارترین خواننده های ایرانی

«بنیامین بهادری» که با حضورش در برنامه ویژه عید «کلاه قرمزی» سر و صدای زیادی در فضای مجازی به پا کرد هم در اینستاگرام بسیار فعال هست. به جز بنیامین، دخترش «بارانا» هم در این صفحه حضوری فعال دارد.

 

هرچند صفحه شخصی دختر بنیامین نیز بالای صدهزار نفر طرفدار را توانسته به خود جلب کند.

 

«بارانا بهادری» دختر شیرین زبان بنیامین خود دارای صفحه اینستاگرامی هست که 118 هزار نفر وی را دنبال میکنند و تدریجی محبوبیتش از پدرش در حال پیشی گرفتن هست.

 

نکته دیدنی صفحه اینستاگرام بنیامین تعداد بالای دنبال کننده او هست که «رستاک حلاج»، «رضا صادقی»، «مرتضی پاشایی»، «علی پهلوان» جز معروفترین آنها میباشند.

 

گفتنی ست چندی پیش سلیم احمدی «مدیر برنامه بنیامین» خبر انتشار جدید ترین البوم در سال 94 با نام«انفجاریه، جهانیه» را به دوستداران این هنرمند مژده داد.

 

5- زانیار خسروی- 404000

 

معرفی 19 مورد از پر طرفدارترین خواننده های ایرانی

درست هست که یک سال بیشتر از فعالیت رسمی و مجاز زانیار خسروی نمی گذرد ولی او به واسطه فعالیت غیررسمی اش در سال هاي قبل طرفداران زیادی دارد.

 

زانیار هم به همراه برادرش در هفته هاي قبل در اروپا به سر می‌برد. این خواننده در آخرین پست خبر خود از جدید ترین اجرایش در 31 فروردین در ساری داده هست.

 

این خواننده جوان فقط 52 نفر را در صفحه اینستاگرامش دنبال میکند که «محسن یگانه»، «سام درخشانی»، «بهنام صفوی»، «کاوه یغمایی»، «سعید مدرس» جز هنرمندانی میباشند که او پیگیر آنهاست.

 

6- محسن یگانه- 391000

معرفی 19 مورد از پر طرفدارترین خواننده های ایرانی

رقابت بین زانیار و محسن یگانه بسیار نزدیک هست. حالا که دارید این گزارش را میخوانید شاید جای این دو هنرمند تغییر کرده باشد. صفحه اینستاگرام یگانه این روزها حال و هوای «نگاه» دختر محسن را دارد و این خواننده بیشتر تصویر هاي دخترش را به اشتراک می‌گذارد.

 

یگانه در این شبکه مجازی 180 نفر را دنبال میکند که از بین آنها می‌توان به «سعید عرب»، «زانیار خسروی»، «علی لهراسبی»، «بابک جهانبخش»، «بنیامین بهادری» و «احسان خواجه امیری» اشاره کرد.

 

7- رضا صادقی- 284000

 

معرفی 19 مورد از پر طرفدارترین خواننده های ایرانی

«رضا صادقی» که یک ماهی از انتشار مجموعه جدیدش «فقط گوش کن» می گذرد در رتبه بعدی فهرست سلاطین صدا در اینستاگرام هست. صادقی در چند هفته قبل با دعوت از پزشک ظریف به کنسرت 11 و 10 اردیبهشت خود سر و صدای عجیبی به پا کرده هست.

 

گفتنی هست صادقی در صفحه اینستاگرامش 129 نفر را دنبال میکند. از «علی کریمی»، «علیرضا قربانی»، «امیر تتلو»، «بابک جهانبخش» بگیر تا «بابک صحرایی»، «ترانه مکرم» و…

 

8- مازیار فلاحی- 271000

 

معرفی 19 مورد از پر طرفدارترین خواننده های ایرانی

مازیار فلاحی که مجموعه هایي چون «لعنت به من»، «قلب یخی»، «ماه هفتم» را در کارنامه هنری خوددارد از قدیمی هاي این شبکه در به اشتراک گذاری تصویر هست.

 

مازیار در پست هاي جدید در صفحه اینستاگرامش در مورد موضوع هاي روز مادر، قهرمانی کشتی ایران در جام جهانی و مذاکرات هسته اي به اظهارنظر پرداخته هست. این خواننده نیز تعداد دنبال کننده هایش بسیار بالاست.

 

فلاحی 1250 نفر رادر این شبکه مجازی دنبال می‌کند که بیشتر آنها طرفداران خود مازیار فلاحی میباشند. فلاحی در مجموعه «تگرگ» میثم ابراهیمی بعنوان خواننده مهمان حضور داشت.

 

9- فرزاد فرزین- 252000

 

معرفی 19 مورد از پر طرفدارترین خواننده های ایرانی

فرزاد فرزین برخلاف فیس بوک که بیش از یک میلیون نفر طرفدار دارد در اینستاگرام زیاد نتوانسته به موفقیت فیس بوک دست یابد. شاید دلیل این موضوع را فعال نبودن فرزاد در این شبکه اجتماعی میتوان عنوان کرد.

 

این خواننده و آهنگساز در پست هاي اخیرش خبر از انتشار سی دی کنسرت تصویری «شوک» توسط کمپانی هنر اول در ماه هاي آینده داده هست.

 

گفتنی هست فرزاد فرزین 27 و 28 فروردین در تالا چیچک تبریز روی صحنه می‌رود. فرزاد فقط 31 نفر را در اینستاگرامش دنبال می‌کند که از این لحاظ میتوان وی را جزو صدرنشینان لقب داد. «علی لهراسبی»، «امیر میلاد نیکزاد»، «عماد طالب زاده»، «یاحا کاشانی» جزو کسانی میباشند که فرزین پیگیر اخبار آنهاست.

 

10- احسان خواجه امیری- 198000

معرفی 19 مورد از پر طرفدارترین خواننده های ایرانی

احسان خواجه امیری که در آخرین ماه هاي سال قبل مجموعه «پاییز، تنهایی» را با همکاری «روزبه بمانی»، «هومن نامداری»، «علیرضا افکاری» منتشر کرده، زیاد در اینستاگرام فعال نیست. ولی همین فعالیت کم او هم نتوانسته باعث شود او طرفداران خود را نداشته باشد. احسان فعالیت کمی در اینستاگرام دارد و تاکنون فقط 64 تصویر به اشتراک گذاشته هست.

خالق مجموعه «عاشقانه ها» در آخرین پست هاي خود در اینستاگرام به موضوعات جالبی همچون تبریک روز مادر به مادر و همسرش، تشکر از پزشک ظریف، تبریک تولد رهبر ارکسترش «هومن نامداری» و… پرداخته هست.

 

گفتنی ست تور کنستر هاي اروپایی خواجه امیری اردیبهشت و خرداد امسال در کشور های انگلیس و کشور آلمان و… برگزار میشود.

 

احسان در صفحه اینستاگرامش66 نفر را دنبال می‌کند که از معروف ترین آنها می‌توان به «زانیار خسروی»، «محسن یگانه»، «علی لهراسبی»، «علیرضا افکاری»، «بابک جهانبخش» و «بنیامین بهادری» اشاره کرد.

 

11- محمد علیزاده- 158000

معرفی 19 مورد از پر طرفدارترین خواننده های ایرانی

جدیدا تصویر هایي از خواننده «دلت با منه» روی اینستاگرامش منتشر شد که حکایت از سفری به پاریس از سوی «محمد علیزاده» داشت.

 

این خواننده که سال قبل کنسرت هاي پرسروصدایی را در تهران روی صحنه برده بود، امسال نیز قرار هست همین روند را دنبال کند و در تهران و شهرستان به اجرای برنامه بپردازد. او در اینستاگرام 142 هزار نفر دنبال کننده دارد و پیگیر 54 نفر نیز هست.

 

تصویر هاي علیزاده در کنار تخت «مرتضی پاشایی» در روزهایی که این خواننده وضعیت نامساعدی داشت، از جمله غوغایی ترین تصویر هایي بود که در شبکه هاي مجازی منتشر شد.

 

12- رضا یزدانی- 144000

معرفی 19 مورد از پر طرفدارترین خواننده های ایرانی

خواننده مجموعه «خاطرات مبهم» تقریبا تمام اخبار رسمی اش را از طریق صفحه خود در اینستاگرام منتشر میکند. سلفی هاي گاه و بیگاهش با «علی اوجی» و بعضی بازیگران سینما از دیگر عکسهایی هست که در این صفحه رونمایی می‌شوند و گرچه این خواننده علاقه زیادی نیز به انتشار تصویر هاي گرافیکی در پیج شخصی اش دارد که از سوی طراحان گوناگون و حتی دوستدارانش برای انتشار در این صفحه برای وی فرستاده میشود. یزدانی حدود 138 هزار طرفدار در اینستاگرام دارد.

 

 

13- امید حاجیلی- 108000

معرفی 19 مورد از پر طرفدارترین خواننده های ایرانی

او بمب انرژی هست. کنسرت هایش به قدری پرهیجان و سرشار از انرژی مثبت هست که کمتر کسی ناراضی از کنسرت هاي او بیرون می‌آید.

 

امید حاجیلی که با لقب هایي چون «حاجیلیتو» و «بمب انرژی» از او یاد میشود، معمولا تصویر هایي دیدنی و خبرساز را در صفحاتش به اشتراک می‌گذارد و دنبال کننده 711 نفر نیز هست. حاجیلی جزو مودب ترین و باسوادترین خواننده هاي حوزه موسیقی پاپ در کشور هست.

 

14- محسن چاوشی- 69600

 

معرفی 19 مورد از پر طرفدارترین خواننده های ایرانی

محسن چاوشی شاید کم کارترین خواننده پاپ در اینستاگرام باشد. زیاد تصویر هاي این خواننده به پسرش «زانکو» تعلق دارد و در این بین بعضی اوقات نیز با انتشار عکسهایی از خود، باعث شده اینستاگرامش سوت و کور نباشد و بتواند حدود 66 هزار عضو را به خود بگیرد.

 

اینستاگرام در چاوشی منبع تصویر هاي جدید این خواننده هست تقریبا تمام تصویر هاي اختصاصی او از این صفحه منتشر می‌شوند. او تاکنون کلا 50 تصویر را در صفحه اش منتشر کرده و تنها 14 نفر را پیگیری میکند که در نوع خودش رکوردی محسوب ممی شود.

 

15- مهدی یراحی- 179000

 

معرفی 19 مورد از پر طرفدارترین خواننده های ایرانی

مهدی یراحی که پس از انتشار مجموعه پیروز «امپراطور» توانست تندیس بهترین مجموعه پاپ سال 1392 را در دومین جشن سالانه موسیقی به دست آورد، هم جزو خواننده هاي فعال اینستاگرام هست. یراحی این روزها در صدد انتشار سومین آلبومش به نام «مانند مجسمه» هست

 

که در این اثر با چهره هاي مطرح موسیقی پاپ چون «هومن نامداری»، «آرون حسینی»، «رستاک حلاج» و… همکاری داشته. یراحی در بیشتر پست هاي اخیرش به دوستدارانش وعده نزدیک بودن انتشار آلبومش را داده هست.

 

به گزارش تالاب مهدی یراحی 60 نفر را در صفحه اینستاگرامش دنبال می‌کند که به «محسن یگانه»، «علیرضا افکاری»، «آرش پاکزاد»، «احسان خواجه امیری» و «رضا صادقی» می‌توان اشاره کرد.

جدیدترین مطالب سایت