گزارشی داغ از عروسی بازیگر هانیه غلامی

مجموعه : اخبار چهره ها
گزارشی داغ از عروسی بازیگر هانیه غلامی

تصاویر هانیه غلامی

هانیه غلامی بازیگر مفید کشورمان که جوان هم هست به تازگی بخت وی باز شده و عروس شده هست با عکس هاي این مراسم اکثر آشنا می‌شویم .

 

به گزارش تالاب هانیه غلامی بازیگر جوان کشورمان به تازگی ازدواج کرده هست و عکس هاي مراسم عقد خود را در فضای مجازی با دوستان خود به اشتراک گذاشته هست.

 

لباس نامزدی هانیه غلامی بسیار ساده و شیک هست و با گل هاي رز طبیعی تزیین شده هست و تاج گل رزی هم روی سیرش می باشد .

 

هانیه غلامی بازیگر سریال همۀ چیز آنجاست مدتی گذشته با انتشار یک تصویر از حلقه ازدواجش خبر ازدواجش را رسانه اي کرد . این هنرمند جوان 23 ساله کشورمان برای نخستین بار از تصویر همسرش رونمایی کرد.

گزارشی داغ از عروسی بازیگر هانیه غلامی

همسر هانیه غلامی

 

نمیتوانم قول دهم که تغییر نمی‌کنم نمیتوانم قول دهم که خلقیات متفاوت نخواهم داشت نمی‌توانم قول دهم که گاهی احساسات تو را جریحه دار نخواهم کرد نمیتوانم قول دهم که آشفته نخواهم شد نمی‌توانم قول دهم که همواره قوی خواهم بود نمی‌توانم قول دهم که قصوری نخواهم کرد. اما …

 

میتوانم عهد کنم که همواره پشتیبان تو خواهم بود میتوانم عهد کنم که افکار و احساساتم را با تو سهیم خواهم شد می‌توانم عهد کنم که تو را آزاد خواهم گذاشت

 

تا خودت باشی می‌توانم عهد کنم که با تو کاملا صادق خواهم بود میتوانم عهد کنم که با تو خواهم گریست و خواهم خندید میتوانم عهد کنم که کمکت خواهم کرد به هدف هایت برسی اما بیش از همۀ می‌توانم عهد کنم که دوستت خواهم داشت.

 

هانیه غلامی بازیگری را با فیلم یکی میخواد باهات حرف بزنه ساخته منوچهر هادی شروع کرد. سریالهای تلویزیونی زخم به کارگردانی مسعود آب پرور و همۀ چیز آنجاست ، ساخته ي شهرام شاه حسینی از دیگر کارهای وی می باشد.

 

گزارشی داغ از عروسی بازیگر هانیه غلامی

تصاویری از مراسم عروسی هانیه غلامی

گزارشی داغ از عروسی بازیگر هانیه غلامی

گزارشی داغ از عروسی بازیگر هانیه غلامی

عکس هایی از مراسم عقد هانیه غلامی

 

هانیه غلامی متولد 12 بهمن 1373 بازیگر تلوزیون و سینما می باشد. او دانشجوی رشته روانشناسی بالینی می باشد و با بازی در سریال همۀ چیز آنجاست در تلویزیون شناخته شد.

جدیدترین مطالب سایت