عکسی زیبا از ابراز عشق وزیر بهداشت به مادرش

مجموعه : اخبار چهره ها
عکسی زیبا از ابراز عشق وزیر بهداشت به مادرش

عکسی زیبا از ابراز عشق وزیر بهداشت به مادرش  دکتر حسن هاشمی وزیر بهداشت ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن در کانال تلگرامی خود عکس به همراه متنی زیبا منتشر کرد.

 

تبریک ویژه وزیر بهداشت به مناسبت روز مادر

 

دکتر حسن هاشمی وزیر بهداشت سالروز تولد حضرت زهرا (س) و روز مادر را به همه بانوان سرزمین تبریک گفت و در کانال تلگرامی خود با انتشار عکس به همراه متنی زیبا ، از مادر بزرگوار خود تقدیر کرده است.

 

عکسی زیبا از ابراز عشق وزیر بهداشت به مادرش

 سالها و دهه ها نیز كه بيايند و بروند؛ آغوش گرم مادر و دستان پر مهرش؛ بهشت زمين است.هر بار صدای مادر، اين آرام جان را می شنوم؛ و هر گاه دلم پر می زند تا، ولو برای چند ساعت خودم را به مشهد برسانم و به محضرشان برسم؛ زبانم از شكر پروردگار قاصر می شود.

نود و دومين بهار عمرش را آغاز می كند، بحمدلله روی پاهای خودش راه می رود و تمام كارهايش را، شخصا انجام می دهد. با وجود سالها رحلت همسر و شهادت فرزند رعنايش، به لطف عمری انس با قرآن و كلام خدا، همچنان حافظه ای بی نظير برايمان ارمغان دارد؛ و صندوقچه ای ناب از اسرار و خاطرات زلال كودكی و البته نصايح مادرانه و بی بديل.

 

امروز سالروز تولد بانوی آب و آيينه، حضرت فاطمه الزهرا (س) و روز بزرگداشت مقام مادر است. همه کارها را کنار گذاشتم و نهار را میهمان سفره مادر بودم. اين روز بزرگ را به همه مادران و بانوان سرزمينم، به ويژه مادران صبور و فداكار شهدا و البته مادر عزيزم، تبريك گفته و برای يكايك آنها آرزوی سلامتی و عمر با عزت دارم.

 

خداوند، روح همه مادران آسمانی را نيز غريق رحمت كند. به جوانان عزیز هم توصیه می کنم، قدردان نعمت پدر و مادر باشند. نعمتی که جایگزین ندارد.

 

مطالب مرتبط :

اس ام اس تبریک روز مادر و روز زن

تاریخچه روز زن و روز مادر

کاریکاتور های ویژه روز زن

عکس نوشته زیبا برای تبریک روز مادر

سوختن زنی در روز جهانی زن

تصاویر کارت تبریک روز مادر

 

جدیدترین مطالب سایت