تصویر لادن طباطبایی و نیکی کریمی و حضورشان در آمریکا

مجموعه : اخبار چهره ها
تصویر لادن طباطبایی و نیکی کریمی و حضورشان در آمریکا

عکس نیکی کریمی در کنار لادن طباطبایی

 

نیکی کریمی یکی از بزرگان جوان سینمای ایران به تازگی با لادن طباطبایی به سفر جالی رفته است و مقصد آن ها آمریکا است در ادامه میتوانید با تصویر لادن طباطبایی و نیکی کریمی و حضورشان در آمریکا سایت تالاب را دنبال کنید.

 

مدتی از مهاجرت لادن طباطبایی و فرزندش سها به آمریکا میگذرد . خانم لادن طباطبایی بازیگر مشهور کشورمان که بخاطر ابتلای دخترشان به اوتیسم مدتی پیش از بازیگری خداحافظی کردند و در آمریکا به سر میبرند خبر از سفر نیکی کریمی به آمریکا داد .

 

لادن طباطبایی بازیگر کشورمان در آمریکا به استقبال و دیدن نیکی کریمی رفته است.نیکی کریمی بازیگر کشورمان به آمریکا سفر کرده است.لادن طباطبایی که به آمریکا مهاجرت کرده است به دیدار نیکی کریمی رفته و عکسی به یادگار گرفته اند.

 

لادن طباطبایی با انتشار این عکس نوشت:

 

تصویر لادن طباطبایی و نیکی کریمی و حضورشان در آمریکا

لادن طباطبایی در آمریکا

 

تازه کردن دیدار در آستانه بیست و دومین سال آغاز رفاقت، خیلی ارزشمند و هیجان انگیزه… انگار با خودمون میگیم؛ هی… ببین تا کجا اومدیم! برای بچه های من خاله نیکی همیشه عزیزه… اینو اونی که حرف میزنه، میگه و اونیکه حرف نمیزنه، با پهنای لبخند و شدت در آغوش کشیدنش نشون میده.

 

هر چند که دوست واقعی، اصلا نیاز به حرافی و دیدار نداره… همیشه هست و خواهد بود. فراتر از دیدار و گفتار‌.‌‌… یک حس عمیق و از ته دله که از پس همه جور فاصله برمیاد…

 

کسانی که به جز منتقد سینمایی بودن ! در فضای سینما فعالیت واقعی و دراز مدت کرده باشند ،میدونن دوستی پایدار در سینما چقدر ارزش داره.

 

در نوشت. یک. خیر. مهاجرت نکردن ایشون ،صرفا یک سفر کوتاه بود.

 

د.ن.دو. نمیدونم. دلیل سفر رو نپرسیدم.

 

د.ن.سه. از زمان فیلمبرداری سایه به سایه دوست هستیم.

 

تصویر لادن طباطبایی و نیکی کریمی و حضورشان در آمریکا 

 

 

جدیدترین مطالب سایت