ممنوعیت عکاسی از فرزندان این ستاره ها

مجموعه : اخبار چهره ها
ممنوعیت عکاسی از فرزندان این ستاره ها

ممنوعیت عکاسی از فرزندان افراد مشهور

ستاره ها از دست پاپاراتزی ها آرامش ندارند، هر جا بروند دوربین خبرنگاران نیز دنبال آن ها میباشند. آن ها چه بخواهند چه نخواهند همۀ وقت توی چشم اند که گرچه برای خیلی از آن ها اهمیت چندانی ندارد اما بعضی از ستاره ها میباشند که اجازه نمیدهند کودکان شان وارد این بازی شوند. اگر شما هم دوست دارید بدانید که این ستاره ها کدامند، در زیر نام بعضی از آن ها را برایتان آورده ایم.

 

جورج و امل کلونی

زمانی که تصویر هایي از دوقلوهای تازه به جهان آمده جورج و امل کلونی در مجله فرانسوی، آنهم بدون اجازه انها، چاپ شد، جورج طاقت نیاورد و نسبت به آن تصویر العمل نشان داد. او در این باره می‌گوید: «هفته گذشته خبرنگاران از دیوار ما بالا رفتند و بدون اجازه ما از فرزندان مان که درون منزل بودند، تصویر گرفتند. با این کارها ما در منزل هم آسایش نداریم. من تنها امنیت فرزندانم را میخواهم.»

 

ممنوعیت عکاسی از فرزندان این ستاره ها

 

کریستن بل و دکس شپارد

کریستن بل و دکس شپارد برای حمایت از کودکان ستاره ها کمپینی راه انداختند. انها در این کمپین از خبرنگاران خواستند تا بدون اجازه پدر و مادرها از فرزندان شان تصویر نگیرند. بل از تجربه خود میگوید: «زمانی که من کودکم را به مدرسه می بردم، نزدیک مدرسه ناگهان متوجه می‌شدم که 10 تا مرد دور من جمع شده و دوربین هایشان را روی من و فرزندم زوم کرده اند. انها با این کارشان آن قدر جلب دقت کردند که کودکان دیگر هم از مدرسه برای تماشای ما به بیرون آمدند.»

 

ممنوعیت عکاسی از فرزندان این ستاره ها

هلی بری

هلی بری می‌گوید: «وظیفه ما مادران، حفاظت از کودکان مان هست. آن ها کودکان بی گناهی میباشند که هیچکس از انها نپرسید که آیا دوست دارند یک ستاره باشند یا خیر. آیا واقعا آن ها دوست دارند که وارد این بازی شوند؟ انها حتی نمیدانند که در اطرافشان چه می گذرد. ما نباید این امنیت را از آن ها بگیریم.»

ممنوعیت عکاسی از فرزندان این ستاره ها

 

جنیفر گارنر

جنیفر گارنر میگوید: «من خودم زندگی ام را گزینه کرده ام. من کارم را به زندگی شخصی ام ترجیح دادم، بنابراین از اینکه سوژه مدام خبرنگاران شوم ناراحت نیستم اما فرزندان من زندگی شخصی خودشان را دارند. آن ها تازه دوران کودکی خود را سپری می‌کنند، بنابراین بگذاریم که خودشان در آینده برای سبک زندگی شان تصمیم بگیرند.»

 

ممنوعیت عکاسی از فرزندان این ستاره ها

مینی درایور

مینی درایور: «من با فرزندم بیرون از منزل بودم که ناگهان خبرنگاران دور ما حلقه زدند و با دوربین هایشان مدام از ما تصویر گرفتند. فلش دوربین هایشان چشم ما را اذیت میکرد طوریکه کودکم گیج و عصبی شده بود. همان جا من گریه ام گرفت و با صدای بلند فریاد زدم که کافی هست، بس هست!»

 

ممنوعیت عکاسی از فرزندان این ستاره ها

امیلی بلانت و جان کرازینسکی

 

نظر امیلی بلانت و جان کرازینسکی نسبت به تصاویر بی اجازه خبرنگاران این هست: «تصاویر کودکان را تنها پدر و مادرشان باید منتشر کنند. اما با این اوضاع، حال ما از اینکه دخترمان را به مردم معرفی کنیم، هراس داریم.»

 

ممنوعیت عکاسی از فرزندان این ستاره ها

 

کریستینا اپل‌گیت

کریستینا اپل‌گیت میگوید: «من دوست دارم که دخترم زندگی نرمالی داشته باشد. دوست دارم که او احساس آزادی کند، به همین علت از اینکه خبرنگاران از او تصویر میگیرند، ناراحت می‌شوم. شاید به همین خاطر بود که مایکل جکسون کودکانش را از دید مردم دور نگه داشت تا زمانی که خود بتوانند برای زندگی شان تصمیم بگیرند.

 

ما هم برای این معضل احتیاج به یک قانون داریم. تصویر گرفتن از کودکان قانونی نیست. تصور کنید که شما در حال بازی با کودک تان در پارکی هستید که ناگهان خبرنگاران دورتان جمع می‌شوند و از کودکتان تصویر می‌گیرند. آنوقت هست که تمام خوشی تان تبدیل به ناراحتی میشود.»

 

ممنوعیت عکاسی از فرزندان این ستاره ها

 

أشتون كوتشر و میلا کونیس

أشتون كوتشر می‌گوید: «چرا برای مردم سخت هست که به حق و حقوق دیگران احترام بگذارند؟ من دوست ندارم که زندگی خصوصی فرزندم را فاش کنم اما دیگران نمی گذارند.» اینجور به نظر می‌رسد که خبرنگاران عکس هاي فرزندشان را بدون اجازه انها منتشر کردند.

 

ممنوعیت عکاسی از فرزندان این ستاره ها

 

جنیفر لوپز

این ستاره موسیقی می‌گوید: «آیا فرزندان من بیرون از منزل ام بودند که شما از آن ها تصویر گرفتید؟ واقعا اینکار شما مرا عصبی میکند. هر چقدر دوست دارید از من تصویر بگیرید اما از کودکانم هرگز. بگذارید که ما در منزل مان آسایش داشته باشیم. اینکار بی احترامی محض هست. من واقعا دوست ندارم که اطراف فرزندانم چنین آدم هایي ببینم.»

 

ممنوعیت عکاسی از فرزندان این ستاره ها

 

آنا پاکوین

آنا پاکوین میگوید: «لطفا از صورت کودکانم تصویر نگیرید. واقعا دوست دارید این بی حرمتی را تا جایی ادامه دهید که من دیگر فرزندانم را از منزل بیرون نیاورم؟ واقعا این را میخواهید؟»

 

ممنوعیت عکاسی از فرزندان این ستاره ها

 

جدیدترین مطالب سایت