لو رفتن مهریه بازیگر زن مشهور گوهر خیراندیش در برنامه حالا خورشید (عکس)

مجموعه : اخبار چهره ها
لو رفتن مهریه بازیگر زن مشهور گوهر خیراندیش در برنامه حالا خورشید (عکس)

لو رفتن مهریه بازیگر زن مشهور گوهر خیراندیش

فکر میکنید بازیگر معروف سینما و تلویزیون ایرانی مهریه اش چیست ؟ مهریه گوهر خیر اندیش و همچنین حرف های تلخ گوهر خیراندیش در مورد دخترش را اینجا بخوانید.

 

بیوگرافی مختصر گوهر خیر اندیش:

نام:گوهر گوهر خیراندیش

نام خانوادگی:خیراندیش

تاریخ تولد:1333/6/1

محل تولد:شیراز

تحصیلات: کارشناسی بازیگری و کارگردانی تئاتر

گوهر خیراندیش در اول شهریور ماه سال 1333در شیراز متولد شد. او دارای مدرک کارشناسی بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا میباشد.

 


مهریه بازیگران معروف ؛ به گزارش تالاب مهریه بازیگر محبوب و معروف و پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران لو رفت . خانم گوهر خیراندیش در روز 20 اسفند 1396 مهمان رضا رشیدپور در برنامه حالا خورشید شد و درباره مهریه متفاوتش صحبت کرد.

 

برنامه حالا خورشید با اجرای رضا رشیدپور امروز 20 اسفند 1396 حوالی ساعت 9 میزبان گوهرخیراندیش بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان بود .

لو رفتن مهریه بازیگر زن مشهور گوهر خیراندیش در برنامه حالا خورشید (عکس)

عکس گوهر خیراندیش با شوهرش

 

گوهر خیراندیش بازیگری که اینروزها مشغول بازی در سریال دیوار به دیوار 2 است و بزودی با این سریال در نوروز 97 مهمان خانه هاي‌ مردم میشود روی صندلی برنامه حالا خورشید نشست و به گفت و گو با رضا رشیدپور پرداخت.

 

گوهر خیراندیش بازیگر پیشکسوت کشورمان در برنامه حالا خورشید درباره دعوت برای بازی در سریال ستایش صحبت کرد وبا اشاره به مصدومیت هاي‌ زیادش سر صحنه فیلم برداری گفت:من رکوردار مصدومیت سر صحنه فیلم برداری هستم.

 

مدتی پیش گوهر خیراندیش سر صحنه فیلم برداری سریال دیوار به دیوار دچار مصدومیت شد و با همان وضعیت به بازی دراین سریال ادامه داد.

 

در بخشی از این گفت و گو رضا رشیدپور به سالگرد درگذشت جمشید اسماعیل خانی همسر گوهر خیراندیش اشاره کرد و همین موضوع باعث شد تا ماجرای مهریه متفاوت خانم بازیگر مطرح شود.

 


حتما بخوانید:  تیپ گوهر خیر اندیش و دخترش در آمریکا


 

لو رفتن مهریه بازیگر زن مشهور گوهر خیراندیش در برنامه حالا خورشید (عکس)

 

گوهر خیراندیش درباره مهریه و زندگی با جمشید اسماعیل خانی گفت :از نبود اسماعیل خانی و درگذشت او 15 سال گذشته است ، سال 81 بود . اسماعیل خانی و کارهایش نمونه بود ، اخلاق و رفتارش با ما و بچه ها بی نظیر بودو بچه ها عاشق او بودند و همیشه عادت داشت به من گل میداد

 

چون مهریه من هم گل هست همیشه خانه ما بوی گل میداد.

 

مهریه من یک کاسه نبات ، کلام الله مجید ، نمک طعام ، 5 تا سکه به نیت پنج تن ، ابریشم و گل نرگس که من این مدل مهریه را میوه ممنوعه هم آورده بود.

 

جمشید اسماعیل خانی عاشق خریدن گل بودو زمانی که فوت کرد همه ی خانه ما پر از گل بود.

 

لو رفتن مهریه بازیگر زن مشهور گوهر خیراندیش در برنامه حالا خورشید (عکس)

حرف های جنجالی گوهر خیراندیش در مورد دخترش

 

گفت و گویی بسیار جالب اما تلخ با بازیگر بسیار عزیز گوهر خیر اندیش:

 
دقیقا چه اتفاقی برای دخترتان افتاد؟
دختر من در بيرون از کشور دانشجو بود اما به خاطر مشکلات اقتصادی که پیش آمد و با این که من همه ی تلاشم را کردم که درسش را تمام کند، دیگر با دلار 4 هزار تومان نشد که او بماند و وادار شد یک ترم مانده به اتمام تحصیلش برگردد. دانشگاهش هم بلوار فردوسی و میدان آزادی بود، یعنی دقیقا در مناطقی که جزو آلوده‌ترین مناطق تهران هستند. این بچه وادار بود از صبح تا ساعت 8 شب که کلاس داشت، این هوا را تنفس کند و دیگر این شد که حالش بد شد و…

 

یعنی فقط به خاطر آلودگی هوا بود؟

چون خیلیها این هوا را تنفس می کنند و همه ی دچار این مشکل نمی شوند.
ببینید، دختر من چند سال بود ایران زندگی نمی کرد. اصلا بگذارید برایتان یک مثال بزنم؛ اگر قورباغه را در آب 100 درجه بیندازی یک دفعه از آب می‌پرد بیرون اما اگر آب را کم‌کم گرم کنی میماند و می‌میرد. ما دراین هوای آلوده مثل همان قورباغه‌هایي هستیم که کم‌کم می‌میریم و خبر نمی شویم چه به سرمان می آید اما کسیکه از بیرون می آید و وارد این هوا میشود، بدنش واکنش نشان می دهد، مثل دختر من که یک دفعه واکنش نشان داد و ریه‌هایش از بین رفت!

لو رفتن مهریه بازیگر زن مشهور گوهر خیراندیش در برنامه حالا خورشید (عکس)

آناهیتا اسماعیل خانی دختر گوهر خیراندیش

 

یعنی چی شد دقیقا؟

کی به دکتر مراجعه کردید؟ انها چه گفتند؟
اول که تشخیص نمی‌دادند و به خاطر سرفه‌هاي‌ شدیدی که داشت، برایش آنتی‌بیوتیک تجویز می کردند. تا این که وضعیت به جایی رسید که آن قدر سرفه می کرد که از شدت سرفه سیاه میشد و نمی‌توانست حتی 5 دقیقه شب‌ها بخوابد.

 
وی را بردم پیش دکتری که خودم برای ریه‌ام می‌رفتم. وقتی معاینه‌اش کرد، گفت چه خوب کاری کردی که دخترت را آوردی چون وضعیتش خیلی بدتر از خودت است و اصلا همان جا به من گفت دخترت دارد می‌میرد! و آزمایش‌هاي‌ مختلف گرفتند. جواب آزمایش‌ها هم که آمد، من ایران نبودم و وضعیت دخترم آن قدر بد بوده که خود دکتر وی را بستری میکند.

 

همین حالا در چه وضعیتی است؟
از نظر جسمی ‌بهتر شده؛ در بیمارستان اکسیژن گرفته و آنتی‌بیوتیک مصرف می کند اما از نظر روانی آسیب دیده! واقعا آسیب‌دیده! دختر من هیچ مشکلی نداشت. داشت درسش را میخواند که به خاطر مسائل مالی که آن هم به‌نظر من به خاطر بی?لیاقتی برخی مسوولان به وجود آمد، وادار شد مثل خیلی‌هاي‌ دیگر درسش را رها کند، برگردد ودر این هوا تنفس کند و فشار روانی متحمل شود؛

 
مثل خیلی جوان‌هاي‌ دیگر اضطراب بکشد و مثل خیلی‌هاي‌ دیگر که شما صدایشان را نمیشنوید، ریه‌هایش را از دست بدهد. من هم با این که خیلی تلاش کردم تا نگذارم این اتفاق بیفتد، نشد. باور میکنید من بعد از این همه ی سال هنوز حقوق 4-3 سال قبلم را از تلویزیون نگرفته‌ام؟!
 
 
مجله اینترنتی تالاب
جدیدترین مطالب سایت